Toivottavasti Alicia raportoi illan mittaan
Juu, sorry kun kesti. Ja informaatio oli hieman niukka, jonka johdosta täällä lähti heti juttu lentoon, mutta pakko oli avautua siinä hetkessä, kun vitutti.
Ei tullu Grindrista napakymppiä?
Ei olisi auttanut, vaikka olisi tullut Grindrista, eikä sekään jos näitä samanlaisia olisi ollut kaksi tai kolme päällekäin.
En osaa edes kuvitella
mitään niin irstasta, että olisi tässä tapauksessa auttanut.
Minulle on ihan ok, jos joku tsekkailee minua, varsinkaan jos tsekkailija on viehättävä, mutta eivät muutkaan haittaa, jos he tekevät sen tsekkailun hienotunteisesti.
Sekin on ok, jos jollakin jää ajatuksissaan tuijotus päälle ja sitten kun hän huomaa, että minä huomaan, niin joko lopettaa, tai jatkaa, mutta hienotunteisesti vilkuillen, eikä
yhtäjaksoisesti intensiivisesti tuijottaen.
Ja jos tsekkailija on hottis, niin sekin on ok, että hän katsoo
hetken/muutaman kerran julkeasti ja nälkäisesti, kunhan käy sitten
vessassa runkkaamassa vaikka hörppäämässä vettä ja tulee kohta normaali-ihmisenä takaisin sieltä.
Mutta se, kun ollaan ensin salin toisella puolella tekemässä ja sitten minut nähtyä tullaan pitämään sarjataukoa asettuen tuijottamaan parin metrin päähän suoraan minua kohti kääntyneenä ja jatketaan
yhtäjaksoista suoraa tuijotusta koko sen ajan, kun teen neljä settiä rintaa ja neljä settiä hauiksia. Sarjataukoineen päivineen. Se on liian pitkä aika. Eikä minulla ole edes niitä perskurulegginsejä, vaan tavalliset Niken legginsit, jos se nyt niistä on kiinni. Kiva jos joku tykkää (?) katsoa minua, mutta hän voisi katsoa hienotunteisemmin, sillä tuollainen pitkäkestoinen, yhtäjaksoinen tuijottaminen on kiusallista. Ja jotenkin aggressiivistakin.
vs.
Herrantähden. Ei kai se vaan käy kakalla vessan ovi auki
Tuijottaja
:massa minun kodissani, pöntöltä
, ei saatana mitä horroria.
Siellä on varmaan se Saatanan naapuri väkisinnikkaroimassa terassia.
Ehdin jo innostua, että itse Saatana on tulossa maalaamaan seiniä, mutta se Saatanan naapuri, ei saatana.
Ajattelit helpottaa kiusallista tilannetta sitten...Musiikilla?
Käytän sitä lääkkeenä lähes kaikkiin vaivoihin. Tuossa oli stimulantin tarve
+ vitutuksen tasaaja
= mätänevä ristuksen raato