Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin kuvitella, että nää et tee noin pirun nopealla yhteydellä hirveästi.
Joo, sillä se nettiliittymä kannattaa ottaakin omien tarpeiden mukaan.Minulla nopeus nousi keväällä 1M -> 5M
ei minkäänlaista hyötyvaikutusta Minun käytöllä ni, aivan yhtä hyvin teki sen mitä taskupuhelimen netillä teen mekan nopeudellakin, ennne mekaa se oli puolikas, siitä nousu mekaan tuntui ja olisi piisannut lopun elmääni
konsolipelejä
Minä olen jo niin vanha että voisin alkaa tuonlasien valmentajaksi
ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia
BG3 kesti vaan jonkun 4h vaikka yhteys on joku 500meganen? Toki samalla striimattiin vormulaa..minä esim. latailen pelattavaksi jotain 20-120 gigaa kokoisia konsolipelejä, niin saattas päästä 5 megan nettiyhteydellä pari kirosanaa,
Kun noita tubepätkiä lataa tubeen niin välillä kyllä mielessä käy että vois olla nopeampikin netti, toisaalta onko sillä nyt väliä kestääkö se kahden tunnin sijaan yhden tunnin.Joo, sillä se nettiliittymä kannattaa ottaakin omien tarpeiden mukaan.
Jos minä esim. latailen pelattavaksi jotain 20-120 gigaa kokoisia konsolipelejä, niin saattas päästä 5 megan nettiyhteydellä pari kirosanaa, kun lataukset kestäis suunnilleen yhden työpäivän verran noilla isommilla peleillä silloinkin, vaikka yhteys sattuis pysymään koko latauksen maksiminopeudella.
Jonkun 4K matskun kattelu Netflixistäkin huutanee enemmän kaistaa ja mitä näitä nyt on, missä ois hyvä olla tolkun yhteydet.
Sama vika.Korvaushoitoon.
Edit. Itsellä ei ole mitään muuta kuin tuntemuksia. Aamusta iltaan. Ja yöllä unissa.
Olen hieman huolissani reservin kunnosta. Sisun vanne painaa noin 70kg ja kyllä sellaista terve heteromies yksin kanniskelee.Meidän salilla on kanssa jalkaprässissä 50kg limppuja, on perin veemäisiä käsitellä kun kynäniska.
Joskus tyypit innostui maalailee Miranolilla autoja, ne kiilsi kuin porilainen päälaki kun ohenteena käytti bensaa.Sitten muihin asioihin.
En olisi uskonut mutta tuli se tämäkin päivä että yotan pääsi maalaamaan.
Raptorin pitäis olla mattapintainen, mutta vedin sen normaalin massaruiskun sijaan yläkannuruiskulla ja hienoisella ohennuksella, tuli tuollainen satiininmusta pinta joka hiukan karhea.
Toivottavasti maali hiukan mattaantuu kun kuivuu kunnolla, homma on pilalla jos tojota kiiltää kuin porilainen päälaki.
En tajua ketä tuo haukunta ei häiritsisi vaikka kuussa asuisi jos vaan kuuluu sisälle omaan taloon. Sukulaisilla oli kys. rotuisia koiria vaikka kuinka kauan metsästyskäyttöön ja ei saatana sitä non-stop räksytystä kun siellä kyläili.Köntsä tuossa jo sanoikin että haukkuu vitusti. Ei ongelma jos asuu syrjemmässä. Älykäs rotu jonka pitää päästä toteuttamaan viettejään, eli metsästämään.
Eijole tullut ikinä vastaan moista kiekkoa.Minkähän laisilla kuntoilusaleilla kicko on asunut jos ei ikinä ole nähnyt näitä
JokaJumalan salilla missä Minä olen piipahdellut on noita ja on etelleen
LEOKO metallilevypaino 50 kg (IPF-hyväksytty) - Kuntokauppa.fi
LEOKO voimanosto 50 kg metallilevypaino on IPF-hyväksytty huippuluokan kisakäyttöön tarkoitettu levypaino. LEOKO:n painot ovat hyväksyttyjä kansainvälisiin kilpailuihin, joten näiden kilpailupainojen laatuun voit luottaa.www.kuntokauppa.fi