Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kävin eilen katsomassa paikan:päällä kun pesukarhut hävisi ku akat

eiku pesä

oli kyllä yksi heistä melko ja moisen hehkeä

täytyi oikein googlettaa, hänhän oli ääsjoen expelaaja ja ilamajoella syntyny! intte björneborilainen oli hän

Käyn paikallispelejä katsomassa aina kun kynnelle kykenen ja aurinko paistaa.

Se on hienoa.

Muut nelikymppiset miehet juo olutta. Minä kivennäis.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_3575.jpg
 
Oli sitten torpattu lähete tuolta sairaalalta.. Ei ollu ilm. välittynyt ihan pointti, että tarvis selvittää, onko hoidettu edes oikeaa vaivaa. No, sain lähetteen tehneelle lääkärille soittoajan iltapäivälle, mutta alkaa vituttamaan jo itse vaivan lisäksi tää, miten tätä nyt hoidetaan..
 

Tämä on Fea aivan hirvittävän totta!

Senkin vuoksi olisi ehdottoman tärkeää, että hoitosuhteet olisivat pitkäkestoisia, jotta persoona tulee tutuksi. Jos ammattitaitoa on vähän, älli ei riitä tai muuten vaan jaxut vähissä, niin helposti alkaa tulkita kaikkea psykologi-/psykiatrisilmälasien kautta ja lopulta näkee asiakkaan pelkästään uusina diagnooseina. Se mitä päätyy viralliseen hoitokertomukseen, on ihan arpapeliä. Sanoin kerran yhdellä vastaanotolla, että vituttaa. Oli kirjattu, että potilas kiroilee. Olikohan tämä nyt hyvinkin merkittävä tieto minun hoitokertomukseeni 🤔

Ei muuten ole helle eikä hiostus. 11 astetta ja reipasta vesisadetta.

Se on näin asiakkaana väsyttävää, jos tulee tunne, että täytyy itse itseään sensuroida väärinkäsitysten välttämiseksi. Minun kielellinen itseilmaisutapani on varsin laveaa ja värikästä 😁
 
, että täytyy itse itseään sensuroida väärinkäsitysten välttämiseksi. Minun kielellinen itseilmaisutapani on varsin laveaa ja värikästä 😁

Kutistettavaksi en onneksi ole vielä joutunut, mutta noin arkielämää tuo on kyllä ollut aina että jotenkin pärjäisi ihmisten kanssa. Nykyään kun filtteri alkaa ehkä suunnilleen toimimaan luonnostaan, niin sitä myöten ihmisille puhuminen onkin pääosin mennyt pakkopullaksi, jonka haluaa vain minimoida. Haluan lottovoiton ja vuohitarhan, niin sitten minullakin olisi kavereita.
 
Jos on terapeutin vastaanotolla, niin sinnehän voi päästellä ihan mitä päässä liikkuu, mutta joku diagnoosia tekevä lääkäri, saatika julkisella joku, ketä et oo koskaan nähnyt, niin varmaan se on ihan oman ittensä takia suotavaa pitää pientä filtteriä ja jättää nyt ainakin mustin huumori toisaalle väärinkäsitysten välttämiseksi ja oman asiansa helpottamiseksi :D

Oon tainnu itekin ainakin omalle työterveyslääkärille päästellä aika suoraan, jos joku on ärsyttänyt työterveysfirman touhuissa, mutta en muista huomanneeni, että noita ois mihinkään kertomuksiin päätynyt.. Ja kyseisen ihmisen kanssa on toki asiat hoituneetkin ihan hyvin. Tää viimeisin on nyt vähän oma lukunsa, kun on pompoteltu vähän sinne sun tänne, että sais tilanteeseen jotain tolkkua.
 
Kävin jokunen vuosi sitten kävelytreffeillä yhden naisen kanssa ja sovittiin että nähdään uudestaankin. Jatkettiin viestittelyä mutta nainen perui näkemisen muutama päivä myöhemmin, koska koki että "sinä olet minulle liian haastava ihminen". Tässä nyt ei olisi muuten ollut mitään mainitsemisen arvoista, mutta tämä nainen sattui olemaan ammatiltaan psykologi 😁

(myönnän että saatoin aavistuksen provosoida )
Ei vaan halunnu tehdä töitä vapaa-ajallakin
 
Aivan. Eli pikaruokala, ei ravintola.

Olen pettynyt.
Noo, miten nyt sitten määritellään pikaruokala/ravintola. Jos Ramen ketjulla on Tokion kokoisessa paikassa yksi ravintola joka tarjoaa hifistelyramenia, onko se sitten pikaruokaa? Tavallaan joo kaikki ramen on "pikaruokaa", tavallaan ei. Ramen-ravintola.
 
Ihan lissumaisissa sfääreissä tänään

Screenshot_20230525_203205_MX Player Pro.jpg

Screenshot_20230525_203330_MX Player Pro.jpg

Screenshot_20230525_203345_QuickPic.jpg

Screenshot_20230525_203359_QuickPic.jpg

Screenshot_20230525_203409_QuickPic.jpg

Teamlabsin tila"taidetta"..?

Kauhiaa tahtia takaisin ja gyozaa syömään.

Screenshot_20230525_203500_QuickPic.jpg

Huomenna kotia.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230525_203448_QuickPic.jpg
    Screenshot_20230525_203448_QuickPic.jpg
    135 KB · Katsottu: 28
Back
Ylös Bottom