Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En oo alle sataa painanut varmaan lähemmäs 20 vuoteen. Nyt on kyllä pieni tavoite pudotella ainakin siihen tasaluvun tuntumaan. Varmaan jossain 108-109kg nyt.

Joskus 10 vuotta sitten oli ihan hyvässä kunnossa reippaan satasen painossa, kun fyysistä duunia ja kävi puntilla, lenkillä ja painimassa varmaan sen 8-10 kertaa viikkoon, kun kaikki lasketaan yhteen.

Sit repes rintalihas ja rupesin reenaamisen sijaan ryyppään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä mietin tänään salilla ihan samaa! Vaikka paino alkaakin kutosella niin jumalavita miten paksun näköinen. Toki liian isot vaatteet ei ainakaan auta asiassa. Onneksi sentään on tissit niin on jotain muotoja edes. Mutta pois pitää kyllä saada vielä useita kiloja.
Mä vedätin silloin aktiivisena treeniaikana painon 69kg enkä ollut tyytyväinen, tosin oisko silloin ollut jotain 6-12kk vasta alla semitosissaan tekemistä.
Muutenkaan kun ei oo voittanut geenilotossa voimien eikä lihasrakenteen kanssa. Tosin on kai se jokin saavutus kun n.70kg sai sen 105kg penkistä niin aböyt 1,5x oma paino.
 
Mä vedätin silloin aktiivisena treeniaikana painon 69kg enkä ollut tyytyväinen, tosin oisko silloin ollut jotain 6-12kk vasta alla semitosissaan tekemistä.
Muutenkaan kun ei oo voittanut geenilotossa voimien eikä lihasrakenteen kanssa. Tosin on kai se jokin saavutus kun n.70kg sai sen 105kg penkistä niin aböyt 1,5x oma paino.
No minä olin aikoinaan huippuhyvässä kunnossa niin aina vertaa vaan siihen. Toki silloinkaan en ollut tyytyväinen mutta nyt vaihtaisin siihen ilomielin 😆

Ostin silti valkoviiniä ja munakasrullaan ainekset! Jatketaan huomenna sitten 🏋️
 

Liitteet

  • IMG_20230826_141405_938__01.jpg
    IMG_20230826_141405_938__01.jpg
    160,1 KB · Katsottu: 103
No minä olin aikoinaan huippuhyvässä kunnossa niin aina vertaa vaan siihen. Toki silloinkaan en ollut tyytyväinen mutta nyt vaihtaisin siihen ilomielin 😆

Ostin silti valkoviiniä ja munakasrullaan ainekset! Jatketaan huomenna sitten 🏋️
Tyytyväisyys tappaa kehityksen.

Mulla on olutta ja naudansuikalepata uunissa, huomenna jatkuu tai sitten ei mutta just äsken koitin tehdä takareisiä niin että varpaat sohvan alla ja polviltaan yläkropan ojennus lattiaa kohti.
Ellei käsillä auttaisi niin menisi suoraan naamalleen :cautious:
 
Ite ajattelin jättää maanantaille. Kyllähän nuita harrastepelejä ropaa, mutta käyttökinnerin pakolliset on jotenki niin itaraa hommaa, ettei viitti siihen viikonlopun tunteja uhrata.
Heimoveli, tästä syystä minäkin vapautin jumissa olevan vänkärin takajarrun torstaina. Vain toisen liukutapin pultin joutui rälläköimään, joten oli melkein jopa rentouttava puuhatuokio, mutta jos olisin tähän ryhtynyt näin lauantaina, niin epäilemättä vähintään mäntä hommiksi ois menny:unsure:
 
Jaa, puheista päätellen olen ollu siinä käsityksessä, että ruukaat käydä lähes päivittäin parilla.

mutta rockfutiksen suomenmestaruuskisojen jatkoilla en ole ikinä piipahtanut
 
Mun piti salille tänään. Projekti päällä neljättä tuntia. Just kävin kahden miehen kanssa syömässä, mä jouduin maksamaan 😏 no kaupassa oli kiva kävellä kun kaksi bodyguardia käveli rinnakkain mun perässä 😁 ne vaan sanoi että jos tilanne tulee niin ne lähtee häneen ensimmäisenä ja jättää mut selviytymään 😏
 
Mulla oli uunissa 2,5h hautumassa naudan suikaleita, tuli yllättävän mureita tuollakin ajalla.
Oli pari pakettia suikaleita ja kun kävin Prismassa niin katse osui -30% naudan karjalanpaistilihaan niin otin ja länttäsin nekin sekaan, hieman sipulia, paprikaa ja herkkusieniä sekaan niin voi pojat kun hyvää perusruokaa.
On niin hyvää vaan ettei meinaa taas nälkä ees lähteä.

Noi Kaken sörsselit vaikuttaa kokeilun arvoiselta, ainoa vaan kun koittaa vetää vhh linjaa niin se piirakkapohja mutta se on noissa the juttu.
 
1. Nyt on Alicia ihastuksissaan karismaattiseen ja lahjakkaaseen tukkajumalaan.
:worship:

2. Bändi oli vähintäänkin niin hyvä, kuin odotinkin. Oikeastaan vieläkin parempi.
:rock:

3. Rovaniemeltä tulee ilmeisesti muutakin hyvää kuin sumo- ja tsilifanaattisia lihavaolo-ortospedejä.

4. Ihmiset eivät ymmärrä hyvän päälle, joten sain melkein yksityiskeikan.
#mikäniitävaivaa
#eivoiymmärtää

5. Päivän paras bändi oli jo, mutta hengaillaan nyt vielä, kun on maksettu.
#mitätäällänytenäävoitehdä




View: https://youtu.be/sMORbKCS8uY?si=A7eYaKN3_9h2iuS-



View: https://youtu.be/peG_yjonnuY?si=25IPEghGwuBLdOIg



6. Täällä ei ole juuri ketään ja silti netti jumittaa.
 
Back
Ylös Bottom