Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikonlopun menu sisältää hirven sisäfilettä niin siihen kylkeen.

Pitäisikö hankkia viinilaseja.

Sommelier @Max131 oli sitä mieltä että menee ihan pahvimukeistakin.
Kyllä kai niillä oikeilla mukeilla oikeille juomille ihan funktionsa on.. oon vähän kyllä skeptinen sen suhteen, että paljonko oikeanlainen lasi oikeasti vaikuttaa makuun, maistamisessa on aina niin paljon kaikkea subjektiivista mukana, mutta on se illallisella toki tyylikkäämpää, kun on fiksut lasit viinillekin.

Toki jos hirven kanssa on 3l tonkka kaatoviiniä, niin saa vetää pahvimukistakin :D Kannattaa vaan huomioida pidemmällä illallisella, että alkoholi tulee niistä pahvimukeista läpi.
 
Kyllä jonkunlainen ryhti- ja raittiusliike on nyt tarpeen!

sano yksikin hyvä syy: miksi?

käyn kuitenin tälläviikolla 3 tai 4 kertaa kuntoilusalilla voimailemassa, miksi en saisi viikonloppuna nauttia?
 
Minulla tosin sää saattaa estää nousevan viikonlopun juopottelut: koska ehkä vesisateessa ei jaksa lähteä

voi tiestysi olla että jaksaakin

onhan tankomarkkinat: imisiä liikenteessä ydin;keskustassa
 
meterologi aamulla ennustikin viikonlopun sään: poutaa, jossei Satu sataa
 
Kävin ottaan tossa 45min videopuhelun henk. koht asioita kesken työpäivän ja kun tuun takaisin työhuoneeseen, niin hillitön paskahan siellä odotteli kissan toimesta.. Ristus sentään mikä käry noista kasoista vielä lähtee..

Sit vaan muutaman perkeleen saattelemana siivoamaan ja ikkunaa äkkiä auki, että voi tehdä hommia ilman, että lähtee taju.

Tää huoneen matto varmaan joutaa oikeasti kohta ongelmajätteeseen..
 
nyt on vakavaa!
Sylinterikannen asentaminen on aina.

Ensin kierteet tapilla puhtaaksi. Sitten uudet pultit (koska venymä) ja öljyä kierteisiin.
Momenttiavaimella 78Nm, muista noudattaa kiristysjärjestystä.
Jonka jälkeen vielä kahtesti 90-astetta.
 
jos rupeaa olemaan liian pitkää jonomuodostelmaa niin potki rumimpia ääsjoensuuntaan

sano, että ei läheskään yhtä iso, mutta komia on kyllä sieläkin
 
Mitä maksoi vuosi tai kaksi sitten? Ei ihan halpa tuote. Pienemmissä tarvikkeissa en ole kiinnittänyt huomiota, vaikka %yksiköissä varmasti nousua ollut.
20kpl laatikko oli jotain 240e
Tuota hintatasoa näkee etelleen joissain nettikaupoissa mutta eipä niitä kenelläkään hyllyssä ole.

Pitäisi omaan Rigbyyn virkata lataus TSX-luodille ja käydä koeampumassa nopeusmittarin kanssa.
 



dog-smile-shyboos.gif
 
Mä oon just se wannabe keskiluokkainen tyyppi jolla on oltava lasit just eikä melkeen juoman mukaan. Viinilaseista on punaiselle normi ja syvempi vintage, valkkarille ja port viinille molrmmille omat, 2 decantteria ja muutama random lasi jos on riskinä että ei saksalaiset kristallit pysy ehjänä. Niin ja skumpalle myös oman ettei mee kuplat hukkaan!

Vielä puuttuu pari erilaista lasia/tuoppia erilaisille oluille sekä konjakille omansa.
 
Back
Ylös Bottom