Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi palstalla puhutaan lähinnä epäolennaista autoasioista…… muuutta kun nyt kerran puhutaan.

Olen 13v nassikasta haaveillut Porschesta. Ajan nyt sitten (ihan helvetin kivalla) sähköautolla. Ja toi poika menee eilen 26v synttäreinään ostamaan Porschen (tai no nimeä ei vielä kauppakirjassa ole).

Eli kohta mullakin on sitten mahdollisuus ajella Porschella halutessasi :giggle: Kunhan ajan ensin sen vajaa pari tuntia sen luokse :ROFLMAO:

Oli muuten koeajolla järisyttävän hauska auto, vaikka olinkin vain kyytiläisenä. Rengasmelu näin vanhalle kermaperseelle aika kauhea, kunnes sen parin minuutin jälkeen unohti, koska auto kulki niin upeasti. Ollaan aika kaukana näistä 2,8t sähkömöhköfanteista.

Mä ostan ton heti pois jos poika joskus aikoo siitä luopua (ei kannata, ei tollaisia moottoreita ihan kohta enää tehdä).
Minkä yksilön se otti?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin hurauttamassa pari tuntia raivaussahalla risukkoa. Oli kyllä joka sortin mönkiäistä ilmassa ja iholla. Eilen näin kalaasääsken ja tänään ruskosuohaukan. Komeita molemmat.
 
niin napin merkkivalo on Gröna, mutta mittaristossa on merkkivalo onko se toiminnassa vai ei

kuvaa ottaessa mittaristossa paloi keltaista, eli ei toiminnassa

nappia pianamalla siis sammuu se vihreävali ja valo mittaristossakin jos se häiritsee silmämunia ja ennenkaikkea visuaalista silmää ni
Juu, elikkä käsitänkö oikein, että sammutat (jos sammutat) sen vasta sitten, kun kone lämmin ja akku täys (eli mittaristo vihreellä) ? Itellä aina rutiini laittaa pois päältä autoissa, joissa ei saa ohitettua.
 
Kotona. Matkalle sattui mm. Pyhätunturi, Pallastunturi, Hossa, "Norjan Alpit."
Kiva reissu! 🤗

zPOtqjW.png



ZGw3RNG.png
 
Juu, elikkä käsitänkö oikein, että sammutat (jos sammutat) sen vasta sitten, kun kone lämmin ja akku täys (eli mittaristo vihreellä) ? Itellä aina rutiini laittaa pois päältä autoissa, joissa ei saa ohitettua.

talvella aina pois koska se vöhöriä valo häirittee, kesällä joskus aina välillä vasta kun aktivoituu
 
^ nyt on jo lounasaika.

lähtenkin tästä kohta kylille syömään aamiaisen:

Inkivääripossua M, G

Verstaan falafel-mureketta ja valkosipulikastiketta VE, G

Kurkuma-sitrusriisiä VE, G


tai


Yrttilihapullat (L,G) Fetafraichea (L,G) Härkis-linssipyörykät (VE,G) Perunaa ja lehtikaalia (VE,G)​

Itse tehtyjä yrttisiä lihapullia ja fetafraichea. Vegeruokana itse tehdyt härkis-linssipyörykät. Lisukkeena perunaa ja lehtikaalia.



koska: #paikkakunnalla ei ole kun kaksi paikka joista valita

molemmilla sama omistaja, on hyvä
 
ja koska en luutavasti ole yrttien ystävä, valitsen inkiväärin
 
Ai naisista?

Ba Dum Tss

(tarkoittaa, että tämä oli 100% vitsi. Syötettiin suoraan lapaan, enkä voinut olla laukaisematta.) Hyväksyn palstan arvoisien naisten itselleni asettamat sanktiot.

Raippaa ja roikutusta :ruoska:
 
Uppoaako tilli?

tottakai, eihän se ole pahaa

eikä persilja

muita heiniä en osaakaa nimetä nimieltä, paitsiruohosipuli, sitäkin pikkupoikana tuli syötyä suoraan ryytimaalta raakana, ja raparperia
 
Minun spoottify on rikki

olisin tarvinnut katatonian birds kappaleen ennen lähtöä mutta se ei soi, kaikki muut laulut soi, soiko Teillä?
ja tähän hätään en jaksa/viitsi laittaa 33rpm pyörimään, täytyy vissiin sitte kuunnella juutubesta
 
Back
Ylös Bottom