Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä täällä vielä mitään olla nähty, jahka saadaan väestönvaihtoa vähän pidemmälle...
Kommenteista:
"I grew up in NYC- I was 12 when the catcalls started. I was taught to always look behind me, to make sure that I wasn’t followed. I had to walk into bodegas and grocery stores when weird guys walked behind me, scared they would follow me home. That was in the 90’s and things have just gotten worse since then. I worry for the young generation of girls walking around with their heads in their phones, not having awareness of their surroundings. Be vigilant ladies "

View: https://www.youtube.com/watch?v=b1XGPvbWn0A

Tossa videolla silti iso osa ihan vaan tervehdykseksi luokiteltavaa mun silmissä. Osa toki asiatontakin. Enkä yhtään väheksy kenenkään kokemuksia tai mitään muutakaan, mutta tuollainen ei ole vain naisiin kohdistuvaakaan.

Laitan tän vaan kaveriksi viteolle.

View: https://youtu.be/75aX9mlipiY
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...niin kampaaja oli ilmaantunut vierelle kävelemään ja kysymään kotiosoitetta. Oli sitten vihdoin saanut tyypin pois kannoiltaan, kun oli sanonut, että mies ja lapset odottaa kotona.

Ei se varmaan kehtaamisesta ollut kiinni niin paljon kuin uskaltamisesta. Rassismisyytöksen kohteeksi joutuminen on kova paikka monelle. Ali abdullah oli vain ystävällinen, silleen oman kulttuurin mukaisesti ja sitä pitää ymmärtää, senkin rassisti & se ja se voobikko.

Mä veikkaan että ennen ku Sylverö avaa enemmän tuota "vihdoin" kohtaa niin kyseessä voi olla ihan isku yritys, jos tuli tunne että oli kemiaa. Ehkä ongelma oli siis "hienotunteisuus" että ei sanonut suoraan että suksi muualle, koen tän tilanteen ahdistavaksi, vaan keksi vihjaista kotona odottavasta perheestä jolloin toinen tajusi että oli tulkinnut kemiat vain yksipuoliseksi.

Siis, mietin et samaa mustakin, täysin suomalaisesta jokaisella mittarilla, voisi joku nainen sanoo et baarissa tuli viereen sitkeesti ja jutteli 15min ennen ku sanoin et on mies kotona ja sit se vihdoinkin jätti rauhaan!!1. Kun tilanne olisi voitu taputella 14min 50sek kohdalla jos nainen ilmaisee itsensä kohteliaasti ja suoraan.
 
Tossa videolla silti iso osa ihan vaan tervehdykseksi luokiteltavaa mun silmissä. Osa toki asiatontakin. Enkä yhtään väheksy kenenkään kokemuksia tai mitään muutakaan, mutta tuollainen ei ole vain naisiin kohdistuvaakaan.

Laitan tän vaan kaveriksi viteolle.

View: https://youtu.be/75aX9mlipiY


No juu, mutta aika piukea nännipaita kundilla. =D Tietty tossa naisen tapauksessa (n) kuntit jäi pitkäksikin aikaa vierelle kulkemaan, ehkä hieman eri painostava fiilis varsinkin kun aika luihun oloisia tyyppejä. Enempikin pointtina mihin suuntaan me mennään täällä, koska eri etnoilla vähän eri meininki. Kyllähän ne heikäläiset naisetkin aktiivisempia.
 
On kyllä, mutta miksi tervehtiä kadulla ohikulkevaa tuntematonta. Tervehtivätköhän he myös kaikkia muita ikään, sukupuoleen ja ulkomuotoon katsomatta. Villi veikkaus: ei.
Voit hyvin olla oikeassa, vastaavasti laittamassani videossa naiset tervehtii miestä.

Sitten taas itseäkin kyllä lomaillessa enemmän tai vähemmä turistin näköisenä lähestytään aika hanakasti tervehdyksin. Eritoten Pohjois- ja keski-Euroopan ulkopuolella, kultturieroja. Osa haluaa myydä jotain, osa jutella ja jotkut varmaan myös hauraudet mielesä.
 
