Minäkin haluan tuollaisen torpan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin haluan tuollaisen torpan
Liukutapit on herkät, kesällä uudet levyt ja palat laitoin, varmaan mäntä on suojakumin alla ottanu ruostetta ja ny sisään pukattuna takertelee...Heimoveli, tästä syystä minäkin vapautin jumissa olevan vänkärin takajarrun torstaina. Vain toisen liukutapin pultin joutui rälläköimään, joten oli melkein jopa rentouttava puuhatuokio, mutta jos olisin tähän ryhtynyt näin lauantaina, niin epäilemättä vähintään mäntä hommiksi ois menny
Kuulostaa ihan mun suunnitelmaltaSalilla heinäkuussa 0, elokuussa jo 2 kertaa.
Syyskuun lopulla alkaa taas tosissaan, sitten ruvetaan tekemään 150 kg kyykkyä. (Päivän kunto just ja just 3x10x50)
Onko paneroidun kalan päällä normimälli vai pyysitkö tuplamällin?
Mulla toistaiseksi pitäneet nämä.Kuulostaa ihan mun suunnitelmalta
Ei oo mulla lähelläkään moiset, salille kyllä tuun menee mutta noi pitää puolittaa kun alkaa tekemäänMulla toistaiseksi pitäneet nämä.
2020, mave 200 #tsek
Tänä keväänä, pena 140 #tsek
Nyt kaudelle syys23-kevät24, kyykky 150 #tehdään
2017 Mave #tsek2020, mave 200 #tsek
Tänä keväänä, pena 140 #tsek
Nyt kaudelle syys23-kevät24, kyykky 150 #tehdään
Toi on mulle liian helppo ;).Mulla on ainoo tavote näyttää hyvältä alasti.
Minulla #epicfailMulla on ainoo tavote näyttää hyvältä alasti.
Yksikään pirkko ei ole vielä juossut karkuun kun tekstiilit tippunut parkettiin, voi siis sanoa että tää on ehkä tavoitettu.Mulla on ainoo tavote näyttää hyvältä alasti.
No ei oo itelläkään sillain käyny. Ainakaan vieläYksikään pirkko ei ole vielä juossut karkuun kun tekstiilit tippunut parkettiin, voi siis sanoa että tää on ehkä tavoitettu.
Höpöhöpö. Oot paremmassa kunnossa kun ykskään aktiivikirjottelijoista tässä ketjussaMinulla #epicfail
Mulla on ainoo tavote näyttää hyvältä alasti.