Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luin kirjauksia.

Minun rinnuksilla on räpeltänyt peräti kaksi mieslääkäriä (jotka ihan varmasti on tosi sexyjä ja hottiksia) ja minä en ole tajunnut yhtään mitään.

Story of my life ☹

Onneksi minulla on kyllä kaunis povi.
 
Määkään oo tällä reissullakaan ku kaks kalijaa juonu. Vaikka perinteiseen suomalaiseen lomamatkailuun...ja työmatkailuun kuuluu yleensä hirvee pämppääminen. Eilen kyllä auttoi se yks hyvin pään särkyyn, tänään se oli sitten siirtynyt toiselle puolelle.
Eikös japanilaisetkin juo oikeastaan sakea? En tiedä ovatko niinkään kaljan lipittäjiä tai millainen juoma kulttuuri siellä ylipäätään on.
 
Meni muuten helvetisti panssarivaunuja tänään tiellä.

Aavikkovärityksellä, näkyi olevan jotain ameriikkalaisia.

Ja koptereitakin pörrännyt yli viimeaikoina, kauhia jyrinä ja ikkunat helisee, kun yli menee jonossa muutama.
 
Ja päivän toinen havainto.

Rautakauppojen Naistyöntekijöillä on aina suorastaan massiiviset pakarat ja reidet :unsure:

En siis valita. Mutta prkl että meinaa keskityskyky olla koetuksella.
 
Huomiselle vähän hyvää.


1684517035055.png
 
Eikös japanilaisetkin juo oikeastaan sakea? En tiedä ovatko niinkään kaljan lipittäjiä tai millainen juoma kulttuuri siellä ylipäätään on.
Juo kaljaa ja paljon. Kalja on suosituin alkoholi siellä kulmilla. Kelpaa jopa lapsille, jos vanhoja mainoksia on uskominen 🤣. (Sapporon kaljamuseo)
20230310_122644.jpg
20230310_123144.jpg



Nippelitietona: Sake itseasiassa meinaa alkoholijuomia yleisellä tasolla. Varsinainen "sake" kulkee nimellä Nihonshu.
 
Mä en nimenomaan seiskalta ssanu rahaa pankkikortilla, kun pelkällä luotolla olis saanu. Lawsonissa ei taas luottokortti pelannut maksuun.. Naisella ei toiminut Mujissa kortti.
Huono pankki sulla, vai unohditko laittaa luvat päälle? (että pankkikorttia saa käyttää muuallakin kuin Suomessa).
Mulla oli mukana 2 korttia ja molemmat kelpasivat (debit).
 
Back
Ylös Bottom