Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Uintikelit parhaimmillaan.

Ja kaikki rannat käytännössä omassa käytössä satarosenttisesti, koska vesi hieman alle 20.

Ihan hyvin voisi vaikka alasti uida. Mutta sen kerran kun niin tekisi, varmasti paikalle saapuisi joku lasten uimakoulu, kun pitäisi rantautua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja siinähän se start/stop perkele vihreenä mollottaa.

niin napin merkkivalo on Gröna, mutta mittaristossa on merkkivalo onko se toiminnassa vai ei

kuvaa ottaessa mittaristossa paloi keltaista, eli ei toiminnassa

nappia pianamalla siis sammuu se vihreävali ja valo mittaristossakin jos se häiritsee silmämunia ja ennenkaikkea visuaalista silmää ni
 
Viimeksi muokattu:
70- ja 80-luvuilla tädit oli uimarannoilla monesti tissit paljaana ilman, että se oli joku kannanotto yhtään mihinkään. Kainaloissa, säärissä ja pimpan päällä oli tuuhea karvoitus. Sekään ei ollut mikään julistus, vaan vartalon luonnollinen tila. Televisiosta tuli asiallista valistusohjelmaa eivätkä lapset traumatisoituneet kaikesta. Leivän päälle laitettiin oikeaa voita ja juotiin punaista maitoa, koska kolesterolia ei vielä oltu keksitty.

Sitten kaikki alkoi mennä pieleen.
 
43 päivää ja odotus on ohi.
IMG_20230724_221319.jpg
 
Televisiosta tuli asiallista valistusohjelmaa eivätkä lapset traumatisoituneet kaikesta.

Kyllä minä traumatisoiduin jostakin myöhäisillan mustavalkoelokuvasta, joka oli minusta sanoinkuvaamattoman kuvottava. Oltiin perhetuttujen luona kylässä ja aikuisilla ei ilmeisesti käyny mielessä, että ei välttämättä ole lapsen silmille sopivaa ohjelmaa. Varmaan heidän mielestä oli hyvä (?). 😒
 
Me saatiin katsoa lähinnä kuukauden western -elokuva, missä näytteli John Wayne.
Itse kyllä pelkäsin Vaahteramäen Eemelin alkua, jossa isä huutaa Eeeeemiiiiiiill niin että talo tärisee.
 
Miksi palstalla puhutaan lähinnä epäolennaista autoasioista…… muuutta kun nyt kerran puhutaan.

Olen 13v nassikasta haaveillut Porschesta. Ajan nyt sitten (ihan helvetin kivalla) sähköautolla. Ja toi poika menee eilen 26v synttäreinään ostamaan Porschen (tai no nimeä ei vielä kauppakirjassa ole).

Eli kohta mullakin on sitten mahdollisuus ajella Porschella halutessasi :giggle: Kunhan ajan ensin sen vajaa pari tuntia sen luokse :ROFLMAO:

Oli muuten koeajolla järisyttävän hauska auto, vaikka olinkin vain kyytiläisenä. Rengasmelu näin vanhalle kermaperseelle aika kauhea, kunnes sen parin minuutin jälkeen unohti, koska auto kulki niin upeasti. Ollaan aika kaukana näistä 2,8t sähkömöhköfanteista.

Mä ostan ton heti pois jos poika joskus aikoo siitä luopua (ei kannata, ei tollaisia moottoreita ihan kohta enää tehdä).
 
Back
Ylös Bottom