Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun ei eilen maistunut vaikka oli ilmaista niin ajattelin tänään korjata tilanteen omakustanteisella.

Kaksi kaljaa ja the wall.

Vedin sitten purkin B&J:tä suruun kun ilmaisesti olen ihan valmis hautaan.
 
Joo, ymmärsin kuvan ajankohdan. Se yritti olla #vitsi. Ei onnistunut.

Mutta kun katsotaan kuvaa: valkoiset tennarit, hyväksyttyä kamaa nykyäänkin. Reisitaskuhousut, pari pv sitten minulle täällä suositeltiin, farmarinhousujen tilalle. Ilmeisesti 84 muodin mukaisesti reiluhko kollegepaita? Täysin kurantti varustus näinä päivinäkin. Ei ongelmia.

Olen tainnu mennä ekalle luokalle -84..kai. Eipä taida olla edes siis potkuhousukuvaa, meillä ei paljoa kuvia harrastettu.
Peace and love. Vanhukset ovat kärttyisiä jos karderoobia pilkataan 😀
 
Siellähän alkaisi kohta naisten kävely.

Suosittelen esim. vocodille.

Nimittäin hän on tottuna siihen, että akat kävelee poispäin.

Tuolla ne tuloo kohti, useimmiten.
 
Se olisi Heinolassa jyrää tänään ja siellä jotain katuruokajuttuja, pitää käydä tsekkaamassa millaista purtavaa mahtaa olla.
Oli joskus 90-luvun alussa kovaa menoa ja kovia bändejä siellä, ajoittain yrittäneet herätellä sitä kai henkiin mutta ei oikein onnistunut.
 
Tätä jo aiemminkin mainostin. Kokeiliko kukaan?

On hyvää ja helppo tehdä. Tulee sännöllisesti tehtyä. Kelpaa jopa tosi valikoivalle lapselle.

IMG_6060.jpeg
 
Jos saisi valita jomman kumman; helvetin hyvännäköisen naisen tai jonkun siistin auton, niin ottaisitteko bensa- vai dieselauton?
Edelleen se Sisu GTP.

Mersun dieselkonehan siinä on.

Ja muuten, älkää ny saatana asentako tuulilasi sikaflexillä, onnimittäin irrottaminen mielenkiintoinen projekti.
 
Back
Ylös Bottom