Kake aloittanut linnoitustyöt kun kenttälapiokin on jo esillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiton kätevä muissakin askareissa.Kake aloittanut linnoitustyöt kun kenttälapiokin on jo esillä.
Ankaraa rallia oli Mekossa ja Nibessä tänään.Marimekko +11,5% heti aamusta!
Mietin just tänään että kunhan nykyinen autoprojekti valmistuu niin en hanki mitään uutta projektia ainakaan kymmeneen päivään.En koske remppajuttuihin ainakaan kymmeneen vuoteen. Helvetti kun kaikki menee päin persettä.
Eihän toi oo lähelläkäänNo mutta nythän se selvis.
Mulla oli koko päivän ilmastointi kämppää viilentämässä.+27C sisällä. Tulis jo syksy
Joo, joutunu niin paljon ramppaan esim. lekurissa, että oltava se henkkareiden viivakoodi vaan matkassa.Ite en henkkareita kanna, jos ei eritystarvetta. Olin hetken onnellinen, kun oli se ajokortti-Beta kännyssä, mutta sen ne lopetti, joten olen kriminaali.
Edenredin saa Google Pay:hin, ei tartte kantaa sitäkään Siinä myös se kätevyys, että näkyy maksupäätteellä MC:na ja täten voi ostaa vaikka virvokkeita
Ja tällä päivämäärällä 30 vuotta sitten julkaistiin Type O Negativen hieno Bloody Kisses. Tuosta vaikka maistiainen, jos joku (hävetköön) ei bändiä tunne: