Pitää paikkansa.
Tuo syö pelkkää pitsaa ja pastaa, nelinkertanen mestari jossain venkoilussa, jiujitsu vai mitähelvettiä.
katso liitettä 254731
Vatsapalikat on kyllä menny vinoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää paikkansa.
Tuo syö pelkkää pitsaa ja pastaa, nelinkertanen mestari jossain venkoilussa, jiujitsu vai mitähelvettiä.
katso liitettä 254731
Kansalaisten tietämättömyys jaksaa aina ihmetyttää.jassåå, täälä vain juurikin eilen oli kansalaisia jotka olivat autuaan tietämättömiä viiskymppisen leokon olemassaolosta!
Tuote on ollut käsikassasta lopussa jo varmaan 2kk.Kai nyt yksi Xante kannattaa ottaa?
Hakemus uudesta kuljettajakortista vanhenevan jatkoksi viety, loppupäivän vois koittaa olla puuhastelematta isompia.Nettiauto on selattu, nyt selaamaan mobile.detä.
Näyttää vahvasti siltä että tänään ei tule tehtyä a) yhtään b) mitään.
Ei kai sitä tekemiseksi lasketa?Kai nyt yksi Xante kannattaa ottaa?
Solis "hilux" pienillä kilometreillä tarjolla up north.Hakemus uudesta kuljettajakortista vanhenevan jatkoksi viety, loppupäivän vois koittaa olla puuhastelematta isompia.
Ei kai sitä tekemiseksi lasketa?
Jaa, eiks juominen oo perinteisesti laskettu tekemiseksi?Ei kai sitä tekemiseksi lasketa?
Ei paha.Solis "hilux" pienillä kilometreillä tarjolla up north.
Volkswagen Taro, 1991, Sodankylä | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Jaa nii joo, tuota nuorison puhetta. Aikuinen mies olis vastannu täysin samasta tilanteesta "en mitään, loikoilin kotisohvalla".Jaa, eiks juominen oo perinteisesti laskettu tekemiseksi?
Esimerkkikeskustelu:
"Mitä teit eilen?"
"Nooo, join 27 annosta Xantea ja kusin housuun".
Lapin mies kysy kaverilta "lähetäänkö ryyppäämään?" Kaveri, että "emmie ny joua." "Jos ei olla ko viikko?" "Jaa no sitte..."Huom. irtisanoudun täysin juomisesta, niin kuin se klassisesti ymmärretään. Ettei kukaan pidä puliukkona.
Eikö ruvennu yhtään närästämään edes siellä kolmannen tai neljännen päivän tienoilla?Kun nyt (taas) on tuosta juomisesta puhe, niin en voi suositella kenellekään 4 vuorokauden viskikuuria.
Mietojahan se suurin osa oikeasti oli ja reipasta ulkoilua. Ns. terveys- ja urheiluloma.Eikö ruvennu yhtään närästämään edes siellä kolmannen tai neljännen päivän tienoilla?
Itellä ainakin, jos siis joisin saatika montaa päivää putkeen, pakko ruveta starttaileen jollain maitopohjaisilla ennen pitkää, ettei närästä ihan perkeleesti.
Joo, sama meillä Islannissa keväällä. Paljon raitista ulkoilmaa ja pari hassua olutta / siideriä välillä janoon. Tai siis..Mietojahan se suurin osa oikeasti oli ja reipasta ulkoilua. Ns. terveys- ja urheiluloma.
Jep. Oiskohan tuo hikoilukin vaan ylikunnosta johtuvaa.Joo, sama meillä Islannissa keväällä. Paljon raitista ulkoilmaa ja pari hassua olutta / siideriä välillä janoon. Tai siis..
Kyl meidän taloudessa emäntä käy välillä maksullisissa brassissa, mutta kotoonta löytyy Makea:n sokerit ja vermeet joilla hän itse tai mun avustuksella hommat hoidetaan. On tullut myös itse oltua "sokerin väärällä puolella" #testimielellä.Mä oon miettinyt että kuinka masokisti pitää olla että menisi brassivahaukseen. Oishan se kyllä pitempikestoinen lopputulos ku sheivaamalla. Mutta en oo vielä rohjennut