vokot
asiallista keskustelua, Onely
Jäsen v nukkunut joskus huhtapupin terassilla yönsä?
etellinen ulkona nukuttu yö on tapathunut asevelipalveluksessa JumalanVuonna 1998
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäsen v nukkunut joskus huhtapupin terassilla yönsä?
#tseketellinen ulkona nukuttu yö on tapathunut asevelipalveluksessa JumalanVuonna 1998
Mun pitäisi siinä tapauksessa joko nukkua laavulla kun kännissä ei saa ajaa, mennä sinne heti aamusta tai ottaa letut kotiin mukaan.Eikös viiniä voi nauttia lettujen kylkeen. Ennole kyllä kokeillut.
Nukut laavulla. Ja heräät 0230 siihen kun karhu kiskoo jalasta.Mun pitäisi siinä tapauksessa joko nukkua laavulla kun kännissä ei saa ajaa, mennä sinne heti aamusta tai ottaa letut kotiin mukaan.
No todennäköisesti. Tuo kun on aika lähellä itärajaa ja siellä ollut paljon häirikkökarhuja aiemminkinNukut laavulla. Ja heräät 0230 siihen kun karhu kiskoo jalasta.
#tsek
Myöntääkö komppanianpäällikkö luvan nauttia saunan jälkeen eversti Sandelsin seurasta?
Mun pitäisi siinä tapauksessa joko nukkua laavulla kun kännissä ei saa ajaa, mennä sinne heti aamusta tai ottaa letut kotiin mukaan.
6:43kuinkahan myöhään huomenna nukun kun saa nukkua
hyviä arvauksia?
aina sataa!
NivunenPitäs tänään mennä vielä nuoruuden innolla juoksenteleen pallon perässä. Viimeks meinas hajota reisi. Selvisin säikähdyksellä ja tynnyrillisellä Ice Poweria.
Päivän gallup-hengessä, onko veikkauksia mitä tänään hajoaa?