Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minut on Messilän juhannusfestareilla käytännössä raiskattu!

Nautin rauhassa musiikkiesityksestä ja täysin entuudestaan vieras nainen tuli siihen ja työnsi kielen suuhun ja käden housuun ja kohta pusikko raikasi.

#meetooo

Lieventävänä oli nätti ja en juuri vastustellut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa siltä, että ongelma on ikä eikä nuo artistit. Niinku itelläkin.

Ihan sama, mitkä artistit, niin en minä siellä festarialueella jaksais mitään 10h päiviä vetää, enkä varsinkaan selvin päin. Ja kolmea päivää ei jaksa enää juodakaan.

Notta kyllä se noihin yksittäiskeikkoihin melkein tuppaa jäämään meikäläisen livemusan katselut.
Saattaahan se niinkin olla, et vanhaksi kusipääksi sitä on kasvanut.

Kyllä mie toki valikoiden kuuntelen myös EDM, hiphop/räp, countria jne musiikkia, mut nykyinen listoja hallitseva suomipop/räp ja iskelmärokki ei mulle toimi sit niinku yhtään ja tähän kategoriaan niputan suurimman osan festariesiintyjistä täällä kotimaassa.

Eli turhapa sinne raahautua, jos suurin osa käytetystä ajasta menee lähinnä odotteluun.
 
Eilen ostin karkkipussin tax freesta ja heikkolihainen kun olen niin mussutin sen sitten melkein kokonaan illalla.

Yöllä sitten heräys kun kama nousi ruokatorveen ja samaan aikaan tapahtunut kuorsus sai puklausefektin aikaan. Melkoinen polte ja nyt kurkku palanut.

Helvetti kun on tyhmä.
 
Tosi raamenin syönti on kokovartalolaji.

katso liitettä 252501
Mutta oli kyllä taas 6/5 ramenit.

Screenshot_20230524_194042_QuickPic.jpg
 
@TJJ

Sähän olit käynyt siel Japanissa ennenkin, osaatko kommentoida siitä vinkkelistä et miten paljon olympialaiset vaikutti heikäläisten englannin kieleen? Jotkut sanoo et ainakin paljon tullut ruokalistoja yms enkuksi, mutta mahtaako vieläkään puhetta ymmärtää sen enempää? Kyl nyt näyttää siltä et 225päivää duolingoa näpyteltyä, osaan sanoa "nimeni on ________" kolmella eri tavalla, ei sillä viel taida pärjää.
 
Kävin eilen kokeilemassa paikallisen ramenin. Liemi näytti kuin tarea olisi kipattu puolet. Oli varmaan kipattu misoa suoraan brothin sekaan.
 
@TJJ

Sähän olit käynyt siel Japanissa ennenkin, osaatko kommentoida siitä vinkkelistä et miten paljon olympialaiset vaikutti heikäläisten englannin kieleen? Jotkut sanoo et ainakin paljon tullut ruokalistoja yms enkuksi, mutta mahtaako vieläkään puhetta ymmärtää sen enempää? Kyl nyt näyttää siltä et 225päivää duolingoa näpyteltyä, osaan sanoa "nimeni on ________" kolmella eri tavalla, ei sillä viel taida pärjää.
10 vuoden takaiseen verrattuna, englannin kielisiä menuja löytyy enemmän. Paikallisten kielitaito on pääsääntöisesti edelleen olematon tai hyvin rajallinen. Satunnaiset ihmiset puhuu erinomaista englantia, useimmat lähinnä muutamia sanoja. Se mikä on muuttunut RADIKAALISTI on google translate, senku kännykän kameralla osoittaa tekstiä ja se kääntää. 5 vuotta sittenkin se oli vielä aika olematon apu. Ja kun ravintoloiden tilausautomaatit on enemmän ja enemmän kosketusnäytöllä niin niissä on pääsääntöisesti myös englanniksi. Vanhoissa painonappimaateissa voi olla vaan japaniaa.

MUTTA ei se paikallisten kielitaidon puute ole mikään ongelma sinänsä, ne haluaa ymmärtää sua, sää haluat ymmärtää niitä ja ne haluaa sua auttaa, aina pärjää kun on kohtelias.
 
Jos tohtori määrää, niin asia selvä.
Vienosti ehdottaa. Ei mulla ole määräysvaltaa kenenkään. Saa edelleen polkea myös korolla jalkapöydän päälle minun puolesta. Muistelen vain kuinka joka NAISoletettu oli saanu varpailleen korkokenkästä ja menetti niitä pari.
 
Minut on Messilän juhannusfestareilla käytännössä raiskattu!

Nautin rauhassa musiikkiesityksestä ja täysin entuudestaan vieras nainen tuli siihen ja työnsi kielen suuhun ja käden housuun ja kohta pusikko raikasi.

