Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän alkaa vaikuttaan siltä, et eilinen vähissä vaatteissa touhuttu, mutta silti hikinen polttopuu urakointi, on tuottanut flunssan. Kai se on sit pakko vaan loppu päivä ja miksei viel huominenkin, makoilla ja syödä hyvin.

Voi harmi.
 
Tosin mun mielestä mulla ei oo mt-ongelmia 🤔
Emmä sanonukkaa et sul on, mut naisilla yleensä on ku ei ne osaa vaa olla. Viimeistän 30v kriisissä tulee. Mut useimmat kerää ittensä siitä ja oppii olemaan. Heiltä saa parasta seksiä.

Edit. He on kipeimpiä jotka kyttää insta/tiktok (mitä näitä on) aamulla ensimmäisenä herätessä ja illalla viimeisenä nukkumaan mennessä.

Edit2.
Ommuuten ihavvitu vaikeeta aamulla herätessä olla katsomatta mitään sosiaalista mediaa. Mut palkitsee jos pystyy olee. Esim tunti aamusta. Hoitaa aamutoimet ja aamupalan. Katselee ikkunasta ulos mitä siellä tapahtuu, näkee linnun lentävän ja puun huojuvan. Tulee ihan törkeen hyvä olo.
 
Viimeksi muokattu:
Mettään vaikka kuuntelemaan lintuja se aika, kun skrollaa jotain instaa.

mutta nämä imiset laittaisivat varmaan luurit päähän jaa spoottifyn soimaan, kun eivät pysty liikkua ilman

tiedän vaikkapa yhten joka ei voi lähteä koiraa ulkoiluttamaan ilman musiikkia
 
mutta nämä imiset laittaisivat varmaan luurit päähän jaa spoottifyn soimaan, kun eivät pysty liikkua ilman

tiedän vaikkapa yhten joka ei voi lähteä koiraa ulkoiluttamaan ilman musiikkia
No, sekin parempi kuin kuolata sohvalla ja selata faboa tai instaa, mut suositeltavaa toki kokeilla välillä ilmankin. Hauska kuunnella sitä metsän elämää. TODO-listalla opetella tunnistamaan lintujen laulua. Lähtötaso: tunnistan suunnilleen tikan koputtelut ja siinä se.
 
175-200, juustosta näkee - varmaan jotain 30-60 min.

200 ja 20min

mielestäni näyttää valmiilta

makua en vielä ole ottanut testiin antaa jähtyä ensin

koska: olen suuri jauhelihan ystävä korvasin makkaran ja kinkut sillä

syömään!
IMG_5489.jpeg
 
Mä taas en ymmärrä miten voi ulkoiluttaa koiraa musiikki korvilla. Pitää kuulla jos joku tulee takaa vaikka pyörällä ettei koira yhtäkkiä säntää pyörän alle tms

tuosta Minäkin vähä mainitsin, kun hänen koiran kimppuun oli hyökännyt toien koira ja ei ollut kuullut ja voinut mitenkään ennakoida tilannetta kun oli musiikit korvilla

mutta ei kuulemma pysty olla ilman
 
Back
Ylös Bottom