Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivä 2

HipstamaticPhoto-715333814.541522.jpeg
 
4 yön kongressireissuun tarvii hauskan määrän tavaraa kun pitää olla todennäköisesti hyvin ilmastoidussa luentosalissa, käydä vähän ulkoilemassa +30-32 kelissä, ehkä käydä sivistyneemmän näköisenä syömässä...ehkä vähän hotellin salilla jumppaamassa..
 
Nyt se on sitten virallista!

Ei tennishameen ja mun yhteinen osoite niinkuin luulitte vaan ihan tylsästi koko kroppa treenattu salilla, eli useampi kuin yksi kerta käyty!
Sehän ihan tuntuu maistuvan ja oikeastaan vituttanut tekeminen kun joutunut jarruttelemaan tosissaan, vois olla ensi viikko mielenkiintoinen jos vetelisi samantien kuin ennenvanhaan.
 
Mitä ne on 🤣🤣 luin ensin että koirasnaisia..

Mut tajusin et nehän on niitä nykyajan naisia. Niitä millä ei oo kohtua, mut julmettu qlli löytyy 🤭
Tulipa muuten mieleen kauhukokemus nykyajan koiranaisista. Sain aikoinaan tältä foorumilta kuuman vinkin, että lemmikkifoorumilla olisi otollisempi sukupuolijakauma. Niinpä suuntasin kirjallisen tulivoimani tälle tiedustelun viitoittamalle sektorille. Koirat ei minua kauhesti kiinnosta, mutta söpön karvattoman apinan voisin ottaa hoitooni. Todentotta naisia tuntui piisaavan ja monet antoivat ymmärtää olevansa sinkkuja. Naisten jutut olivat kuitenkin minulle liikaa. Jos olisivat postanneet kuvia tisseistään niin olisin ehkä pystynyt siihen, mutta eivät postanneet. Pelko sai lopulta tyrmäysvoiton himosta, kun joku naisista sanoi hankkineensa ominpäin koiran yhteiseen kämppään, vaikka mies vastusti koiraa. Foorumi komppasi, että hyvin teit ja paska äijä, kun yrittää rajoittaa harrastuksia. Silloin ei auttanut kuin myöntää tappionsa ja kolistella maitojunalla takaisin pakkikselle.
 
Tulipa muuten mieleen kauhukokemus nykyajan koiranaisista. Sain aikoinaan tältä foorumilta kuuman vinkin, että lemmikkifoorumilla olisi otollisempi sukupuolijakauma. Niinpä suuntasin kirjallisen tulivoimani tälle tiedustelun viitoittamalle sektorille. Koirat ei minua kauhesti kiinnosta, mutta söpön karvattoman apinan voisin ottaa hoitooni. Todentotta naisia tuntui piisaavan ja monet antoivat ymmärtää olevansa sinkkuja. Naisten jutut olivat kuitenkin minulle liikaa. Jos olisivat postanneet kuvia tisseistään niin olisin ehkä pystynyt siihen, mutta eivät postanneet. Pelko sai lopulta tyrmäysvoiton himosta, kun joku naisista sanoi hankkineensa ominpäin koiran yhteiseen kämppään, vaikka mies vastusti koiraa. Foorumi komppasi, että hyvin teit ja paska äijä, kun yrittää rajoittaa harrastuksia. Silloin ei auttanut kuin myöntää tappionsa ja kolistella maitojunalla takaisin pakkikselle.
Mun ex-vaimo oli kerran raahannut yhtäkkiä koiran kotiin, eikä jäänyt yhteen kertaan vaan tuli toinenkin ja sekin yhtäkkiä kysymättä sekä pyytämättä.
Minähän vedin ton homman ihan nextille levelille ja hommasin koiran että pääsin harrastamaan! Itseasiassa harrastin paljonkin suojelua mutta sitten kävikin niin että ihan muualta löytyi nainen ja se hankki samanlaisen ja alkoi kanssa harrastamaan.
Koirapiireistä ei mun silloisen kokemuksen perusteella kannata yrittää hommata naisia, siis ainakaan aktiivisesti harrastavista.
 
Se on semmoinen juttu että minä lähden kohta ryyppäämään.

Enkä varmasti postaa mitään mutta jos postaan niin saattaa sitten sisältää ihan mitä tahansa, jokainen katsokoot omalla vastuulla.
Asiasta jo tiedotettu muitakin ja kehoitettu olemaan katsomatta viestejä tai vastaamatta hupelimeen.
Mitähän tästäkin vielä seuraa... darran lisäksi.
 
Koirapiireistä ei mun silloisen kokemuksen perusteella kannata yrittää hommata naisia, siis ainakaan aktiivisesti harrastavista.
Näin pahasti yleistäen niillä naisilla on yleensä kuolaa ja karvaa vaatteet täynnä, havuja tukassa ja p****un on koskettu viimeisen 10v aikana vain paperin läpi. Koiria harrastavan miehen toteamus tuo viimeinen.
 
Back
Ylös Bottom