Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voisikin joskus kokeilla kaupallista naamakarvojenleikkuupalvelua.

Jos saa kasvatettua ensin moiset.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin just tänään että kunhan nykyinen autoprojekti valmistuu niin en hanki mitään uutta projektia ainakaan kymmeneen päivään.
Tämän taloprojektin kun saa maaliin niin...

Voisin alkaa ihan hissukseen remppaamaan mökkiä, hissukseen siksi että matkaa 250 km ja käydään noin kerran kvartaalissa.
 
Tulipa muuten kepakko asiallisesti googlekäännöskaupasta, tiistaiaamuna tilaus sisään, tänään kolmelta oli noudettavissa.
No niin, ripeä toiminta aina plussaa. On tuolla keskusteluissa tullu kommentteja vastaan, että tuolta on saatu tilattua ihan onnistuneesti, mutta hyvä tosiaan noin. Ja toivottavasti ei tarvii palautella tai reklamoidakaan.
 
Nyt #ajankuluksi pelailen vaikeus/työläystason toisesta päästä Hogwartsia, kunnes Baldur's Gate 3 tulee pleikalle ja sitten uus ÄäÄäsääs.
Muutamassa päivässä saanut Balduriin tuhlattua 80h aikaa eikä vieläkään läpi (oon kyl aivan lopussa) emäntä tänään sanoi lähtiessään kaverille että hän ei valita mun pelaamisesta, mutta vähän jo odottelee että toi peli olis läpi että palaan taas tähän maailmaan. Tai jotain tollasta sano, oli kuulokkeet päässä ja pelasin ni en ihan varma ole.

Tietääköhän se että kyseisessä pelissä oli muistaakseni 300-600 erilaista loppua, eli sehän pitää alottaa heti uudestaan uus veto?
 
Työhuoneen ovessa..sisäpuolella toki.

Screenshot_20230818_082244_QuickPic.jpg
 
Onko Herr Doktorilla omakohtaista, omaa luurankoa koskevaa kokemusta murtuneista luista?

Itsellänihän tämmöistä on tapahtunut kolmesti, mikä on kyllä aika hämmästyttävää kaltaiselleni rauhalliselle ja varovaiselle henkilölle. Onnettomuuksiin on liittynyt toki tervehenkinen liikunnallisuus eikä suinkaan humalatila.
 
Vahva gay-vivahde ilmassa. Miehiä farkuissa, tiukoissa joogashortseissa, lähikuvia muhkeista viiksistä… Tämä ketju antaa ihmisten olla omanlaisiaan, hyvä!

Tänään pikavisiitti Turkuun syystä että.(yllättäen possun talvikiekot eivät mahdu possun kyytiin joten iskä vei).

Kyllä se taitaa olla fakta, että siellä on Suomen kauneimmat naisoletetut (palstan naisten lisäksi)

Siis oikeasti. Kävelin 2x500m Linnankatua ja olin aivan hämilläni siitä kauneuden määrästä mitä joka puolella näkyi 😮

Ja toki miesteemaa jatkaen oma kuva. Kävin Turussa ajankuluksi parturissa, parta tuli sielläkin hyvään kuosiin. katso liitettä 254306

Aamulla katseeni kohtasi toisen miehen kanssa, katsottiin toisiamme silmiin ja hymyiltiin. Ja siinä hetkessä oli 0% homoa.


On varmaan avattava koko tarina. Heitin juniorin päiväkotiin ja paluumatkalla pysähdyin suojatien eteen, sitä ylitti uskomattoman kaunis nainen koiran kanssa. Aivan mieletön perse keikkui poskelta toiselle kireissä jumppahousuissa. Naisen takaa tuli toinen isä polkupyörällä pienen lapsensa kanssa. Kun olivat ylittäneet suojatien, mies pysäs, koska koiranulkoiluttaja jatkoi suoraan ja hän oli kääntymäs oikeelle. Lapsi meni jo edeltä, mutta pysäs katsomaan vielä kerran sitä persettä. Itsekin tuijotin sitä vielä, vaikka tie oli vapaa mennä. Sen jälkeen kundi käänsi katseen mua kohti, hymyiltiin ja nyökättiin. Ja jatketiin matkaa.

40ac8a9738baf6cf913d6e32acc8298d.jpg

(kuvituskuva)
 
Minä törmäsin eilen Jessica Kähärään (yleisurheilija) paikallisessa marketissa. Kovin oli hoikka ihminen luonnossa, vaikka toki aika kireessä kunnossa telkkarinkin perusteella.

Luiden murtamista ei voi suositella omalla kokemuksella. Särkee vittumaisesti ja paranee ikävän hitaasti.
 
Back
Ylös Bottom