Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Niitä on liikaa.

ainakin viimeSuvena on niin hiljasta, niin hiljasta

olin sielä keskellä viikkoa niin ydinkeskustan kuppiloissa ei ollu ketään, aivan kuin pyllyjoella olisi viikolla ollut

menin sitten hotellin aulabaariin kaljalle ja sain istua sieläkin yksin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin tossa JKL satamassa lounaalla (ja tsekkasin matkalla uimarannan pyllyt, ilman kolareita toim. huom.), niin kyseisen ravintolan (Viilu) terassilla jotkut tummat metallipöydät. Kuumenivat suorassa auringossa sen verran hyvin, ettei kärsiny kättä pitää pöydällä ja tartti siirtyä varjoon odotteleen safkaa.
 
Fillarilla joo pystyy meneen hyvin kuumallakin. Soija alkaa valuun toki het, kun ilmavirta ei enää viilennä.

tuohonkin rutinoituneella polkupyöräilijällä on lääke

viimeiset kilometrit pintakaasulla rullailua niin rupeaa enin lämmöntuotanto olla jo ohi kun pysähtyy

tosin enhän Minä ole tänäSuvena tehnyt ensimmäistäkään pyöräilyä millään mulla kun pintakaasulla, koska: polvi

eilenkin tosin ajoin silti liian kovaa, koska: ohitin äärinmäisen seksiikkään polkupyöräilijätäroletetun kun hän oli pysähtynyt korjaamaan poninhäntää paremmin kypärän alla niin hän ei mennyt Minusta loppumatkan aikana ohi

vauhti joka oli äärinmäisen seksikkäälle liikaa:

Näyttökuva 2023-07-12 kello 15.05.26.png
 
Viimeksi muokattu:
tuohonkin rutinoituneella polkupyöräilijällä on lääke

viimeiset kilometrit pintakaasulla rullailua niin rupeaa enin lämmöntuotanto olla jo ohi kun pysähtyy
Se on aika sama, millaisella pintakaasulla vetelee viimeiset kilsat, kun meille tullessa odottelee joka tapauksessa suunnasta riippuen joko yksi tai kaksi melkoisen jyrkkää ja pitkää nousua.

Toki nyt sähköfillarillahan ei tuu suunnilleen edes hiki, jos päästelee vaan reilulla avustuksella koko reissun, mutta luomuna kun vetää noi nousut, niin on aivan takuulla pää märkänä ja sykkeet tapissa, kun tohon meille ylös asti pääsee.

Eri asia siellä teillä päin, kun tasasta joka suuntaan.
 
Sitä Shimanon virallista diagnostiikkatyökalua, tai mikä onkaan, kattelin kanssa, millä sais varmaan vaihdettua jenkkimoodiin ton moottorin, notta avustais 32km/h saakka. Vähän toi tasaisella välillä harmittaa, kun loppuu avustus 25km/h ja tarvis vauhdin huhurmaa.
Näitä varmaan useampia, itse tartuin vain kaverin suosituksesta jonkun ST Unlockerin appstoresta. Maksoiko se 50€ höpöhöpö lisenssi ja piti downgradee valitettavasti pyörän firmis että sai ajettua tuon sisään mutta nyt menee sen 32 ja kyl se on ihan huikee ero tohon 25 vaikka ei uskoisi. Virallisella shimanon softalla ei käsittääkseni kyl pysty "virittää" mut korjatkaa toki jos väärässä.

Punkeista. Kakarana ei metsää ollu lähitienoolla missä ei meillä olis majoja ollu rakennettuna. 0 punkkia ever. Nyt ku koira astuu 2 askelta ojan puolelle niin 2-4 punkkia kiinni. No onneksi täällä keskustan liepeillä on silti paljon vähemmän kuin edellisessä osoitteessa. Rokotukset hommattu vaikka ei ne borrelioosiin auta. Ainakin 3 tuttua saanut senkin pöpön elämänsä ekasta ja ainoasta puremasta, ja niin joku höpöttää et vain yksi tuhannesta sitä kantaa (punkeista) niin huonot on kyl ollu tuurit.

On kyl varmaan helteen piikkiin mut ei oo lähtenyt jotenkin arki käyntiin kesäloman jäljiltä. Kokoajan väsyttäisi ja kaikki ylimääräinen tuntuu vaativan jotain helvetin itsensä kanssa neuvottelua. Noh ehkä tämä tästä iloksi muuttuu! Huomenna ehkä tulossa joku katsomaan mun vanhaa kämppää vuokralle, se olisi nasta juttu!
 
Lomailu on muuten vaikeaa.

Kun lapsi vielä asui kotona, tein tarkkoja suunnitelmia (jopa excelillä) matkoista jne.

Sittemmin olen rauhoittunut (sekä laiskottunut ja lihonut valtavasti). Koska loman liika suunnitteluhan on pahasta ”experttien” mukaan, niin tämähän pitäisi kai olla hyvä asia? Siis se rauhoittuminen suunnitelmien suhteen, ei noi muut kaksi juttua.

Nyt vaan ei tunnu saavan mitään aikaiseksi ja se on mun luonteenlaadulla ikävämpää kuin se suunnittelu.

No jaa, aina tää työnteon voittaa.
 
Näitä varmaan useampia, itse tartuin vain kaverin suosituksesta jonkun ST Unlockerin appstoresta. Maksoiko se 50€ höpöhöpö lisenssi ja piti downgradee valitettavasti pyörän firmis että sai ajettua tuon sisään mutta nyt menee sen 32 ja kyl se on ihan huikee ero tohon 25 vaikka ei uskoisi. Virallisella shimanon softalla ei käsittääkseni kyl pysty "virittää" mut korjatkaa toki jos väärässä.
Tuttu internetsistä toikin sovellus, mutta henk. koht noi tommoiset kolmannen osapuolen viritelmät ei oikein nappaa, eikä varsinkaan firmiksen downgreidit. Noissa firmispäivityksissä voi tulla kaikenlaista hyödyllistäkin, niin jos pitäis jonkun kolmannen osapuolen mokkulan takia pitää vanhaa versiota ja/tai muistaa laskea aina, kun päivittyy, niin ei järkeä mun makuuni. Toki säästäis pari sataa verrattuna tohon Shimanon työkaluun, mutta ehkä mieluummin kuitenkin maksaa siitä.

Virittämiseen virittämiseen ei varmaan viiti lähteä, niitä lienee järkevämpiäkin vehkeitä siihen, jos tarvii päästä oikeasti kovaa, mutta tosiaan tota jenkkimoodia kyllä kehuu osapuilleen kaikki vaihtaneet.
 
Back
Ylös Bottom