Toivottavasti Alicia raportoi illan mittaan 👀

Juu, sorry kun kesti. Ja informaatio oli hieman niukka, jonka johdosta täällä lähti heti juttu lentoon, mutta pakko oli avautua siinä hetkessä, kun vitutti. 😃



Ei tullu Grindrista napakymppiä?

Ei olisi auttanut, vaikka olisi tullut Grindrista, eikä sekään jos näitä samanlaisia olisi ollut kaksi tai kolme päällekäin.
En osaa edes kuvitella mitään niin irstasta, että olisi tässä tapauksessa auttanut.

Minulle on ihan ok, jos joku tsekkailee minua, varsinkaan jos tsekkailija on viehättävä, mutta eivät muutkaan haittaa, jos he tekevät sen tsekkailun hienotunteisesti.
Sekin on ok, jos jollakin jää ajatuksissaan tuijotus päälle ja sitten kun hän huomaa, että minä huomaan, niin joko lopettaa, tai jatkaa, mutta hienotunteisesti vilkuillen, eikä yhtäjaksoisesti intensiivisesti tuijottaen.

Ja jos tsekkailija on hottis, niin sekin on ok, että hän katsoo hetken/muutaman kerran julkeasti ja nälkäisesti, kunhan käy sitten vessassa runkkaamassa vaikka hörppäämässä vettä ja tulee kohta normaali-ihmisenä takaisin sieltä. :LOL:

H.png


Mutta se, kun ollaan ensin salin toisella puolella tekemässä ja sitten minut nähtyä tullaan pitämään sarjataukoa asettuen tuijottamaan parin metrin päähän suoraan minua kohti kääntyneenä ja jatketaan yhtäjaksoista suoraa tuijotusta koko sen ajan, kun teen neljä settiä rintaa ja neljä settiä hauiksia. Sarjataukoineen päivineen. Se on liian pitkä aika. Eikä minulla ole edes niitä perskurulegginsejä, vaan tavalliset Niken legginsit, jos se nyt niistä on kiinni. Kiva jos joku tykkää (?) katsoa minua, mutta hän voisi katsoa hienotunteisemmin, sillä tuollainen pitkäkestoinen, yhtäjaksoinen tuijottaminen on kiusallista. Ja jotenkin aggressiivistakin.

dennis-evil-stare.gif


vs.

nekfeu-dead.gif




Herrantähden. Ei kai se vaan käy kakalla vessan ovi auki 😳

Tuijottaja 💩:massa minun kodissani, pöntöltä 👁️👁️, ei saatana mitä horroria. :ROFLMAO:


Siellä on varmaan se Saatanan naapuri väkisinnikkaroimassa terassia.

Ehdin jo innostua, että itse Saatana on tulossa maalaamaan seiniä, mutta se Saatanan naapuri, ei saatana. 😅
Ajattelit helpottaa kiusallista tilannetta sitten...Musiikilla?

Käytän sitä lääkkeenä lähes kaikkiin vaivoihin. Tuossa oli stimulantin tarve :puntti:+ vitutuksen tasaaja 🧘‍♀️= mätänevä ristuksen raato
 
Viimeksi muokattu:
Aukaisija on kiinteästi asennettu paikoille.
Aikoinaan eräs rakennusarkkitehti kävi opiskelijoiden kanssa läpi RT-korttia saunatiloista.

Pukuhuoneen, pesuhuoneen ja saunan varusteista oli listat, ranskalaisten viivojen sijaan palluroilla.

No, tämä opettaja totesi, että ottakaapa nyt mustekynä tai muu pysyvää jälkeä tuottava kynä käteen, ja piirtäkää jokaisen tilan listaan vielä yksi pallura.

Kun oli valmista, seuraava ohje. Kirjoittakaa jokaisen äsken piirtämänne palluran perään "kiinteästi asennettu pullonavaaja".

Ja oikea vastaus kysymykseen miksi oli "silloin pysyy lauteiden, penkkien ja hyllyjen reunat siisteinä".
 
Back
Ylös Bottom