Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En mä tiedä, mä vaan näin keittiön ikkunasta kun otin lääkkeet 😄 ei näkynyt edes puu ikkunasta.
Täällä näköjään muutkin ottaa lääkkeitä kuin vain Sylvi.

Tänään ohjelmassa vanteet maalarille, siis sellaiselle ihan oikealle maalarille.

Mutta ensin kahvia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun seuraava henkilöauto saattaa aivan hyvin olla renoo

uusin megane on etelleen niin pannahisen hieno auto, ulkoisesti, että semmonen kun sopiva tulee vastaan niin mersu vaihtuu
 
enkä aio lääkitä, kuin keskioluella ja muilla viinaksilla, onely
 
Kaverini hankki joku aika sitten Q7:n, tunnusti kyllä että Tojotaa teki mieli mutta kun saman ikäinen Land Cruiser kustantaa 2x sen mitä Audi.

Hänellä ei tietääkseni lääkitystä.
Siinä on vain se ero että lantikka on maasturi, Audin citymaasturit ei.
En tiedä onko noin muuten ajettavuudessa tms. eroa kun en ole lantikkaa koskaan ajanut, kestävyys lienee menee Toyotalle ainakin.
 
Kaverini hankki joku aika sitten Q7:n, tunnusti kyllä että Tojotaa teki mieli mutta kun saman ikäinen Land Cruiser kustantaa 2x sen mitä Audi.

Hänellä ei tietääkseni lääkitystä.

Diudelilla ajelee kyllä ihan mielellään. Pikkuvelimallilla Q5 ihan mukavasti sujuu duunimatka, ja se sulahtaa vielä vaivattomasti parkkiruutuunkin. Seiska alkaa olla liikaa futismutsi-mallin kokoluokkaa.

Nuo saksalaiset tuntuu vituttavan ihmisiä liikenteessä eniten, joten sellainen sopinee luonteelleni parhaiten. Ärsyttää toki ne tien tukkeena pyörivät riisikipotkin, mutta väärällä tavalla. Ei pysty. Eikä uskalla.
 
Siinä on vain se ero että lantikka on maasturi, Audin citymaasturit ei.
En tiedä onko noin muuten ajettavuudessa tms. eroa kun en ole lantikkaa koskaan ajanut, kestävyys lienee menee Toyotalle ainakin.
Ajettavuushan yleisesti näillä pohjoiskalotin luotetuimmilla ja ylväimmillä (toyota) laitteilla on täysin verrattavissa siihen, että laittaa arkkupakastimeen renkaat ja laskettaa menemään.
Toki jos arkkupakastimesta jotain hajoaa, joka on yleensä ajajan oma vika, on sen korjaaminen suorastaan ilmaista ja iloista hommaa mikäli vertaa vaggilaiseen tai BiltemalaiseenMutteriWiritelmään
 
Nuo saksalaiset tuntuu vituttavan ihmisiä liikenteessä eniten, joten sellainen sopinee luonteelleni parhaiten. Ärsyttää toki ne tien tukkeena pyörivät riisikipotkin, mutta väärällä tavalla. Ei pysty. Eikä uskalla.
Kaikki kanssakulkijat harmittaa yhtä paljon ajoneuvon maalaisuudesta riippumatta. Paitsi saabistit. Tietääpä, että jollain menee huonommin kuin itsellä
 
Minä en oo havainnut omalla kohdalla että olisi jotenkin muut autoilijat käyttäyneet mulkusti on sitten auto mikä hyvä, ellei raskasta kalustoa lasketa mukaan.
Varmaan johtuu siitä kun ite oon niin mulukku.
 
Back
Ylös Bottom