Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti tulla itekin käymään päivystyksessä, jos tähän koiven tilanteeseen tulis jotain tolkkua. Tuumaavat omituiseksi kihdiksi, jos ei kuukaudessa tokene, eikä oikein reagoi tulehduskipulääkkeisiin tai kortisoniin.
Piti tulla itekin käymään päivystyksessä, jos tähän koiven tilanteeseen tulis jotain tolkkua. Tuumaavat omituiseksi kihdiksi, jos ei kuukaudessa tokene, eikä oikein reagoi tulehduskipulääkkeisiin tai kortisoniin.
Mullon lähete reumapolille noita tutkimuksia varten. Varmaan kohta selviää sekin, millon sinne saa aikaa.Voisiko se olla joku reumasairaus?
#tutkinihanitsegooglesta
Onneksi eijjole vaakaa lähistöllä.Paljonkohan tohtorin paino on noussut loman aikana?
En ole lääkäri, mutta voisin kans ehdottaa, mutta käsittääkseni harvoin alkavat nilkasta...toki harvoin kihtikään siellä on..Voisiko se olla joku reumasairaus?
Jaa, minä oon ollu käsityksessä, että nilkka on ihan tavallinen paikka kihdille. Vielä jos tuokin tavallisesti tulehtuu sillai äkkiä, kuten varpaan nivelet.En ole lääkäri, mutta voisin kans ehdottaa, mutta käsittääkseni harvoin alkavat nilkasta...toki harvoin kihtikään siellä on..
Kaikki edellä mainitut mahdollisia + muiden mainitsemat. Kihti aika usein kumminkin ukkovarpaan tyvessä, mutta mikä vaan nivel on mahdollinen.Jaa, minä oon ollu käsityksessä, että nilkka on ihan tavallinen paikka kihdille. Vielä jos tuokin tavallisesti tulehtuu sillai äkkiä, kuten varpaan nivelet.
Nivelreumaa vilkaisin, niin kertovat, että tyypillisesti pitäs olla symmetriset oireet ja kai ennemmin käsissä. Mitään tuollaista ei oo.
Charcot'n jalkakin nous jossain esille. Tuo se vasta oliskin lysti tauti.