- Ikä
- 45
Joku insinööri voisi laskea tehontuoton mitä tuohon tarvitaan.23,51
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku insinööri voisi laskea tehontuoton mitä tuohon tarvitaan.23,51
Hehe
Peace and love. Vanhukset ovat kärttyisiä jos karderoobia pilkataanJoo, ymmärsin kuvan ajankohdan. Se yritti olla #vitsi. Ei onnistunut.
Mutta kun katsotaan kuvaa: valkoiset tennarit, hyväksyttyä kamaa nykyäänkin. Reisitaskuhousut, pari pv sitten minulle täällä suositeltiin, farmarinhousujen tilalle. Ilmeisesti 84 muodin mukaisesti reiluhko kollegepaita? Täysin kurantti varustus näinä päivinäkin. Ei ongelmia.
Olen tainnu mennä ekalle luokalle -84..kai. Eipä taida olla edes siis potkuhousukuvaa, meillä ei paljoa kuvia harrastettu.
Äkkiseltään miettiessä ei oo mulla ollut ikinä noin vähällä kulkevaa nelipyörää? Suht lähellä oli kardaanivolvo, fård ja subaru, sittemmin usaV8-valmisteetRiippuu hiukan menopelistä.
Caddy syö 8l/100 km.
Ja maksaa noin 2 eur/l.
—> 16 l / 32 eur.
Tarjoillaanko kylmänä vai lämpöisenä?Tätä jo aiemminkin mainostin. Kokeiliko kukaan?
On hyvää ja helppo tehdä. Tulee sännöllisesti tehtyä. Kelpaa jopa tosi valikoivalle lapselle.
katso liitettä 254407
Ite tykkää lämpimänäTarjoillaanko kylmänä vai lämpöisenä?
Bensa, koska jäteöljyvatkaimet on perseestä.Jos saisi valita jomman kumman; helvetin hyvännäköisen naisen tai jonkun siistin auton, niin ottaisitteko bensa- vai dieselauton?
Diesel tietysti, eihän bensa sovi kuin pienkoneisiin.Jos saisi valita jomman kumman; helvetin hyvännäköisen naisen tai jonkun siistin auton, niin ottaisitteko bensa- vai dieselauton?
Sähköauton, mutta jos se ei oo vaihtoehto niin bensa manuaaliJos saisi valita jomman kumman; helvetin hyvännäköisen naisen tai jonkun siistin auton, niin ottaisitteko bensa- vai dieselauton?
Edelleen se Sisu GTP.Jos saisi valita jomman kumman; helvetin hyvännäköisen naisen tai jonkun siistin auton, niin ottaisitteko bensa- vai dieselauton?