Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meikit kunnossa urheilijoilla.
400m juoksussa näkyi olevan suurimmalla osalla.
Noista juoksulajeista voisi karsia puolet hiiteen, tätä taisi joku konossööri joku aika sitten ehdottaakin.

Onko kiekkofinaalissa yhtään kunnon takatukkaa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi juoksijoiden odotteluhuoneen sohvat.

On kyllä niiiin perse-, palli- ja p….umehuissa marinoitu, että joku japanilainen miljardööri maksaisi vaikka mitä.
 
Vartalotyyny on mulla helpottanut selkää sekä jostain syystä ei ole juuri koskaan enää aamulla puutunutta kättä.
Tollasenkin voisi hankkia, nyt kun alkaa ilmatkin viilenemään eikä kämppäkään ole enää mikään hirveä pätsi, niin ei hikolekaan herkästi joka paikasta.
 
Tollasenkin voisi hankkia, nyt kun alkaa ilmatkin viilenemään eikä kämppäkään ole enää mikään hirveä pätsi, niin ei hikolekaan herkästi joka paikasta.
Tulin kans tätä suosittelemaan. Mulla auttoi alaselän kipujen lisäksi olkapäähän kun kädet ei vaeltele niin villisti pitkin yötä.
 
Ei kun ei mitään, ei gifin lisääminen onnistunut, ei osaa. (Linkki kylläkin)
uuno-turhapuro.gif
 
Pitää muuten itekin käydä lasaretissa tänään. Ja toivoa, että osaavat tällä kertaa ottaa oikeanlaisen kuvan sillä hemmetin hienolla laitteellaan.

Viikon saikkukin menis, ois voinu vielä lomailla.
 
Ai niin mullakin on aika ensi viikolla tuli viikossa kontaktista ja aika 3 viikon päähän.
Mulla ollut se uniapnea härveli mutta sen vaikutus lähinnä negatiivinen, paska homma kun sitä pitäisi käyttää ettei C/E merkit lähde kortista ja nyt vaihtoehtona kiskot suuhun jonka takia joku leuan kuvantaminen.
 
näin myös niin sekavaa unta, että tuntui että en nukkunut ollenkaan

seisoin mm. jossain ravintelin tanssilattian vierustalla eikä kukaan hakenut tanssaamaan, enkä olisi mennytkään jos olisi hajettu

olisi jo viikonloppu, että saisi nukkua, pitkään!

työviikot on aivan,liian,pitkiä!
 
Back
Ylös Bottom