Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tuttu ilmiö. Kolmekymppisenä vedin noista lähtökohdista kovaan kriisiin ja sitä kautta kaiken uusiksi. Siitä eteenpäin elämä on mennyt hyvässä flowssa eikä mikään ole pysynyt paikallaan niin pitkään, että ehtisi pahemmin pitkästyä. Viimeisen vuoden aikana oravanpyörä on kyllä meinannut viedä mehut aika totaalisesti. Veikkaan et kyllästymisherkkyys on luonteenpiirre. Monet mun kavereista elää niin tasaista elämää, etten itse kestäisi sitä. Uskon että kaverit on aidosti tyytyväisiä omaan oloonsa ja naureskelevat puolestaan mun älyttömille peliliikkeille. Omalla kohdallani kaiken rysäyttäminen uusiksi toimi aikoinaan hyvin, mutta ei se ollut mikään happily ever after ratkaisu sinällään, koska mulla se muutos itsessään tuntuu olevan se mikä ruokkii mielenkiintoa. Täytyy vain koittaa pitää muutos jotenkin kehittävänä, ettei menisi aivan perseilyksi kaikki.
33 vuotiaana ei enää jaksaisi. Tekemistä/ stressin aiheuttajia tarpeeksi muutenkin.
Nyt kiinnostaa lähinnä rahan tekeminen jotta voisi ottaa renommin myöhemmin elämässä. Ei ome ikinä jäänyt itsestäni kiinni olen kokeillut ja yrittänyt vähän kaikkea. Tänä vuona kolme ulkomaanreissua ja jos joku laji on kiinnostanut olen seuraavana päivänä laittanut viestiä ja kysynyt pääsenkö mukaan. Pitää oppia tunnistamaan ne oikeat ongelmat koska muuten ne seuraa perässä vaikka mitä tekisi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
asiasta kuudenteen: Minun sängyssä oli mies

IMG_5300.jpeg
 
Siinä peittyi viimeinen kardinaalinpunainen seinä kämpästä. Se vaihe päättyi siis elämässä.

Alkoi tekemään ihan hemmetisti mieli pommakkia (raakana), kauppaan siis.
 
Back
Ylös Bottom