Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
175-200, juustosta näkee - varmaan jotain 30-60 min.asteet? aika?
Koska naiset ei osaa vaan olla
Kiitos, pitää tutustua.Sen takia naisilla aina mt ongelmia.
Just kuuntelin tämän nurtsia ajaessa. Hyvä kirja! Suositukset:
Tyyneys puhuu - Äänikirja - Eckhart Tolle - ISBN 9789522609717 - Storytel
Aforismeja sisäisestä tyyneydestä, joka johdattaa ajattelun tuolle puolen. Eckhart Tollen sanoman ydin on helppo tavoittaa: jos olemme yhteydessäwww.storytel.com
Ei niitä yleensä itse huomaakaan mut onneksi sulla on tarkkailijaKiitos, pitää tutustua.
Tosin mun mielestä mulla ei oo mt-ongelmia
Emmä sanonukkaa et sul on, mut naisilla yleensä on ku ei ne osaa vaa olla. Viimeistän 30v kriisissä tulee. Mut useimmat kerää ittensä siitä ja oppii olemaan. Heiltä saa parasta seksiä.Tosin mun mielestä mulla ei oo mt-ongelmia
Taas?MM-finaali telkkarissa.
Onko FB samaa kastia? Ehkä mulla sitten onkin niitä ongelmiaEdit. He on kipeimpiä jotka kyttää insta/tiktok (mitä näitä on) aamulla ensimmäisenä herätessä ja illalla viimeisenä nukkumaan mennessä.
Oon vissiin niin pihalla etten oo huomannut mitään tarkkailijoitaEi niitä yleensä itse huomaakaan mut onneksi sulla on tarkkailija
Mettään vaikka kuuntelemaan lintuja se aika, kun skrollaa jotain instaa.
No, sekin parempi kuin kuolata sohvalla ja selata faboa tai instaa, mut suositeltavaa toki kokeilla välillä ilmankin. Hauska kuunnella sitä metsän elämää. TODO-listalla opetella tunnistamaan lintujen laulua. Lähtötaso: tunnistan suunnilleen tikan koputtelut ja siinä se.mutta nämä imiset laittaisivat varmaan luurit päähän jaa spoottifyn soimaan, kun eivät pysty liikkua ilman
tiedän vaikkapa yhten joka ei voi lähteä koiraa ulkoiluttamaan ilman musiikkia
Mä taas en ymmärrä miten voi ulkoiluttaa koiraa musiikki korvilla. Pitää kuulla jos joku tulee takaa vaikka pyörällä ettei koira yhtäkkiä säntää pyörän alle tms
No miesOon vissiin niin pihalla etten oo huomannut mitään tarkkailijoita