Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keijo.

keijo.jpg
 
tiedättekö kuntit: mitä

no; katsokaa almanakkaa

aamupalaksi tänään, hernekeitto
 
nyt on keijolla semmoinen tunne, että tänään pitää keksiä jotain muuta askaretta kun kuntoilusalillapiipahdus

taisi eilen mennä sitä olutta juuri niin paljon kun sattui menemään, eli ns. Sylvin annos

eli juuri riittävä määrä, ei jäänyt harmittamaan että olisi pitänyt ottaa enemmän
 
viikolla kapakointi on kyllä erikivaa, kun on pelkkiä tuttuja liikenteessä!
 
Siirretäänkö kuljettajan istuinta reilusti taaksepäin?

ImmenseInformalEuropeanpolecat.webp
Mulla siirtyy auton penkki taaksepäin kun avaan oven ja sitten toisinpäin kun hyppään kyytiin. "Lihavan kuskin istuin muistilla" taisi olla lisävarusteen nimi Audin kataloogissa.

Pääsin kyllä ihan sujuvasti kyytiin ja pois pojan Caymanista, joten toivo ei ole täysin menetetty.
 
Mulla manuli nimeltä Manu. (oikeesti birma). Mihin osoitteeseen voi postittaa?
Muuten sisäsiisti, mutta juttelee (huutaa) 100dB. Hereilläoloaikansa. Kun hereilläoloaika oli öisin, vein all inclusive hotelli autotalliin. Siitä sitten siirsi unirytmiään niin että nukkuu yöt ja päivät "juttelee". Tosin ok ku oon ite all inclusive autotallissa päivät.
 
Meille niitä appivanhempien toimesta raahataan. Nähdäkseni kyseessä on leipäkuoreen leivottuna suunnilleen ihraa ja kalanperskeitä, joten jää nämä "herkut" syömättä. :confused:
Minäkin oon syönyt viimeksi mummon tarjoamana, ja tänään just mietin et markkinat, torit ym varmaan kuolee tässä 20v sisällä tai vähintään muuttaa muotoaan kun ei "nykynuoriso" enää sieltä osaa mitään kaivata 😄
 
Back
Ylös Bottom