Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kenttäpuhelinpari ois kyllä makea, vois mökillä pyöräyttää kammesta ja kysyä saunamajurilta, joko alkaa löylyä löytyä.

Ainii, mutta pitäs vissiin ite olla molemmissa päissä paikalla...

Muoks: mutta silti, oishan siinä asentaessa tunnelmaa sissipuukolla viillostaa se parikaapeli kunttaan, ja oishan siinä satunnaisella vieraalla ihmeteltävää...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tjaa, pitäskö nuo verottajan mätkyt oikein maksaakin.. tuli tuo maksulappu vastaan, kun siivosin vähän paperipinojani.

Ensin kahvia, pari leipää, rahkalettu, mansikoita ja jotain ihme Tampereelta haettua tryffelisuklaata. JKoska because you're worth it tai mitä se vanha mainos sanoikaan.
 
NAISkiekossa oli karsintaan verrattuna tympeät osallistujat

oletan että myös moukarissa karisnnasssa se ravinteet silmille
 
Mikä prossu? Itellä 10 gen i5 ja se ei tue sata 6. Onneks on muitakin portteja mihin saa toimimaan, tosin ei saa täysiä nopeuksia.
Ny toimii amd rutku tässä vanha prossu, en sitten tiedä vaikuttaako nopeuteen.

Biossin päivitin ja piirisarja-ajurit. Biossista jotaki roplasin ni alko näkymään asema, sitten disk managerilla loput.

Onkos mitään helppoa keinoa(johon idioottikin kykenee) siirtää käyttis asemalta toiselle, asentamatta kaikkea uusiksi?
 
Ny toimii amd rutku tässä vanha prossu, en sitten tiedä vaikuttaako nopeuteen.

Biossin päivitin ja piirisarja-ajurit. Biossista jotaki roplasin ni alko näkymään asema, sitten disk managerilla loput.

Onkos mitään helppoa keinoa(johon idioottikin kykenee) siirtää käyttis asemalta toiselle, asentamatta kaikkea uusiksi?
kyllähän se clonaamalla onnistuu.
 
Hamekuva vähän unohtunut mutta jotain tälläistä teidän verkkokalvoille piirtyisi niin ajakoot asian nyt tää.
 

Liitteet

  • 370209305_1121238998851329_8322967547062108100_n.jpg
    370209305_1121238998851329_8322967547062108100_n.jpg
    100 KB · Katsottu: 61
Karsintaa en nähnyt, mutta olihan finaalissa, esim. Allman ihan kivaa katsottavaa. 🤷‍♂️

Minä en ole erityisen suuri amerikkalaisen ulkonäön ystävä

esimerkiksi puolalaiset vosut ovat sensijaan erittäin paljon makuuni
 
Siinä olisi tohtorillekkin vähän haastetta.

Eikait tuossa muuten mitään, mutta jos/kun lonkan nuppi on tullut perseestä ulos (ja mitä lie rikkonut matkalla) niin sanoisin lonkan infektioriskin olevan vähintään kohtuullinen, mutta eiköhän se paikalleen mene samaa reittiä mistä on pois tullukki. Toinen reisi ihan perus, siinä varmaan isoin haaste luun koko, kun kyse on lapsesta että mahtuuko normi jäykkä ydinnaula sisään vai pitääko naputella joustavat naulat.

Sinänsähän tuo on leikkaan kannalta ihan hyvä tilanne, ei sitä ainakaan huonommaksi saa, se on melko varma. Ja lapsella melkein kaikki paranee mistä vaan ilman isoja ongelmia..
 
Ny toimii amd rutku tässä vanha prossu, en sitten tiedä vaikuttaako nopeuteen.

Biossin päivitin ja piirisarja-ajurit. Biossista jotaki roplasin ni alko näkymään asema, sitten disk managerilla loput.

Onkos mitään helppoa keinoa(johon idioottikin kykenee) siirtää käyttis asemalta toiselle, asentamatta kaikkea uusiksi?

Mulla tuli levyn mukana acronis true Image lisenssi jolla voi kloonata levyn. Tosin itsellä ei toiminut vaan herjas jotain lukuvurhettä. Scandisk tms ei näyttänyt mitään virheitä..
 
En itse seuraa urheilua, ja mietin että kiinnostaisikohan isoa yleisöä seurata minua työni ääressä. Onhan meillä liukuhihna liveä yms niin ei kyllä yllättäisi jos joku haluaisi katsoa monitorista, kun minä katson monitoria.

Siis pointti enemmänkin että varmasti seuraisin esim korkeushyppyä, jos olisin itsekin korkeushyppääjä.
 
En itse seuraa urheilua, ja mietin että kiinnostaisikohan isoa yleisöä seurata minua työni ääressä. Onhan meillä liukuhihna liveä yms niin ei kyllä yllättäisi jos joku haluaisi katsoa monitorista, kun minä katson monitoria.

Siis pointti enemmänkin että varmasti seuraisin esim korkeushyppyä, jos olisin itsekin korkeushyppääjä.
Se riippuu mitä sä teet työkses. Mua voisi kiinnostaa seurata esim sepän tekemisiä tms
 
Back
Ylös Bottom