Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kovasti tuumasi hoitajaparivaljakko, että nyt saivat oikeat kuvat koivesta. Nyt oon enää ihan kuutamolla, että pitääkö tässä varata aikaa reumalääkärille vai hä, ja Mehiläisessäkin pitäs varailla sovitusti uutta aikaa, kun yhtä kihtiä selvitelty ympäri pitäjää varmaan kymmenen eri lääkärin kanssa.

Eikä tuo edes vaivaa kauhean pahasti enää, että sopis tietty kuvioon, etteivät enää löydä koko koivesta mitään..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovasti tuumasi hoitajaparivaljakko, että nyt saivat oikeat kuvat koivesta. Nyt oon enää ihan kuutamolla, että pitääkö tässä varata aikaa reumalääkärille vai hä, ja Mehiläisessäkin pitäs varailla sovitusti uutta aikaa, kun yhtä kihtiä selvitelty ympäri pitäjää varmaan kymmenen eri lääkärin kanssa.

Eikä tuo edes vaivaa kauhean pahasti enää, että sopis tietty kuvioon, etteivät enää löydä koko koivesta mitään..
Ettei vaan juurisyynä olisi sama kuin Klunssilalla, tässä Saurin kanssa hyvää pohdintaa terveysasioista.


View: https://www.youtube.com/watch?v=2YWSIkt-9hg
 
Olipa kivaa! Ei etes harmittanut että olin paskin, hitain ja ainut joka ohitettiin kierroksella. Jos menet Vantaalle VM carting Center niin alitettava (mun) aika on 46,052.
IMG_3637.jpeg
 
Olipa kivaa! Ei etes harmittanut että olin paskin, hitain ja ainut joka ohitettiin kierroksella. Jos menet Vantaalle VM carting Center niin alitettava (mun) aika on 46,052.
katso liitettä 254468
Joko sylvin karting on toteutunut?

En ole näköjään enää powerparkin top kympissä tällä vuodella kierrosajassa, 0,3 jää uupumaan. Kerran tuli käytyä ajamassa alkukesästä.
 
Sylvi voisi lasketella tällä pitkin Kuopiota.

 
Sylvi voisi lasketella tällä pitkin Kuopiota.

Tuolla olis pähee vetää töihin.


Sylvi on ollu hakemassa mirriä.
 
Ettei vaan juurisyynä olisi sama kuin Klunssilalla, tässä Saurin kanssa hyvää pohdintaa terveysasioista.


View: https://www.youtube.com/watch?v=2YWSIkt-9hg

Vanha kunnon Klunssila <3

Norttia en oo kyllä vetäny varmaan yli viiteentoista vuoteen, mutta muuten voi pitää paikkansa.

Ei tullu varvaskaan kipeeks lauantain tissuttelusta.. pitäskö tässä alkaa taas tinaamaan niin kuin ennen vanhaan.. oli kuitenkin ihan tekemisen meininki tuossa joskus tuolla vuosituhannen ensimmäisen kymmenyksen ympärillä.
 
Pitäisi tehdä sänkyyn uudet jalat, on vain vähän trigonometria hukassa. Kaippa internetsistä löytyy laskuri jos jaksaa etsiä.
 
Karting on edelleen listalla. Pitää varmaan mennä itsekseen, kun yritys lähteä porukalla tuottaa pelkkää sählinkiä. Ei tiedä, millainen luonnonlahjakkuus olisin moottoriurheilussa!
Muussa urheilussa kun en ole 😐

Joku mielenhäiriö iski eli olen menossa viikonloppuna tatamille pitkästä aikaa. Kipeiden lihasten aiheuttama tuska tulee olemaan hirmuisa. Kajakointi on ärhentänyt TOS-oireet siihen pisteeseen, että kynän pitäminen kädessä ja muutaman rivin kirjoittaminen on haasteellista, kun ei voima eikä motoriikka pelitä. Onneksi tatamilla on laajemmat kaaret kuitenkin.
 
Karting on edelleen listalla. Pitää varmaan mennä itsekseen, kun yritys lähteä porukalla tuottaa pelkkää sählinkiä. Ei tiedä, millainen luonnonlahjakkuus olisin moottoriurheilussa!
Muussa urheilussa kun en ole 😐

Joku mielenhäiriö iski eli olen menossa viikonloppuna tatamille pitkästä aikaa. Kipeiden lihasten aiheuttama tuska tulee olemaan hirmuisa. Kajakointi on ärhentänyt TOS-oireet siihen pisteeseen, että kynän pitäminen kädessä ja muutaman rivin kirjoittaminen on haasteellista, kun ei voima eikä motoriikka pelitä. Onneksi tatamilla on laajemmat kaaret kuitenkin.
Jos kajakki hommat aiheuttaa tuskaa niin älä mene ajamaan kartinkia ✌️
 
Back
Ylös Bottom