Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanilja ehdoton voittaja, niskaan mitä mieli tekevi jos paljaalla vetäminen ei tyydytä haluja, marjaa/suklaata/hilloa/siirappia/lettuja. Vasta tuli tutustuttua siihen, että raastimella voi raastaa muutakin kuin juustoa.

e. Vasta opittua myös että raastimella voi raastaa oikeastaan mitä vain, vaikka niitä keksejä kun vähän pakastaa ensin.
Juujuu, mutta meh. Tietenkin vanilijajäätelö + tradizionel balsamico toimii hyvin, mutta silti...meh. Ehkä pitää hankkia paketti suklaanougattia.

Juustohöylä on muuten paras vehjes maailmassa leivän voiteluun, höylällä irtoaa nätti siivu ja laskee sen vaan leivän päälle.
 
Juustohöylä on muuten paras vehjes maailmassa leivän voiteluun, höylällä irtoaa nätti siivu ja laskee sen vaan leivän päälle.

Tästä olen saanut jokusia reklamaatioita aikaisemminkin, kun siipaisen leivälle hyvin nuukanlaisesti rasvaa. Ei jatkoon.

Ps. Jatkoon. Kuulostaa esteettisesti viehättävältä.
 
Voin toki vastata, mutta jotenkin luen viestin niin, että et kuitenkaan halua edes tietää koska "P!LALLA SE ON KUITENKIN!11" :rolleyes: :unsure:
No kieltämättä postaukseni ei ollut aito kysymys, vaan ”pakina”.

Toki luen mielelläni vastineita, en ole ahdasmielinen.

Meillä myös jatketaan, eli kevennetään tiettyjä ruokia juurikin linsseillä, mutta lasagne on niitä lohturuokia, joita ei kevennellä.

Muoks. Lausuntooni vaikuttaa varmasti se, että teen lasagnen ”jauhelihakastikkeeksi” aina ragu bolognesen rakkaudella ja aikaa käyttäen. Ja aina jaksaessa pastalevyt itse jne.
 
Viimeksi muokattu:
kuka sellaasta väittää?



IMG_5205.jpeg
 
Melontakurssin toinen osa suoritettu. Valitettavasti liian pitkäkestoinen sessio minun krooniselle selkäkivulle ja TOSille. Harvoin tulee itkettyä fyysisen kivun vuoksi, mutta nyt meni vetistelyksi 😪 Ohjaajan kanssa juttelin, että seuraavaksi kerraksi suunniteltu pitkä melontaretki ei kohdallani toteudu, ellei tarjolla ole sen verran vahvaa kamaa kivun poistoon, että kävelen vetten päällä takaisin tukikohtaan.

Jotain kivaakin opin eli sivuttain melomisen! Se on itseasiassa hauskempaa kuin eteenpäin meneminen.
Olisiko offarilaisilla kiinnostusta liittyä Sivuttain Melojien Kerhoon?

Nyt pitää ratsata komerot. Toivottavasti löytyy riittävä määrä erivärisiä aivoveriesteen läpäiseviä pillereitä.
 
täälä nyt kun on aiheesta ankarasti keskusteltu, sen verran mitä olen jaksanut lukea eli vähän, hyvin vähän

mutta mielestäni tämä sana on vilahtanut

IMG_5206.jpeg
 
täälä on tinnertreffit, tai joku muu kanava

tiedän koska: sama vosu hastoi minua kahveelle, mutta koska aavistin tietäväni kuka hän on pidin hiljaiseloa

kuulemma ”näyttävä pakkaus” voihan sitä niinkin kutsua #hehe
 
Pitkästä aikaa maltillinen viski iltalääkkeenä (35cl), eiköhän tästä unirytmi ala korjaantumaan.
 
koska: tohtori ei jaksa etes koskelle vaan makaa riippumatossa ja juo sitä kalijaa
Ei jaksa mennä yksin juomaan kaljaa aurinkoterassille, kun yksin voi juua kalijaa kotonakin.

Mutta silti, onkohan koski vielä auki, jos yrittäisi #kerrankesässä piipahtaa?
 
Back
Ylös Bottom