Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Positiivista on se, että ihmiset parantaa kilpajuoksuaan mallikkaasti, kunhan vähentäisivät eläinten vahingoittamista ohella reilusti.
#hehe
Ja haita ihmiset pelkää.Positiivista on se, että ihmiset parantaa kilpajuoksuaan mallikkaasti, kunhan vähentäisivät eläinten vahingoittamista ohella reilusti.
Ja haita ihmiset pelkää.
Minä pelkään herätyskelloa.Minä pelkään lääkäriä
Syntyminen (missä kohti suoritusta nyt kukin tahtoo tämän elämän syttymisen tulkita), on sukupuoliteitse tarttuva tauti, joka johtaa vääjäämättä kuolemaan.Entä lasketaanko ihmisestä toiseen tarttuva tappava tauti ihmisen aiheuttamaksi kuolemaksi?
Eiköhän se ole malaria. Tai näin valistuneesti arvaisin. Mutta en tiedä, eikä ole motivaatiota hakea faktaa.Hyttynen oletettavasti levittämänsä taudin välityksellä tappaa?
Varmaan olis, mutta suurin osa haista ei ole pätkääkään kiinnostunut ihmisestä vaan lähtee mielummin karkuun. Vs sääski.Jos muuten hai olis yhtä usein iholla kun hyttynen, veikkaan että olis pari kuolemaa enemmän senkin elukan piikkiin.
Oikein.Minä pelkään lääkäriä
Näköjään. Tai siis...ööö..kuulojaan? #ropiseejos nyt lähtee pyörällä alueelle niin alkaakohan heti sataa?
koska: minkä ihimeen tähären sitä istuisi yksin kotona?
@Duke Nukem , mielipiteenne/näkemyksenne Sampoon?
Samoin Kake.op tänään: lisää
En ymmärrä miten tämä poikkeaa normaalista varustautumisesta kotona olemiseen.ihmisvihaviikonloppu
Kai se ostohinnoissa olisi. Luulen, ettei mene alle 37.60€. Mutta tosiaan mutua vain. Jos menee tuon alle, on jo pakko ostaa.@Duke Nukem , mielipiteenne/näkemyksenne Sampoon?
Ei oo joutanu oikein varustautumaan, kun tultiin vasta reissusta.En ymmärrä miten tämä poikkeaa normaalista varustautumisesta kotona olemiseen.
Viteon musiikki pitäisi kieltää.