Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi laitoin internetin kiinni eilen. 😆

Nyt uusi päivä! Aion kokeilla myös toisenlaista kulkuneuvoa Kallavedellä, kanoottia.


3E188C5D-92F2-4CE3-A691-4E73D43E18D9.jpeg
 
kylmä nakki

kesäkuumalla on hyvä syödä kylmää ruokaa

esimerkiksi Minä syön maksalaatikon jääkaappikylmänä, ja suoraan siitä askista, lusikalla, rusinoilla!

viilentää mukavasti ehtoolla sen nautinta, etenkin jos on suorittanut kuntoilusalijunpan ja hukkalämpöä on syntynyt
 
oikein taas sunnuntaina hävetti maitokaupan kassalla, hyvin hehekeästi hymyilevä punapää, omat hihnalle laskemani ostokset

ei kyllä ollut taas minkäänlaista epälystä, naamakin tosin sen jo paljastaa, sosiaalisesta staattuksesta
 
ostokset olivat suunninpiirtein

-ovin palauttelujuoma, keratiinihormoonilla
-maito
-ruisleipä
-viiliä
-maksalaatikko
 
kesäkuumalla on hyvä syödä kylmää ruokaa

Joskus tropiikissa kiinalainen täti opasti että pitää syödä kuumaa soppaa kun on kuuma ja ahistaa, niin elimistö klaaraa sen ulkoisen kuumuuden sitten paremmin. En tiä oliko tuossa jotain perää vai oliko sillä tarjolla ainoastaan kuumaa soppaa ja piti se myydä minulle.
 
esimerkiksi Minä syön maksalaatikon jääkaappikylmänä, ja suoraan siitä askista, lusikalla, rusinoilla!

viilentää mukavasti ehtoolla sen nautinta, etenkin jos on suorittanut kuntoilusalijunpan ja hukkalämpöä on syntynyt
Kun käyt kuitenkin aktiivisesti siellä salilla, niin ootko kokeillu syödä jonkun aikaa oikeasti vähän enemmän protskua (lihaa, kalaa, kanaa, munia, raejuustoa, rahkaa jne.)? Kun pistäny useamman kerran silmään, että ateriat on jotain leipiä, nyt maksalaatikkoa ja niin edelleen, mistä ei kovin häävisti proteiinia saa. Jossain taisit myös harmitella, kun salilla käynti ei näy missään.
 
Joskus tropiikissa kiinalainen täti opasti että pitää syödä kuumaa soppaa kun on kuuma ja ahistaa, niin elimistö klaaraa sen ulkoisen kuumuuden sitten paremmin. En tiä oliko tuossa jotain perää vai oliko sillä tarjolla ainoastaan kuumaa soppaa ja piti se myydä minulle.
Minulle on kerrottu samaa lähi-aasiasta kotoisin olevan ravintoloitsijan toimesta. Sanoin jättäväni jälkiruoka-teen väliin koska on liian kuuma, sain luennon miksi kuumaa teetä kannattaisi juoda nimenomaan kuumalla säällä.
 
”Tulinen curry saattaa olla viimeinen ruoka, jota mielesi tekee auringon paahtaessa niskaan. Tulisen ruoan syöminen saattaa kuitenkin tuoda oloosi helpotusta, sillä tulinen ruoka saa sinut hikoilemaan, mikä puolestaan viilentää kehoa.”
 
Joskus tropiikissa kiinalainen täti opasti että pitää syödä kuumaa soppaa kun on kuuma ja ahistaa, niin elimistö klaaraa sen ulkoisen kuumuuden sitten paremmin. En tiä oliko tuossa jotain perää vai oliko sillä tarjolla ainoastaan kuumaa soppaa ja piti se myydä minulle.

eiköhän tuo ole yhtä paskapuhetta, kun että jos talvella on kylmä ja sanottaisiin että syö jäätelöä että helpottaa

kyllähän se nimenomaan lämmin ateria on se joka lämmittää ja kylmä joka jäähdyttää

ja jos on muutenkin kesällä jo valmiiksi hiki niin miksi syödä jotain mikä pistää hikoilemaan enemmän

coittakaa itse joskus kuumalla kylmä maksalaatikko, toimii
 
20v-10v sitten: positive

ei vaikutusta: mihinkään
Ok. En tosin usko tota, etteikö siinä ole ihan oleellinen ero syökö osapuilleen fiksusti ja riittävästi, kun käy salilla vaiko eikö.

Henk. koht ongelma oli se, että oli vähän niinku jatkuvalla laihiksella eikä varmaan saanu energiaa riittävästi, mutta kyllä lihas silti tarttui ihan kohtuullisesti silloin, kun salilla aktiivisesti kävi.

Eikä sillä, en oo syöny itekään pitkään aikaan mitenkään bodypainotteisesti, mutta ei ole salitavoitteitakaan enää.
 
en Minäkään, ostan maksalaatikkoni maitokaupan ihmisten osastolta valmisruokahyllystä
 
ja riittävästi

nyt olettekin takertunut vain iltasyömiseeni

et tiedä minkälaisen työMiehen annoksen syön päivällä

niin paljon kun lautaselle mahtuu + 4 leipää ja kaksi maitoa
 
Back
Ylös Bottom