Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
@Heatseeker
UPM alkaa lähestyä ostohintoja.
Nalle-Setä osti tosiaan 34,59€ kurssilla, 10.7€ miljuunalla. Minusta nyt olisi paljon parempi ostaan hintaan 27.15€
On sieltä tosin osinkoa rullannut välissä jonkin verran, mutta silti.
No jopas. En ole jaksanut kursseja seurata olleenkaan pariin kuukauteen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mutta kisaillaanko siellä

kyllä, naaraiden huomiosta ja siinähän ulkonäkö on ratkaisevassa roolissa

koskaan en ole vielä provinssista NAISta saanut, kerta se olisi ensimmäinenkin (kahden naisen seurassa olen sielä ollut, mutta ollut nimenomaan jo tullessa&lähtiessä) lähin kontakti näiden ulkopuolelta on yksi vuosi varmaan 15v sitten, yksi vosu otti Minua kädestä kiinni! en unohda sitä hetkeä ikinä

mitähän hienoa siitäkään olisi voinut seurata jos olisin osannut toimia siinä äärinmäisen yllättävässä tilanteessa yhtään oikein?
 
kyllä, naaraiden huomiosta ja siinähän ulkonäkö on ratkaisevassa roolissa

koskaan en ole vielä provinssista NAISta saanut, kerta se olisi ensimmäinenkin (kahden naisen seurassa olen sielä ollut, mutta ollut nimenomaan jo tullessa&lähtiessä)
Voi voi tuota vokottia.
 
kyllä, naaraiden huomiosta ja siinähän ulkonäkö on ratkaisevassa roolissa
Satuin avaan taas ton sinkkuketjun ja tienny itkeäkö vai nauraa. Sää järkkäät hirveellä vaivalla itelles naisen kanssa treffit ja sit et puhu sille naiselle mitään. Haloo :D

Siinä se ongelma on eikä naamassa. Kukaan täysipäinen halua tulla treffeille keskelle mykkäelokuvaa, vaan tommoisten kahvittelujen yms. tapaamisten ois tarkoitus olla rentoa ja hauskaa yhdessä oloa sekä tutustumista ja jos ei ite viiti nähdä yhtään vaivaa sen suhteen, että toisella ois tilanteessa mukava olla, niin ei kannata treffeille mennä.
 
järkkäät hirveellä vaivalla itelles naisen kanssa treffit

en järkänny, nainen itse pyysi

ja kuten Susi tuola toisessa jo kommentoi, oma itse pitää olla ei pidä yrittää olla enempää mitä on, ja sillon en ollu
 
en järkänny, nainen itse pyysi

ja kuten Susi tuola toisessa jo kommentoi, oma itse pitää olla ei pidä yrittää olla enempää mitä on, ja sillon en ollu
Ei se, ettei tarvii esittää mitään sitä tarkoita, ettei itestään pitäs jotain antaakin, kun treffeille mennään. Tai ettei tarvis yrittää olla mukava tai kohtelias. Jotain tarvii olla, mihin toisella on mahdollisuus tarttua, että pystyis vähän tutustumaan.

Jos livenä puhuminen on vaikeaa tai on ylipäänsä tosi hiljainen, niin voihan sen viestillä sanoa jo etupeltoon ja käydä jotain alustavaa vaikka viesteillä, mutta semmonen menee takuuvarmasti mäkeen nyt ja tulevaisuudessa, että menee mykkänä kahvilaan ja oottaa, että toinen ihastuu maagisesti johonkin (en tiedä edes mihin) omassa olemuksessa.
 
Jos livenä puhuminen on vaikeaa tai on ylipäänsä tosi hiljainen, niin voihan sen viestillä sanoa jo etupeltoon ja käydä jotain alustavaa vaikka viesteillä

nimenomaan etukäteen nykyään aina ilmotan tuon, että en sitten ole puhelias

suurin osa luovuttaa jo tuossa vaiheessa, mutta tuo halusi jostain syystä silti tavata

tästä oppineena täytyy varmaan jatkossa painottaa, että olen kiusallisen hiljainen


toisaalta asia saattoi olla niinkin, että tuo hiljaisuuden käyttäminen pakkien syynä voi olla kaunis ilmaisu sille, että oikeasti en naama riitä
sokkotreffit nimittäin olivat, naaman osalta
 
Eilen ei ollu oikeestaan lainkaan krapulaa mut jostain syystä nukkumisesta ei kyllä tullut mitään... 5 viikon kesäloma loppu ja onneksi tänään vasta iltavuoroon.

Ja Vokotille, vaikka kuulostaa tylsältä, niin joskus kandee muutama kyssäri miettiä varastoon ihan siltä varalta että joutuu jonkun daamin kanssa juttelee. Yleensä jos on sosiaalisia taitoja, niin juttelut rullaa alun jälkeen itsestään, mutta kun tulee se hiljainen hetki (jos tulee) niin etukäteen mietitty heitto voi saada taas keskustelun rullaamaan. Kuten Fea toisessa ketjussa sanoi, tärkeintä pariutumisessa vähänkään yli 20v on yhteiset arvot tai ainakin se että arvot eivät sodi räikeästi vastaan. Jos olet vain hiljaa ja esim työpaikasta kysyttäessä jatkat jotain james bond linjaa "no comments" niin siinä on tosi vähän tarttumapintaa toisella että mikä olet miehiäsi. Enkä tarkoita arvoilla että heti kun kahvikuppi kolahtaa pöytään niin "suhtautumisesi maahanmuuttoon?" "hitler, smash or pass?" tyylistä. Noita asioita saa yleensä poimittua ihan normaalistakin jutustelusta.
 
toisaalta asia saattoi olla niinkin, että tuo hiljaisuuden käyttäminen pakkien syynä voi olla kaunis ilmaisu sille, että oikeasti en naama riitä
sokkotreffit nimittäin olivat, naaman osalta

You see the problem with you is that you've got caviar taste and a pizza face.

-Kelly Bundy
 
onko missään selvennetty mitä tuossa lukee?

Mitä paavo on halunnut sillä sanoa
 
s8HzSjP.png
 
Bärkele, olin jo ovesta melkein ulkona, tarkoituksena viedä hajonnut jätevaunu (semmoinen keittiön lavuaarin alla oleva kapistus) kierrätykseen ja hakea samalla pari asennusolutta hyvin onnistuneen uuden vaunun asennusta palkitsemaan. Alkoi kunnon ukkonen ja vettä tulee hulluna.

Eikä ollut ennusteissa tällaista, olisin muuten kylvänyt nurtsin siemeniä palaneille kohdille ennen sadetta.
 
Perkele kun sylettää mikromanagearausta harrastava pomo.

Helvetin helvetti kun ei tullut veikkaukselta rahaa lopettaa työntekoa, sangrian lipittely leikkimökissä ei kuulosta yhtään pahalta.
 
Back
Ylös Bottom