Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos menisitte treffeille niin miten pukeutuisitte? Avara kaula-aukkoinen pikkumusta? Vai farkut tai hame ja sellainen paita jossa tiukka kaulus kuin poolopaidassa mutta rinnuksessa on sellainen reikä joka paljastaa nätisti rintavaon? Vai kasuaalisti farkut, kauluspaita ja jakku?
Panoneule.
 
Jäi kyllä olkapään magneetista paha pelko tuota putkea kohtaan, ahdisti aivan sikana.


Ehkäpä:
20230811_213048.jpg
Jos asiasta mainitsee etukäteen, niin saatavilla on erilaisia tuotteita. Joskus piti hurauttaa asiakas takaisin osastolle nauttimaan pikaisesti karkinhajuista nestettä, kun putken näkeminen aiheutti vakavaa ahdistusta. Toivoisin ihmisten reippaasti mainitsevan näistä asioista, koska on turha kiusata itseään.

Minä huudan hammaslääkärissä aina jo ovenraosta puudutusta selkeästi ja kuuluvasti.

Minua alkaa vaan nukuttamaan putkessa 💤
Pisimpään on mennyt aivokuvassa - siinä valui jo kuola suupielestä, kun taisin torkahtaa. Olin silloin vielä duunissa ja kuvaus oli kivasti keskellä työpäivää 🙂
 
Helvetti kun liha on heikko.

Sain teipattua verholistat, mutta ikkunanreunat oli liikaa. Sitten piti jo vähän sekaantua hiilivetyihin. Ensiyönä näin varmaan unia vihreistä naisista.
 
Jäsen V lienee kans perseidejä kyyläämässä illalla. Veikkaan ma.

VoiVeljet kuule! tietäisitpä minkälaisen seksibeiben juttuihin uskallauduin

nokialainen vosu kehui murrettani herttaisen kuuloiseksi ja antoi erityismaininnan pukeutumisestani
IMG_5285.jpeg

nyt hotellilla, yksin nukkumaan #niinaina
 
Viimeksi muokattu:
Jos pystyy prismaa kiertämään paremmin kärryihin nojaten niin todennäköisesti stenoosi on syy, jos se ei helpota liikkumista niin aso-taudin mahdollisuus nousee.
Täytyypä lähteä shoppailemaan kärryn kera. Kiitos vinkistä!! Etukeno ja ylämäki kävellessä pahentaa kipua, eli tuo ostoskärrykokeilu on mielenkiintoinen.

Rtg on alaselästä otettu, välilevyjen madaltumaa ja lonkan nivelrikkoa löytyy. Jälkimmäinen aiheuttaa rasituksen jälkeen mukavia öitä.

Onneksi tuli aikoinaan treenattua ja urheilua kunnolla (tai liiankin pakkomielteisesti), muuten tämä tomumaja olisi jo täysin paskana.

Happy days!!
 
Täytyypä lähteä shoppailemaan kärryn kera. Kiitos vinkistä!! Etukeno ja ylämäki kävellessä pahentaa kipua, eli tuo ostoskärrykokeilu on mielenkiintoinen.
Keskimäärin eteen nojaamisen pitäisi helpottaa ongelmaa jos kyse olisi selkäperäisestä oireesta. Toisaalta jos on jalassa verenkierto ahtaalla niin ei selän asento vaikuta siihen mitenkään. Mutta mikään ei ole niin yksinkertaista, abi-paineet mittaamalla tietäis jo paljon.
 
Työaamu alkoi intran uutisella notta lomautus yt:t alkaa (vihdoin) täälläkin. Juuri kun lattialla fiilis että tilauskanta lähtenyt nousuun. Noh jos on tullakseen ni tulis sit kans sillai et on muutakin ku karenssipäivät kotona.

Asiasta viidenteen, jos mulla olis daami jonka kuvat saa foorumin villiksi niin itsevarmuus kyllä riittäisi siihen että saa laitella muille kuolattavaa, mun punkassahan se yönsä viettää.
 
Tuote tai tuotteet myynnissä torissa, myydään vain yhdessä. Hinta 150. Kolme ”kiinnostunutta”. 1. Myytkö pelkkä a ilman b? 2. myytkö b ilman a? 3. eka viesti: tarjoan 200, toinen viesti perään: tarjoan 100. Kaikki nimestä päätellen ählämsähläm.
 
Back
Ylös Bottom