Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä en edes tiedä mistä sinä oikein puhut.

kokemushan on vastoin omaa tahtoa kun pakkeja tulee

aina minä ainakin haluaisin onnistua kun siihen hommaan olen rohekutta saanut kerättyä ja uskallaudun jotain änkyttämään
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja @Wombut yks käytännön asia. Kahvilat japanissa, 99% ajasta, varaa ENSIN pöytä (reppu, kassi, joku pöydälle/penkille, jossain on omat varauslaputkin), sitten vasta tilaamaan..

Tuolla voi ilmeisesti luottaa siihen, ettei joku pölli tavaroita sillä aikaa.

Joskus muinoin Sylvin nuoruudessa noin tehtiin aivan normaalisti. Jätettiin discossakin käsilaukut pöytään, kun koko kööri lähti tanssimaan. Jossain vaiheessa se sitten vaan muuttui.
 
Eipä täällä vielä mitään olla nähty, jahka saadaan väestönvaihtoa vähän pidemmälle...
Kommenteista:
"I grew up in NYC- I was 12 when the catcalls started. I was taught to always look behind me, to make sure that I wasn’t followed. I had to walk into bodegas and grocery stores when weird guys walked behind me, scared they would follow me home. That was in the 90’s and things have just gotten worse since then. I worry for the young generation of girls walking around with their heads in their phones, not having awareness of their surroundings. Be vigilant ladies "

View: https://www.youtube.com/watch?v=b1XGPvbWn0A


Nämä tyypit vaikuttavat jollakin tapaa täysin vajakeilta 😳

Pari vuotta sitten yksi nuori työkaverini kävi ammattiopiston kampaamossa asiakkaana. Kampaaja oli ollut lähi-itäläinen nuori mies, joka kovasti oli jututtanut ja kehunut tyttöä kauniiksi. Ei tämä vielä mitään, mutta kun tyttö oli lähtenyt pois - illan viimeisenä asiakkaana - niin kampaaja oli ilmaantunut vierelle kävelemään ja kysymään kotiosoitetta. Oli sitten vihdoin saanut tyypin pois kannoiltaan, kun oli sanonut, että mies ja lapset odottaa kotona.

Työkaveri oli vähän järkyttynyt, mutta sanoi, ettei kehtaa valittaa asiasta. No, minä kehtasin. Soitin hänen puolestaan oppilaitokselle ja kerroin tapahtuneen, ajan ja päivämäärän.
 
sekö ei voi olla mitenkään mahdollista, että jos tuossa olisi oletetut toisinpäin, että se nainen olisi aivan housut märkän siitä komeasta miehestä ja suorastaan haluaisi sitä aktia?

olen aivan varma, että suorien ehdotusten tekijän ulkonäöllä on merkittävä vaikutus siihen miten se vaikuttaa

onko joku hikinen vanha sika vai jason momoan näköinen jokanaisen unelma

Tämä ei nyt ole se asia, mistä keskustellaan.
Ota vokot joskus reippaasti sellainen laajempi näkökulma asioihin. Luulisi tympivän, kun ainoa lähtökohta kaikelle on itse koettu huono menestys naisseuran saamisessa.
 
Kohta 11 vuotta täyttävän tyttären isänä olen pohtinut noita ahdistelu, ym juttuja paljonkin. Varsinkin tässä yhä monikulttuurisemmaksi muuttuvassa yhteiskunnassa. Jotenkin tuntuu että maailma on muuttunut turvattomammaksi omaan nuoruuteen verrattuna. Tai sitten sitä nykyään on alkanut pelätä asioita mihin ei aikoinaan kiinnittänyt mitään huomiota. Onneksi on edes kännykät aina mukana että saa yhteyttä puolin/toisin tarvittaessa. Ja paikannettua. Meillä ei lapsuudessa ollut edes lankapuhelinta jos olisi pitänyt yhteyttä saada😂
 
Oo! Olipa muuten hyvä ja taitava PAPA-näytteenottajan Fimlabilla! Lähtiessä kiitin kivuttomasta näytteenotosta ja hämmentyneelle hoitajalle lisäsin, että kokemuksia on ollut erilaisiakin. Vastasi, että "Varmasti!" Aivan. (y)
 
Työkaveri oli vähän järkyttynyt, mutta sanoi, ettei kehtaa valittaa asiasta.
Ei se varmaan kehtaamisesta ollut kiinni niin paljon kuin uskaltamisesta. Rassismisyytöksen kohteeksi joutuminen on kova paikka monelle. Ali abdullah oli vain ystävällinen, silleen oman kulttuurin mukaisesti ja sitä pitää ymmärtää, senkin rassisti & se ja se voobikko.
 
Nämä tyypit vaikuttavat jollakin tapaa täysin vajakeilta 😳

Pari vuotta sitten yksi nuori työkaverini kävi ammattiopiston kampaamossa asiakkaana. Kampaaja oli ollut lähi-itäläinen nuori mies, joka kovasti oli jututtanut ja kehunut tyttöä kauniiksi. Ei tämä vielä mitään, mutta kun tyttö oli lähtenyt pois - illan viimeisenä asiakkaana - niin kampaaja oli ilmaantunut vierelle kävelemään ja kysymään kotiosoitetta. Oli sitten vihdoin saanut tyypin pois kannoiltaan, kun oli sanonut, että mies ja lapset odottaa kotona.

Työkaveri oli vähän järkyttynyt, mutta sanoi, ettei kehtaa valittaa asiasta. No, minä kehtasin. Soitin hänen puolestaan oppilaitokselle ja kerroin tapahtuneen, ajan ja päivämäärän.

Ilman miessaattajaa nainen yksin ja naama paljaana eli puolialasti, niin naisen vikahan tuo.🤷🏾‍♂️
 
Piti varastaa toisaalta kuva. Osahan noista on ihan timanttia :D

349152492_139370712472216_3029280919625482427_n.jpg
 
Jos maapallo olisi elollinen ajatteleva olento se suuntaisi kiertoradallaan niin lähelle aurinkoa kuin uskaltaisi. Aurinko porottaisi sen pinnalta kaikki syöpäläiset viimeistä itikkaa myöten. Sen jälkeen olisi ihana sukeltaa kauemmaksi avaruuteen viilenemään.
 
Back
Ylös Bottom