Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaken touhuista inspiroituneena päätin minäkin ottaa heti huomenna aikaa remppahommille. 👍

7irtqy1p323a1.png
 
Vahva gay-vivahde ilmassa. Miehiä farkuissa, tiukoissa joogashortseissa, lähikuvia muhkeista viiksistä… Tämä ketju antaa ihmisten olla omanlaisiaan, hyvä!

Tänään pikavisiitti Turkuun syystä että.(yllättäen possun talvikiekot eivät mahdu possun kyytiin joten iskä vei).

Kyllä se taitaa olla fakta, että siellä on Suomen kauneimmat naisoletetut (palstan naisten lisäksi)

Siis oikeasti. Kävelin 2x500m Linnankatua ja olin aivan hämilläni siitä kauneuden määrästä mitä joka puolella näkyi 😮

Ja toki miesteemaa jatkaen oma kuva. Kävin Turussa ajankuluksi parturissa, parta tuli sielläkin hyvään kuosiin.
IMG_2804.jpeg
 
Ite en henkkareita kanna, jos ei eritystarvetta. Olin hetken onnellinen, kun oli se ajokortti-Beta kännyssä, mutta sen ne lopetti, joten olen kriminaali.

Edenredin saa Google Pay:hin, ei tartte kantaa sitäkään 😉 Siinä myös se kätevyys, että näkyy maksupäätteellä MC:na ja täten voi ostaa vaikka virvokkeita 😁
Joo, joutunu niin paljon ramppaan esim. lekurissa, että oltava se henkkareiden viivakoodi vaan matkassa.

Ton Edenredin vois kyllä tsekata, jos sen liittäminen onnistuu jotenkin järkevästi ilman, että tarvii synkata mitään firman maileja yms. luuriin (y)
 
Ja tällä päivämäärällä 30 vuotta sitten julkaistiin Type O Negativen hieno Bloody Kisses. Tuosta vaikka maistiainen, jos joku (hävetköön) ei bändiä tunne:


Petteri Teräs herättää aina sisältä pörröisen olon.

Tulipa muuten kepakko asiallisesti googlekäännöskaupasta, tiistaiaamuna tilaus sisään, tänään kolmelta oli noudettavissa.
 
Back
Ylös Bottom