Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on tämä, ihan Ok lamppu.
Tänään vein pyörän korjaamolle, takapakka leipoi. Pitäis mennä takuuseen. Ainut että 2-3 päivää menee että saa takas.

Tilattu Canyon strive ON on myyty työkaverille.
Googlasin noita itekin ja kattelin jotain vähän vastaavaa.. ts. usb-ladattava, kesto sen mukaan, miten kirkasta pitää olla ja maksimikirkkaus jotain tota luokkaa. Tarvii ottaa tuokin muistiin.

Multa säädettiin vaan jarrut kertaalleen Canyonin piikkiin. Varmaan ite häslänny kasatessa, mutta tuttu kaveri näiden merkkihuoltamossa täällä, niin helppo viedä.

Sitä Shimanon virallista diagnostiikkatyökalua, tai mikä onkaan, kattelin kanssa, millä sais varmaan vaihdettua jenkkimoodiin ton moottorin, notta avustais 32km/h saakka. Vähän toi tasaisella välillä harmittaa, kun loppuu avustus 25km/h ja tarvis vauhdin hurmaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, itse laitan myös emaxin pyörään. Voi sitten puhelimella vaihtaa 25kmh —> 32kmh ja tarvittaessa takas jos joku viranomainen haluaa sitä kokeilla


View: https://youtu.be/IAyjnGZeXmM

Muoks ja sen valon saa kytkettyä siihen pyörän omaan akkuun niin ei tartte lamppua latailla erikseen. Toki sen voi myös vetää siitä usbin kautta mutta ehkä se johto on vähän tiellä 🤷🏻‍♂️
 
Viimeksi muokattu:
Ainii, seekerin Yotaan puskuritarra.

katso liitettä 253492

#degröna
Hieno, mutta etelleen olen tämän kannalla.

il_570xN.3530555757_8be0.jpg
 
Todellakin! Vaikka ihan hyvä ilmapatja olikin. Joulukuussa oli höpöä nukkua samaisella ilmapatjalla, ku lattian tasolla oli aikas vilpoista ja patja oli viileä.

Minä en osaa nukkua ilmapatjoilla. Reissussa pitää olla vanha kulunut superlonpatja, joka painuu linttaan lattialla😏
 
imisiä hävettää erilaiset asiat
Nämä on kyllä mielenkiintoisia juttuja.
esimerkiksi työkaveriani paskapaperin ostaminen
Tuleeko siinä siis olo, että kun ostaa paskapaperia, kassa saa siis tietää, että hän ei olekaan yksisarvinen erikoisolento, vaan käy paskalla niinkuin kaikki muutkin ihmiset, ja se hävettää?

Mikä luettelemissasi ostoksissa oli sellainen, jonka ostamista häpesit?
 
Tuleeko siinä siis olo, että kun ostaa paskapaperia, kassa saa siis tietää, että hän ei olekaan yksisarvinen erikoisolento, vaan käy paskalla niinkuin kaikki muutkin ihmiset, ja se hävettää?
Hävettääköhän (joitain) miehiä siksi ostaa naisille kuukautissuojia jos myyjä luulee että miehellä itsellään onkin kuukautiset.
 
Back
Ylös Bottom