Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki kännää kuitenkin viikonloppuna 😤
Määkään oo tällä reissullakaan ku kaks kalijaa juonu. Vaikka perinteiseen suomalaiseen lomamatkailuun...ja työmatkailuun kuuluu yleensä hirvee pämppääminen. Eilen kyllä auttoi se yks hyvin pään särkyyn, tänään se oli sitten siirtynyt toiselle puolelle.
 
Vittu en kyllä pidä tästä suomen syyttäjätoiminnasta. Parisen vuotta sitten minusta tehtiin lastensuojeluilmoitus. Viranoimaiset lähettivät tänään kirjeen että tutkinta lopetettu. Tiesin asiasta koska vaimo kertoi mutta ajatelkaa että periaatteessa tilanne olisi voinut olla se ettäminusta on keksitty tarinoita eikä minulle ilmoitettu tästä vasta pari vuotta myöhemmin. Soitin heti kun kuulin tästä lastensuojeluun. Arvaa mitä sanoi? Miten sä voit tietää tästä??? Ihan sairasta että asiat hoidetaan tällä tavalla.

Tämä toinen juttu oli myös naurettava. Sattui erittäin pienimuotoinen ympäristöonnettomuus töissä. Lyhyesti niin 2-5 litraa öljyä valui ojaan. No en nähnyt sitä mutta juttelin palokunnan kanssa. Vuosi myöhemmin tuli kirje että minua ei epäillä rikoksesta.



Työ lastensuojelutouhu ottaa päähän. Masennuin sen jälkeen ja syön edelleen lääkkeitä. Ihan vitun voimaton olo oli sen jälkeen. Lastensuojelusta ei mitään hyvää sanottavaa. Ymmärrän toki että he katsovat minua kuin rikollista mutta minua kohdeltiin kuin saastaa. Sekin vituttaa että ihmiset tekevät keksittyjä il.oituksia ja tuhlaavat verorahoja ja aikaa tällaiseen paskaan. Tämä oli monimutkainen tilanne joten en lähtenyt tekemään rikosilmoitusta. Energia ei riittänyt. Voin suoraan sanoa että jos näin kävisi taas niin revin pään irti ilmoituksen tekijältä.
 
Oho.

katso liitettä 252382

No ehkä vähän vetelä munakas riisin päällä on jännä syödä puikoilla.

katso liitettä 252383

Seekkeri vois alkaa sivupisneksenä diilaamaan kamaa tänne..tai johonkin muuhun kymmenistä surplus kaupoista..

katso liitettä 252384
Rahtaako ne euroopasta tuonne ylijäämää... Mikähän siellä on omien asevoimien ylijäämän tilanne, google kertoo että jonkunnäköiset puolustusvoimat japaniastakin löytyy.
 
Aion olla täysin selvinpäin, koska oltava sekä ajo- että hitsauskunnossa.

Yritin juoda viime viikonloppuna mutta ei oikein maistu. Omassa piirissä tietyt tyypit jatkaa hautaan saakka ryyppämistä mutta moni myös vähentänyt paljon. Tullut siihen tulokseen että kannattaa aloitta noin kolmen aikaa iltapäivällä ja lopettaa joskus 21-22. Vähän viiniä ja lonkeroa. Kunhan ei mene myöhään niin olo ok seuraavana päivänä.
 

Liitteet

  • IMG_2642.jpeg
    IMG_2642.jpeg
    41,6 KB · Katsottu: 21
  • IMG_2641.jpeg
    IMG_2641.jpeg
    95 KB · Katsottu: 26
Back
Ylös Bottom