Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
miksi kaikki tampereessa?

myös ers radiojuontaja näyttää olevan

katujengitilanne? uskaltaako vielä joskus piipahtaa ilman välitöntä ulkomaisen väkivallan uhkaa

11.8 piipahdan jos jaksan, lippu on jo #kaasu
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
et tiedä minkälaisen työMiehen annoksen syön päivällä
Sen verran syönyt opiskelija- ja työpaikkaruokaloissa, että kyllähän tuon tietää, millasta safkaa siellä on. Ja ihan hyvää perusruokaahan noissa on, isoin plussa itelle salaatit, joita ei jaksa himassa yleensä väkertää, mutta jos nyt vakavammin haluais punttiin panostaa, niin pakko se ois edes himassa vetää sit proteiinirikkaammin tai vetää rahkaa yms. proteiinilisää sit varta vasten. Vaikka vetäskin ns. koko rahalla lounaansa.
 
Ystävä lomailee Sisä-Hebrideillä. Ei ymmärrä kuulemaansa. Ehdotin jatkuvaa känniä, koska alueella käytetään myös gaelia ja sillähän on yhteys muinaisnorjaan. Saattaa löytyä yhteinen ymmärrys!
 
eiköhän tuo ole yhtä paskapuhetta, kun että jos talvella on kylmä ja sanottaisiin että syö jäätelöä että helpottaa

kyllähän se nimenomaan lämmin ateria on se joka lämmittää ja kylmä joka jäähdyttää

ja jos on muutenkin kesällä jo valmiiksi hiki niin miksi syödä jotain mikä pistää hikoilemaan enemmän

coittakaa itse joskus kuumalla kylmä maksalaatikko, toimii
Ei oo paskapuhetta, vaan totisinta totta. Kuuma ja tulinen on paras kehon viilentymiseen. Kroppa pyrkii laskemaan lämpöjä ja alkaa puskea hikeä, joka viilentää.
 
Safkasta kun puhe, niin taidan rikkoa rutiinini ja pyyhkäistä tuohon viereiseen lounasravintolaan lounaalle. Kotona syömisen sijaan siis.

Tämä vaihtoehto kiinnostaisi. Olin vain niin laiska, että pyykkikone lähti vasta pörisemään. Malesialainen bufffa loppuu 1500, jos siihen ehtisi.
 
miksi kaikki tampereessa?
#negative

Screenshot_20230711_131916_Instagram.jpg
 
alkaa puskea hikeä

mutta jos on jo tilanne, puntin ja suihkun jälkeen pieni jäkihiki

Minulle ainakin käyttäni metodi on lopettanut hienpuskun, ja nimenomaan en halua suihkun jälkeen lisätä sitä hikoilua mikä kuuman syönnistä tulisi
 
En saatana voi suositella tuota X laitetta kellekään. Näköjään 4.7G kiihtyvyys tulee ja tuntui ihan hirveältä.
 
Minulla helteet ei näy muuten, kuin että kuntoilusaliharraste korvautuu polkupyöräilyharrasteella #ajankuluksi #valitettavasti

tästä tulikin miele:n, että jokohan se olisi korkea aika laittaa mopedi seisontaan, kun ei ole juhannuksen jälkeen ollut etes ajatuksissa sillä ajelu

muu asia on kyllä ollut

tästä voiko vetää johtopäätöksen, että moottoripyöräilystä ei todellakaan ole puutetta? sitä on saanut "elmän" aikana harrastaa mielinmäärin
 
Back
Ylös Bottom