Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AC678B4B-2BE3-4930-AC26-8BC41E3E4A58.jpeg
72B26E7D-6D5C-4F25-AA7A-ECD63031E69B.jpeg
 
Palkallista istuskelua ja odottelua 1,5h. Ei hassumpaa.

Minä odottelin kerran yhtä asiakasta vajaan tunnin. Istuin käytävällä nojatuolissa ja luin kännystä Iltalärppää. Asiakkaalle oli osastolla unohdettu laittaa kanyyli etukäteen ja kun se hakutilanteessa huomattiin, ei sitä kukaan onnistunut laittamaan. Piti odottaa anestesialääkäri paikalle. Kauhea kiire oli johonkin toimenpiteeseen enkä saanut lupaa lähteä roudaamaan muita asiakkaita, kun "ihan heti" ja "vielä vähän aikaa". Työkännystä näkyi ruuhkautuvat kuljetuspyynnöt ja minä vaan odottelin.
 
Verstaalla oli tänään ohjelmassa ruostumattoman teräksen hitsausta, joka onnistui jopa odotettua paremmin.

Kela kirkasta lankaa koneeseen ja näytöltä valinta "SS" (jawohl!)

Toki vetelyn kanssa saa olla kieli keskellä suuta, mutta yotassa on nyt rst-pakoputki. Pari kiinnikettä vielä puuttuu kun jostain syystä 8mm rst-tanko on kiven alla, mutta eiköhän sitä nousuviikolla löydy.

Tietysti se tig olisi tähän sopivin mutta kun sitä eijjole.
 
Minä odottelin kerran yhtä asiakasta vajaan tunnin. Istuin käytävällä nojatuolissa ja luin kännystä Iltalärppää. Asiakkaalle oli osastolla unohdettu laittaa kanyyli etukäteen ja kun se hakutilanteessa huomattiin, ei sitä kukaan onnistunut laittamaan. Piti odottaa anestesialääkäri paikalle. Kauhea kiire oli johonkin toimenpiteeseen enkä saanut lupaa lähteä roudaamaan muita asiakkaita, kun "ihan heti" ja "vielä vähän aikaa". Työkännystä näkyi ruuhkautuvat kuljetuspyynnöt ja minä vaan odottelin.
Täällä tämä ihan tavallista. Huomenna iltavuorossa näyttää olevan suht saman pituinen "tauko" ja aamu näyttää lähinnä katseluhommilta 🤓 välillä toki niitäkin päiviä kun taukoa ei ehdi kunnolla edes ajattelemaan.
 
Mitä helvettiä, <6ltr/100km kulkineita olivat 10v sitten kun Firman kautta pari omistin.
Pari tankillista on mennyt alle 7, mutta ei yhtäkään alle 6.

Kutosella alkaviin pääsee, jos ajelee jonon mukana 80-90 km/h.

7,8 on pitkäaikainen keskiarvo.
 
Pari tankillista on mennyt alle 7, mutta ei yhtäkään alle 6.

Kutosella alkaviin pääsee, jos ajelee jonon mukana 80-90 km/h.

7,8 on pitkäaikainen keskiarvo.
Lisää syitä olla ostamatta tuon konsernin laitteita, menevät koko ajan vain huonompaan suuntaan.
Nollasin kesärenkaiden vaihdon yhteydessä mittarin toista saksalaismerkkiä edustavasta nelikosta. Reilun kymppitonnin jälkeen näyttää 6,3. Peräkärrin ja venetrailerin vetoa tuosta lukemasta 20%, enimmillään perässä on ollut reilu 3tn klapikärri.
 
Back
Ylös Bottom