Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkuviikosta lipastin pakastimeen 10 litraa mustaherukkaa. Se on se aika vuodesta.
Ite kanssa jo aloittelin viikolla Tosin punaiset on oma suosikki ja ne on tyhjättävä. Mustat ei oikeen pakkasesta sellasenaan maistu, mutta kyllä niistä soppaa, mehua, kiisseliä, hilloa tai hyytelöä tekee. Karviaiset taas tuoreena.
 
Kakekin koittaa nyt vähän relata välillä 😉

Paloi ja rentoutus menossa.

IMG_6043.jpeg
 
Apropoo.

@orsilla1 ota ihmeessä yhteyttä kyseiseen kaveriin ja käytte nyt samassa lokaatiossa vetämässä uudestaan tuon kyseisen performanssin.

Tuleeko tällä kertaa rahaa vai viranomaiset.
Tulee ambulanssi.

Oli muuten itse asiassa vuosi 1984. Sanomalehteenkin päästiin. Kaveri jätetty pois kuvasta.

Ja kuvaaja valitsi todella järkevän kuvan😴
IMG_1926.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Öööh, kuva siis vuodelta 1984. Ongelma on?
Joo, ymmärsin kuvan ajankohdan. Se yritti olla #vitsi. Ei onnistunut.

Mutta kun katsotaan kuvaa: valkoiset tennarit, hyväksyttyä kamaa nykyäänkin. Reisitaskuhousut, pari pv sitten minulle täällä suositeltiin, farmarinhousujen tilalle. Ilmeisesti 84 muodin mukaisesti reiluhko kollegepaita? Täysin kurantti varustus näinä päivinäkin. Ei ongelmia.
Katsos kun tohtorista on -84 kuva ainoastaan potkuhousuissa niin harmittaahan se.
Olen tainnu mennä ekalle luokalle -84..kai. Eipä taida olla edes siis potkuhousukuvaa, meillä ei paljoa kuvia harrastettu.
 
Back
Ylös Bottom