#meetooo

Lieventävänä oli nätti ja en juuri vastustellut.
Aina, kun luen tällaisia hassun hauskoja kommentteja joissa vähätellään naisten (tai lasten, teinikin on lapsi!) kokemaa seksuaalista häirintää en voi olla ajattelematta, että toivottavasti ei ole siunaantunut tyttölapsia.
-Tai jos on, niin toivottavasti tunnetaidot ovat kuitenkin edes sen verran kehittyneet että tyttären tällaista mahdollisesti kohdatessa ja siitä kertoessa ymmärtää edes teeskennellä, että tytärtä kohtaan toimittiin väärin -vaikka kuinka tekisikin mieli vähätellä ja mitätöidä kokemus merkityksettömänä, että ”semmoista kuule sattuu, ootas kun kerron mitä isällesi kävi!”
 
Aina, kun luen tällaisia hassun hauskoja kommentteja joissa vähätellään naisten (tai lasten, teinikin on lapsi!) kokemaa seksuaalista häirintää en voi olla ajattelematta, että toivottavasti ei ole siunaantunut tyttölapsia.
-Tai jos on, niin toivottavasti tunnetaidot ovat kuitenkin edes sen verran kehittyneet että tyttären tällaista mahdollisesti kohdatessa ja siitä kertoessa ymmärtää edes teeskennellä, että tytärtä kohtaan toimittiin väärin -vaikka kuinka tekisikin mieli vähätellä ja mitätöidä kokemus merkityksettömänä, että ”semmoista kuule sattuu, ootas kun kerron mitä isällesi kävi!”
Ei missään nimessä ollut tarkoitus vähätellä mitään tai ketään.
Minulle nyt vain kävi näin.
En tiedä oliko väärin - nykyään varmaan olisi - silloin ei ollut.
 
Aina, kun luen tällaisia hassun hauskoja kommentteja joissa vähätellään naisten (tai lasten, teinikin on lapsi!) kokemaa seksuaalista häirintää en voi olla ajattelematta, että toivottavasti ei ole siunaantunut tyttölapsia.
-Tai jos on, niin toivottavasti tunnetaidot ovat kuitenkin edes sen verran kehittyneet että tyttären tällaista mahdollisesti kohdatessa ja siitä kertoessa ymmärtää edes teeskennellä, että tytärtä kohtaan toimittiin väärin -vaikka kuinka tekisikin mieli vähätellä ja mitätöidä kokemus merkityksettömänä, että ”semmoista kuule sattuu, ootas kun kerron mitä isällesi kävi!”

sekö ei voi olla mitenkään mahdollista, että jos tuossa olisi oletetut toisinpäin, että se nainen olisi aivan housut märkän siitä komeasta miehestä ja suorastaan haluaisi sitä aktia?

olen aivan varma, että suorien ehdotusten tekijän ulkonäöllä on merkittävä vaikutus siihen miten se vaikuttaa

onko joku hikinen vanha sika vai jason momoan näköinen jokanaisen unelma
 
ja Minä en ahdistele ketään NAISta edes sanomalla moi, kuten näytti tuota newewjorkissa kävelevää NAISta ahdistavan, kun tervehditään
 
sekö ei voi olla mitenkään mahdollista, että jos tuossa olisi oletetut toisinpäin, että se nainen olisi aivan housut märkän siitä komeasta miehestä ja suorastaan haluaisi sitä aktia?

olen aivan varma, että suorien ehdotusten tekijän ulkonäöllä on merkittävä vaikutus siihen miten se vaikuttaa

onko joku hikinen vanha sika vai jason momoan näköinen jokanaisen unelma
Ei, kyse ei ollut mistään tuosta vaan siitä, että kun miehet jakavat itse positiiviseksi kokemiaan asioita ja liittävät siihen yhteyteen #metoo -tagin, niin viestin sävy on helposti naisten kokemuksia vähättelevä. ”Minäkin tykkäsin, eikö vaan pitäisi olla tyytyväinen kun herättää huomiota” ym.
Miksi niin edes tehdään?
#metoo tagi on tietenkin paikallaan myös miehen kokemuksissa, jos kokemus on ollut vasten omaa tahtoa. Niin tuossa kakenkin jutussa tietysti ensin mutta lopputulemana kokemus vaikuttaa olleen positiivinen.

E. Ja selkeyden vuoksi: Näihin asioihin ei asiattomasti käyttäytyvän ulkonäkö vaikuta kyllä mitenkään. Voin omasta puolestani sanoa, että olen tullut festareilla ihan kaikennäköisten käpälöimäksi, enkä ole koskaan suhtautunut positiivisesti vaikka käpälöijä olisi näyttänyt miltä. Tekisi mieli epäillä, että valtaosa naisista suhtautuu samoin mutta mistäs minä tiedän.
 
#metoo tagi on tietenkin paikallaan myös miehen kokemuksissa, jos kokemus on ollut vasten omaa tahtoa.

eli jos kerta toisensä jälkee naiset antavat pakit on meetoo aiheellinen?
 
eli jos kerta toisensä jälkee naiset antavat pakit on meetoo aiheellinen?
Minä en edes tiedä mistä sinä oikein puhut.
 
Back
Ylös Bottom