Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Piti tulla itekin käymään päivystyksessä, jos tähän koiven tilanteeseen tulis jotain tolkkua. Tuumaavat omituiseksi kihdiksi, jos ei kuukaudessa tokene, eikä oikein reagoi tulehduskipulääkkeisiin tai kortisoniin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot_20230520_144428_QuickPic.jpg
 
Piti tulla itekin käymään päivystyksessä, jos tähän koiven tilanteeseen tulis jotain tolkkua. Tuumaavat omituiseksi kihdiksi, jos ei kuukaudessa tokene, eikä oikein reagoi tulehduskipulääkkeisiin tai kortisoniin.

Herr Doktor voisi varmaan sahata ongelman irti 🤔

Paljonkohan tohtorin paino on noussut loman aikana?
 
Piti tulla itekin käymään päivystyksessä, jos tähän koiven tilanteeseen tulis jotain tolkkua. Tuumaavat omituiseksi kihdiksi, jos ei kuukaudessa tokene, eikä oikein reagoi tulehduskipulääkkeisiin tai kortisoniin.

Voisiko se olla joku reumasairaus?
#tutkinihanitsegooglesta
 
En ole lääkäri, mutta voisin kans ehdottaa, mutta käsittääkseni harvoin alkavat nilkasta...toki harvoin kihtikään siellä on..
Jaa, minä oon ollu käsityksessä, että nilkka on ihan tavallinen paikka kihdille. Vielä jos tuokin tavallisesti tulehtuu sillai äkkiä, kuten varpaan nivelet.

Nivelreumaa vilkaisin, niin kertovat, että tyypillisesti pitäs olla symmetriset oireet ja kai ennemmin käsissä. Mitään tuollaista ei oo.

Charcot'n jalkakin nous jossain esille. Tuo se vasta oliskin lysti tauti.
 
Reaktiivinen artriitti. Itsellä joskus ollut, nilkan lähistöltä lähti enempikin akillesjänteestä. Mutta ei senkään kyllä pitäis kait lokalisoitua vain yhteen paikkaan, mutta toisaalta pysy kintuissa ei menny juurikaan yläroppaan.
 
Roskalava taloyhtiön pihassa. Hirveää urheilua tyhjentää kämpästä kaikki roska siihen.
 
Jaa, minä oon ollu käsityksessä, että nilkka on ihan tavallinen paikka kihdille. Vielä jos tuokin tavallisesti tulehtuu sillai äkkiä, kuten varpaan nivelet.

Nivelreumaa vilkaisin, niin kertovat, että tyypillisesti pitäs olla symmetriset oireet ja kai ennemmin käsissä. Mitään tuollaista ei oo.

Charcot'n jalkakin nous jossain esille. Tuo se vasta oliskin lysti tauti.
Kaikki edellä mainitut mahdollisia + muiden mainitsemat. Kihti aika usein kumminkin ukkovarpaan tyvessä, mutta mikä vaan nivel on mahdollinen.
 
Back
Ylös Bottom