Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
”Tutkimustuloksissa todettiin, että rintoja aktiivisesti katselleiden miesten verenpaine oli alhaisempi

voi pitää paikkansa, koska en ole ikinä ilenny toujjottaa

ja verenpaineeni on ollut aina kun on mitattu semmoinen että hoitaja on hetken ollut hiljaa, onko liian korkea

etellisestä virallistarallisesta mittauksesta tosin 20v

tälläikää ei ehkä enää tuumailtaisi vaan pistettäisin lääkitys kuntoon?
 
lääkkeisiin en sukalla koskea, koska:

yhtymishommiahan se ei Minulla häiritse kun en harrasta mutta jos käsihommissa ei enää paineet riitä jämäkkyyteen niin pahaa mieltähän se onely aiheuttaa!
 
Vinkki helppoon ja hyvään bodisafkaan.

Valmistuksessa vaikein osuus on pastan keittäminen.

Aineet kuvassa:
IMG_5133.jpeg

Keitä pasta ja sekoita kaikki

IMG_5137.jpeg


Paista ja ääntä kohti
IMG_5139.jpeg
 
ja verenpaineeni on ollut aina kun on mitattu semmoinen että hoitaja on hetken ollut hiljaa, onko liian korkea

etellisestä virallistarallisesta mittauksesta tosin 20v

tälläikää ei ehkä enää tuumailtaisi vaan pistettäisin lääkitys kuntoon?
Jos paineet oikeasti kiinnostaa tai huolettaa, niin apteekista tai jostain prismasta mittari himaan ja muutamana päivänä putkeen aamulla ja illalla mittaus ja niistä keskiarvo.

Mullon aina pilvissä paineet lekurissa, vaikka on tuttu työterveyslääkäri ja sen verran rampannu siellä, ettei jaksa kyllä ainakaan tietoisesti enää jännittää. Tyyliin siis lekurissa 165/100 ja himassa aamulla 110/70. Ja jos nää vielä sanot pelkääväsi lekureille menoa, niin takuulla on paineet tapissa, kun siellä mitataan. Mikä on siis muutenkin ihan tavallista.
 
^ olen minäkin meinannu vitsillä heittää, että varmaan joku kuuromykkä ois sopiva, niin ei olis noita kommunikaatio-ongelmia. Tai pitäskö olla vielä sokea päälle, niin ei ois ulkonäköpaineita ja tarvis opetella viittomaankaan.

muoks. samis myös pizzan suhteen: JKL Bella Romasta lounaspizza, joka oli varsin jees, kun alle vajaa 30km fillarilla.
 
Voisiko tämä Pride-viikko/kuukausi jo loppua. Olen huolestunut kaikkien niiden ihan tavallisten homoseksuaalien yms seksuaalivähemmistöjen (kirjainyhdistelmät välillä a-ö) ihmisten puolesta, joilla ei ole tarve pukeutua kirjaviin vaatteisiin ja mainita mahdollisimman monesti omasta suuntautuneisuudestaan jokaisessa keskustelussa. Kun kaveri laittaa jokaiseen lomakuvaan tekstit "hei tänne ravintolaan homokin on tervetullut" (koska näkyvillä sateenkaarilippu) tai "täällä biitsillä homokin voi olla" (mukana sateenkaaripyyheliina) niin alkaa vähän tylsistämään. Entä jos vaan oltaisiin kavereita kuten aina ennenkin ilman julistusta! Hänellä on nyt hyvin TIEDOSTAVA seurustelukumppani, joka jopa suhtautuu minuun kylmäkiskoisesti ilmeisesti koska olen tämmöinen tavallisen tylsä hetero.

Minun mielestäni kaikilla on yhtäläinen oikeus kukkelehtia kenen kanssa tahansa. Jatkuva asian painotus tyyliin "täytyy saada olla tasa-arvoinen mutta samalla on huomioitava minun erilaisuus" ja "en tykkää että tuijotetaan, mutta pukeudun silti mahdollisimman erottuvasti" alkaa valitettavasti kyllä rasittaa.
 
Back
Ylös Bottom