Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä vähän sama tilanne... Pitäisi lähteä hakemaan maitoa kaupasta ja turboahdin postista.Ei mitään kaapissa.. kahvin ja roheiinipatukan sai pahimpaan nälkäänsä..
Toivottavasti joku lähikahvila on auki.
parhaani yritin, mutta: vaikka hän olvia tilasi oma-alotteisesti ja oli punainen tukka niin hän vaikutti jopa Minua sulekutuneemmalta eikä häneen oikein saanut toisen sulkeutuneen sosiaalisilla kyvyillä kontakstia saanut ja
yksi nukkumaan: niin aina
parhaani yritin, mutta: vaikka hän olvia tilasi oma-alotteisesti ja oli punainen tukka niin hän vaikutti jopa Minua sulekutuneemmalta eikä häneen oikein saanut toisen sulkeutuneen sosiaalisilla kyvyillä kontakstia saanut
Ei jaksa enää muistaa tarkemmin mitä omat +5kg kuhat ovat olleet pituudeeltaan, eiköhän tuo kuitenkin 6-7kg haarukassa ole82 cm, ei ollut puntaria
Ja #luontokuvassa kiiltomato
tällainen kannattanee pyytää esim. jätskille tai kahville seuraavana päivänä.
ei tullu miele:n
herätessä tuli, että olisihan toisaalta niikin voinut toimia, ei enää muista edes tälläsiä perusasioita kun ei ole tottunu NAISten kanssa pelaamaan
toisaalta: en tiedä haluaisinko, jos pöhönäs on noin kankeaa niin mitä lie selvinpäin
& hänen ikä alkoi selvästi kakkosella, ja Minä olen väkevästi nelikymppinen;ikäloppu jo