Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
parhaani yritin, mutta: vaikka hän olvia tilasi oma-alotteisesti ja oli punainen tukka niin hän vaikutti jopa Minua sulekutuneemmalta eikä häneen oikein saanut toisen sulkeutuneen sosiaalisilla kyvyillä kontakstia saanut ja


yksi nukkumaan: niin aina

No siinä vasta olis ollu joko tsänssi tai mahdollisuus. Sulekutunen nainen on yhtä lailla kipeästi tarpeessa. Olisit suoraan sanonut että olvit jää pöydälle, nyt lähdette yhtymään. Olis ollu saannin mahdollisuus erittäin suuri!
 
Saunalautta oli eilen hyvä. Juuri sopivan lämpöinen uimavesi. +17.

Punapäältä ois voinut kysyä. Oletko oikeasti punapää?
 
Viimeksi muokattu:
parhaani yritin, mutta: vaikka hän olvia tilasi oma-alotteisesti ja oli punainen tukka niin hän vaikutti jopa Minua sulekutuneemmalta eikä häneen oikein saanut toisen sulkeutuneen sosiaalisilla kyvyillä kontakstia saanut

Jos silti vaikuttaa pitävän sinun seurasta, niin tällainen kannattanee pyytää esim. jätskille tai kahville seuraavana päivänä.
Tosin, jos on kaksi sulkeutunutta ja hiljaista, niin eihän se välttämättä siitä mihinkään lehtoon lähde. Puhelias olisi varmaan sinulle helpompaa seuraa.

Mutta, nyt hän on naamatuttu. Ensi kerralla kysyt seuraksi vaikka johonkin kotieläinpuistoon (kukaan normaalihko ihminen ei voi olla tykkäämättä eläimistä).
Olet aina muka halunnut käydä, mutta yksin ei ole tullut lähdettyä. Siksi kysyt häntä. 😁
 
tällainen kannattanee pyytää esim. jätskille tai kahville seuraavana päivänä.

ei tullu miele:n

herätessä tuli, että olisihan toisaalta niikin voinut toimia, ei enää muista edes tälläsiä perusasioita kun ei ole tottunu NAISten kanssa pelaamaan
toisaalta: en tiedä haluaisinko, jos pöhönäs on noin kankeaa niin mitä lie selvinpäin
& hänen ikä alkoi selvästi kakkosella, ja Minä olen väkevästi nelikymppinen;ikäloppu jo
 
ei tullu miele:n

herätessä tuli, että olisihan toisaalta niikin voinut toimia, ei enää muista edes tälläsiä perusasioita kun ei ole tottunu NAISten kanssa pelaamaan
toisaalta: en tiedä haluaisinko, jos pöhönäs on noin kankeaa niin mitä lie selvinpäin
& hänen ikä alkoi selvästi kakkosella, ja Minä olen väkevästi nelikymppinen;ikäloppu jo


Eikö alkoholi auta? Ainakin mulla käy suu automaattisesti alkoholin avulla ja olen jopa mukava. Joskus on ihan kiva jutella vaan.

Muuten täytyy sanoa että ei se ulkona käyminen sovi mulle. Kallista, ahdasta, liikaa teinejä ja elämäm koululaisia
 
Sylvin vanha mopo joskus silloin ennen vanhaan.

355513892_276726341536805_1703785888025146639_n.jpg
 
IL: "Nainen hipelöi poliisimiestä – Sakot

Poliisipartio oli selvittämässä erästä rikosta, kun epäilyyn liittymätön nainen lyöttäytyi heidän seuraansa eikä suostunut poistumaan.
Nainen kiinnitti huomionsa toisen konstaapelin 🍑:n, eikä kyennyt pitämään käsiään erossa tästä.
Hän kosketteli miehen takapuolta 3—5 kertaa kehuen samalla sitä.

Partio koki naisen käytöksen häiritsevänä ja he yrittivät turhaan käskyttää naista poistumaan paikalta.
Kuopiolaisnainen sai syytteen seksuaalisesta ahdistelusta ja niskoittelusta poliisia vastaan.
Poliisimies yhtyi yleisen syyttäjän rangaistusvaatimukseen ja vaati ahdistelijaltaan 500 euron korvausta loukkauksen aiheuttamasta kärsimyksestä."
Poliisi.png
Kuvituskuva: Kuvan poliisikoira ei liity tapaukseen
 
Back
Ylös Bottom