On on on Iso Perjantai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On on on Iso Perjantai!
Mihin aikaa on Sylvin tks-tarkastus?Tänää pitää orkanisoita vaatekaapit uuteen ojennukseen.
On kyllä perkele sellainen shou, että melkeen se huutaa kevyen suoja- ja asennuskännin.
Saatana joo.
Mihin aikaa on Sylvin tks-tarkastus?
Mihin aikaa on Sylvin tks-tarkastus?
Olisit mennyt tiirailemaan koiranaisia.parasta paikanpäällä
Mitä ne on luin ensin että koirasnaisia..Olisit mennyt tiirailemaan koiranaisia.
Olisit mennyt tiirailemaan koiranaisia.
Karsean makuista litkua. Mutta tulee välillä juotua, kun halvempaa, kuin Valio.etenkin vaniljan maku.
Tulipa muuten mieleen kauhukokemus nykyajan koiranaisista. Sain aikoinaan tältä foorumilta kuuman vinkin, että lemmikkifoorumilla olisi otollisempi sukupuolijakauma. Niinpä suuntasin kirjallisen tulivoimani tälle tiedustelun viitoittamalle sektorille. Koirat ei minua kauhesti kiinnosta, mutta söpön karvattoman apinan voisin ottaa hoitooni. Todentotta naisia tuntui piisaavan ja monet antoivat ymmärtää olevansa sinkkuja. Naisten jutut olivat kuitenkin minulle liikaa. Jos olisivat postanneet kuvia tisseistään niin olisin ehkä pystynyt siihen, mutta eivät postanneet. Pelko sai lopulta tyrmäysvoiton himosta, kun joku naisista sanoi hankkineensa ominpäin koiran yhteiseen kämppään, vaikka mies vastusti koiraa. Foorumi komppasi, että hyvin teit ja paska äijä, kun yrittää rajoittaa harrastuksia. Silloin ei auttanut kuin myöntää tappionsa ja kolistella maitojunalla takaisin pakkikselle.Mitä ne on luin ensin että koirasnaisia..
Mut tajusin et nehän on niitä nykyajan naisia. Niitä millä ei oo kohtua, mut julmettu qlli löytyy
Mun ex-vaimo oli kerran raahannut yhtäkkiä koiran kotiin, eikä jäänyt yhteen kertaan vaan tuli toinenkin ja sekin yhtäkkiä kysymättä sekä pyytämättä.Tulipa muuten mieleen kauhukokemus nykyajan koiranaisista. Sain aikoinaan tältä foorumilta kuuman vinkin, että lemmikkifoorumilla olisi otollisempi sukupuolijakauma. Niinpä suuntasin kirjallisen tulivoimani tälle tiedustelun viitoittamalle sektorille. Koirat ei minua kauhesti kiinnosta, mutta söpön karvattoman apinan voisin ottaa hoitooni. Todentotta naisia tuntui piisaavan ja monet antoivat ymmärtää olevansa sinkkuja. Naisten jutut olivat kuitenkin minulle liikaa. Jos olisivat postanneet kuvia tisseistään niin olisin ehkä pystynyt siihen, mutta eivät postanneet. Pelko sai lopulta tyrmäysvoiton himosta, kun joku naisista sanoi hankkineensa ominpäin koiran yhteiseen kämppään, vaikka mies vastusti koiraa. Foorumi komppasi, että hyvin teit ja paska äijä, kun yrittää rajoittaa harrastuksia. Silloin ei auttanut kuin myöntää tappionsa ja kolistella maitojunalla takaisin pakkikselle.
Näin pahasti yleistäen niillä naisilla on yleensä kuolaa ja karvaa vaatteet täynnä, havuja tukassa ja p****un on koskettu viimeisen 10v aikana vain paperin läpi. Koiria harrastavan miehen toteamus tuo viimeinen.Koirapiireistä ei mun silloisen kokemuksen perusteella kannata yrittää hommata naisia, siis ainakaan aktiivisesti harrastavista.