Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmisruhoon ja -mieleen on suunnittelupöydällä tehty hienoinen ohjelmointivirhe: hartia/niskajumi on tosisia hiekkatiellä ajaessa jos ja kun näkee/tuntee isohkoja kiviä ajouralla. Mahdollisesti vältettävissä korkeammalla maavaralla tai vauhtia hiljentämällä.
 
Pieni selän/kyljen venähdys kyykätessä ja jouduin turvautumaan awd-etenemiseen. Harvinaisen huono ajoitus kun edessä yksi vuoden odotetuimpia viikonloppuja. Pkele!
 
Solis "hilux" pienillä kilometreillä tarjolla up north.

Ei paha.

Jotain näissä taroissa oli huonoa, ainaki aikanaan, en tiiä nykypykäkillä. Esim. hiluxin vaihtoehtoiset rengaskoot ei kelvannu leimalla verrokiksi muutoskatsastuksessa, ku volkkarin tiedoissa oli vain se 205/16.

Hieno oli se yhdistetty kuormansidonta/perälauta siinä hiluxin koeponnistuksessa videolla.
 
Kun nyt (taas) on tuosta juomisesta puhe, niin en voi suositella kenellekään 4 vuorokauden viskikuuria.

Lisäksi, kun on Tempur-tyyny, niin joutuu siinä pää lätäkössä makaamaan, kun ei voi kääntää kuivaa puolta esiin.

Kuulopuheita nämä siis, ettei pidetä juoppona.
 
Jaa, eiks juominen oo perinteisesti laskettu tekemiseksi?

Esimerkkikeskustelu:

"Mitä teit eilen?"
"Nooo, join 27 annosta Xantea ja kusin housuun".
Jaa nii joo, tuota nuorison puhetta. Aikuinen mies olis vastannu täysin samasta tilanteesta "en mitään, loikoilin kotisohvalla".
Huom. irtisanoudun täysin juomisesta, niin kuin se klassisesti ymmärretään. Ettei kukaan pidä puliukkona.
Lapin mies kysy kaverilta "lähetäänkö ryyppäämään?" Kaveri, että "emmie ny joua." "Jos ei olla ko viikko?" "Jaa no sitte..."
 
Kun nyt (taas) on tuosta juomisesta puhe, niin en voi suositella kenellekään 4 vuorokauden viskikuuria.
Eikö ruvennu yhtään närästämään edes siellä kolmannen tai neljännen päivän tienoilla?

Itellä ainakin, jos siis joisin saatika montaa päivää putkeen, pakko ruveta starttaileen jollain maitopohjaisilla ennen pitkää, ettei närästä ihan perkeleesti.
 
Eikö ruvennu yhtään närästämään edes siellä kolmannen tai neljännen päivän tienoilla?

Itellä ainakin, jos siis joisin saatika montaa päivää putkeen, pakko ruveta starttaileen jollain maitopohjaisilla ennen pitkää, ettei närästä ihan perkeleesti.
Mietojahan se suurin osa oikeasti oli ja reipasta ulkoilua. Ns. terveys- ja urheiluloma.
 
Miksi ihmeessä meikäläistä on alkanut kiinnostamaan tojoota vellfire? Enhän minä tee takapenkeillä (tai edes apukuskin penkillä) mitään.
 
Mä oon miettinyt että kuinka masokisti pitää olla että menisi brassivahaukseen. Oishan se kyllä pitempikestoinen lopputulos ku sheivaamalla. Mutta en oo vielä rohjennut
Kyl meidän taloudessa emäntä käy välillä maksullisissa brassissa, mutta kotoonta löytyy Makea:n sokerit ja vermeet joilla hän itse tai mun avustuksella hommat hoidetaan. On tullut myös itse oltua "sokerin väärällä puolella" #testimielellä.

Eihän se mukavaa ole mutta lopputulos voittaa ainakin höyläämisen.
 
Back
Ylös Bottom