Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkähän laisilla kuntoilusaleilla kicko on asunut jos ei ikinä ole nähnyt näitä

JokaJumalan salilla missä Minä olen piipahdellut on noita ja on etelleen



 
Voisin kuvitella, että nää et tee noin pirun nopealla yhteydellä hirveästi.

Minulla nopeus nousi keväällä 1M -> 5M

ei minkäänlaista hyötyvaikutusta Minun käytöllä ni, aivan yhtä hyvin teki sen mitä taskupuhelimen netillä teen mekan nopeudellakin, ennne mekaa se oli puolikas, siitä nousu mekaan tuntui ja olisi piisannut lopun elmääni
 
Raskasta tämä kouluttautuminen.

Screenshot_20230905_130756_Gallery.jpg

#lounastauko
#+31
 
Minulla nopeus nousi keväällä 1M -> 5M

ei minkäänlaista hyötyvaikutusta Minun käytöllä ni, aivan yhtä hyvin teki sen mitä taskupuhelimen netillä teen mekan nopeudellakin, ennne mekaa se oli puolikas, siitä nousu mekaan tuntui ja olisi piisannut lopun elmääni
Joo, sillä se nettiliittymä kannattaa ottaakin omien tarpeiden mukaan.

Jos minä esim. latailen pelattavaksi jotain 20-120 gigaa kokoisia konsolipelejä, niin saattas päästä 5 megan nettiyhteydellä pari kirosanaa, kun lataukset kestäis suunnilleen yhden työpäivän verran noilla isommilla peleillä silloinkin, vaikka yhteys sattuis pysymään koko latauksen maksiminopeudella.

Jonkun 4K matskun kattelu Netflixistäkin huutanee enemmän kaistaa ja mitä näitä nyt on, missä ois hyvä olla tolkun yhteydet.
 
minä esim. latailen pelattavaksi jotain 20-120 gigaa kokoisia konsolipelejä, niin saattas päästä 5 megan nettiyhteydellä pari kirosanaa,
BG3 kesti vaan jonkun 4h vaikka yhteys on joku 500meganen? Toki samalla striimattiin vormulaa..
 
Joo, sillä se nettiliittymä kannattaa ottaakin omien tarpeiden mukaan.

Jos minä esim. latailen pelattavaksi jotain 20-120 gigaa kokoisia konsolipelejä, niin saattas päästä 5 megan nettiyhteydellä pari kirosanaa, kun lataukset kestäis suunnilleen yhden työpäivän verran noilla isommilla peleillä silloinkin, vaikka yhteys sattuis pysymään koko latauksen maksiminopeudella.

Jonkun 4K matskun kattelu Netflixistäkin huutanee enemmän kaistaa ja mitä näitä nyt on, missä ois hyvä olla tolkun yhteydet.
Kun noita tubepätkiä lataa tubeen niin välillä kyllä mielessä käy että vois olla nopeampikin netti, toisaalta onko sillä nyt väliä kestääkö se kahden tunnin sijaan yhden tunnin.
Junnu sai kunnon pelimyllyn kesällä niin se kaipailisi kiinteää, minkä kyllä ymmärrän.
Korvaushoitoon.

Edit. Itsellä ei ole mitään muuta kuin tuntemuksia. Aamusta iltaan. Ja yöllä unissa.
Sama vika.
 
Meidän salilla on kanssa jalkaprässissä 50kg limppuja, on perin veemäisiä käsitellä kun kynäniska.
Olen hieman huolissani reservin kunnosta. Sisun vanne painaa noin 70kg ja kyllä sellaista terve heteromies yksin kanniskelee.

Joskus mietin että tuollainen olisi hieno joululahja jollekin kaverille, käärisi vaan nättiin paperiin hehe.
 
Sitten muihin asioihin.
En olisi uskonut mutta tuli se tämäkin päivä että yotan pääsi maalaamaan.


Raptorin pitäis olla mattapintainen, mutta vedin sen normaalin massaruiskun sijaan yläkannuruiskulla ja hienoisella ohennuksella, tuli tuollainen satiininmusta pinta joka hiukan karhea.



Toivottavasti maali hiukan mattaantuu kun kuivuu kunnolla, homma on pilalla jos tojota kiiltää kuin porilainen päälaki.
 
Sitten muihin asioihin.
En olisi uskonut mutta tuli se tämäkin päivä että yotan pääsi maalaamaan.


Raptorin pitäis olla mattapintainen, mutta vedin sen normaalin massaruiskun sijaan yläkannuruiskulla ja hienoisella ohennuksella, tuli tuollainen satiininmusta pinta joka hiukan karhea.



Toivottavasti maali hiukan mattaantuu kun kuivuu kunnolla, homma on pilalla jos tojota kiiltää kuin porilainen päälaki.
Joskus tyypit innostui maalailee Miranolilla autoja, ne kiilsi kuin porilainen päälaki kun ohenteena käytti bensaa.
Tosin se kiilto alkoi himmenemään suht nopsaan.
 
Köntsä tuossa jo sanoikin että haukkuu vitusti. Ei ongelma jos asuu syrjemmässä. Älykäs rotu jonka pitää päästä toteuttamaan viettejään, eli metsästämään.
En tajua ketä tuo haukunta ei häiritsisi vaikka kuussa asuisi jos vaan kuuluu sisälle omaan taloon. Sukulaisilla oli kys. rotuisia koiria vaikka kuinka kauan metsästyskäyttöön ja ei saatana sitä non-stop räksytystä kun siellä kyläili.

Olin muksuna lomilla joskus pidempiäkin aikoja tuolla, ja onhan joku satunnainen lentomelu pientä tohon melurasitteeseen verrattuna :giggle:
 
Minkähän laisilla kuntoilusaleilla kicko on asunut jos ei ikinä ole nähnyt näitä

JokaJumalan salilla missä Minä olen piipahdellut on noita ja on etelleen



Eijole tullut ikinä vastaan moista kiekkoa.
 
Back
Ylös Bottom