Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Saako täällä puhua reenaamisesta vai onko se liian off topiccia off topicciin?

Maistuu kyllä hyvältä ja onhan noi voimatasot tippunut mutta hämmentävän vähän, ainakin yläkropassa.
Huomenna ei täysiä mutta semisti kovempaa meinasin mavettaa, ekan kerran perusteella voisin uskoa siinä olevan isohko pudotus mutta voi johtua myös itseluottamuksesta.
Tänään meinasi tulla yläkroppaan pumppia vaikka sitä välttänyt, kyllähän se vaan pitkästä aikaa tuntuu aika hyvältä ja vielä kun saisi kunnon domssit jalkoihin niin voi pojat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BG3 kesti vaan jonkun 4h vaikka yhteys on joku 500meganen? Toki samalla striimattiin vormulaa..
Tuo muuten tarvii varmaan hommata ekana, kun saan ton pelipc:n kasaan. Huomenna pyrkimys, kun osat ois nyt kaikki himassa.

Mulla ei oo kuin satanen netti. Vois ehkä 300M päivittää..
 
Olen hieman huolissani reservin kunnosta. Sisun vanne painaa noin 70kg ja kyllä sellaista terve heteromies yksin kanniskelee.
Aikoinaan kun harrastelin raskaan kaluston kuljetuksia työkseni tuli myös pakollista rengasjumppaa jonkin verran. Varastokontissa oli renkaat pystyasennossa kahdessa kerroksessa, ilman vannetta 315/70 22,5r nousi vielä ihan mukavasti.
 
Minkähän laisilla kuntoilusaleilla kicko on asunut jos ei ikinä ole nähnyt näitä

JokaJumalan salilla missä Minä olen piipahdellut on noita ja on etelleen




Järjetön tuote, miksi tuollaisia hankitaan saleille? Kisahallissa olen viimeksi nähnyt monta vuotta sitten.
 
pohojammaalla missä kaikki on suurta ja suurempaa ku muualla niin noita on aina jalkaprässeissä

säästyyhän sinä nostoja jos pitää lipastaa vaikka kaksisataa niin piisaa ku nostaa neljä kiekkoa, kahteksan sijaan
 
en siis ole piipahtanut kuntoilusalilla missään muualla kun etelä-pohjanmaan ja pohjanmaan maakunnissa
 
Kaksi paremman luokan 25kg levyä on kapeampi kuin tuo 50kg leoko ja helpommin liikuteltavissa. Toisaalta viisikymppiset ollisi usein vapaana, paitsi kun teinipojat haluaa pröystäillä.

Oma mavettelu vaikeutuu kohta kun käytössä on vain bumpereita, kolme kaksikymppistä mahtuu maksimissaan. Sitten pitää kuntoilllla ja hakea salin toisesta päästä aavistuksen ohuempia.
 
ja olen aina käynyt enemmän äijjä kuin fitnesss painotteisilla saleilla, sekin voi olla viisikymppisiä puoltava haara:asian
 
Eoo omilla vakisaleilla koskaan tullu noita 50kg kiekkoja vastaan. Ihan kokemuksen vuoksi vois kyllä kokeilla joskus ja jossain jumpata sellasen kans.
 
pohojammaalla missä kaikki on suurta ja suurempaa ku muualla niin noita on aina jalkaprässeissä

säästyyhän sinä nostoja jos pitää lipastaa vaikka kaksisataa niin piisaa ku nostaa neljä kiekkoa, kahteksan sijaan

Aika paljon lepposampaa lipastella 25kg kiekkoja, mut joo jalkaprässi ehkä ainut missä jotain järkeä, kun painoa aika paljon pystyy käyttämään ja voi latoa toispuoleisesti, mutta ei ollut Feryan salillakaan prässi-Pate jaksanut nostaa enää takaisin. Levytankoon täysin turhia kun 100kg korotuksilla ei kukaan mene. Voimanostossakin painonnostosta puhumattakaan aina kisoissa 25 kiekot maksimissaan. Mutta Pohjanmaalle ja Texasiin toki sopii.😁
 
Motivaatio töissä Excelin pyörittelyyn aika lailla nolla. Kotona illalla tätä tekee ihan ilokseen, kun kiinnostusta opiskeluun riittää. Saa nähdä miten monta vuotta innostusta riittää kun pääsee uuden alan töitä tekemään.
Jos ei riitä niin downsiftaan ja menen Kenwoodille röihin.
 
Motivaatio töissä Excelin pyörittelyyn aika lailla nolla. Kotona illalla tätä tekee ihan ilokseen, kun kiinnostusta opiskeluun riittää. Saa nähdä miten monta vuotta innostusta riittää kun pääsee uuden alan töitä tekemään.
Jos ei riitä niin downsiftaan ja menen Kenwoodille röihin.
Mää voisin joutessani lähteä myös sinne.
 
#tietäjättietää

Screenshot_20230905_173750_QuickPic.jpg
Screenshot_20230905_173807_QuickPic.jpg
Screenshot_20230905_173839_QuickPic.jpg
 
Eräällä 90 luvun lopun salilla oli kaksi identtistä jalkaprässiä, toiseen oli kestoasennettu 2 x tuollaiset. Ihan näppärä.
Oliko kyse Rollossa sijaitsevasta salista? Samalla aikamääreellä pari talvea meni siellä kaljoi.. siis opiskellessa. Muistelen että prässissä olisi ollut kolme 50kg kiekkoa ja kieltokyltti niiden pois ottamisesta.
 
Back
Ylös Bottom