Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitähän voisi ottaa vaikka yhden lonkeron.

Nyt on mies iskussa, ihan täyttä erotiikkaa. Saatanallinen hienhaju ja viikon ruokalista rinnuksilla.
 
kunhan henkilökunta ei ota sitä loukkauksena, taitavat vaan mutista jotain gajinista.

Maksuun mulla tulee mukaan 2 eri luottokorttia, toivotaan että "visa" vinkuu iloisesti tosiaan 7-11 automaateissa niin pitäis olla ihan jeba, aina joku 20k ++ käteistä varmaan hyvä pitää mukana?
Ketään ei kiinnosta jos/kun länkkäri räpeltää puikoilla.

Rahasta vielä, ota kumminkin jokunen 50€ setelikin mukaan, ei niitä tarvii käyttää, mutta joka nurkalla melkein on automaatti joka vaihtaa rahaa, jos ne kortit vastustaa.

20k jeniä riittää aika pitkälle, kun perus sapuskat on tonnin pintaan, toki jos haluaa kobea mennä syömään niin sitä yhdestä annoksesta saa äkkiä maksaa sen 1-20k jeniä.
 
Saatanan kalasaalis ollu eilen vähän huonompi.

Screenshot_20230519_082140_QuickPic.jpg
 
Minun saikkulahuoneessa on dementiapappa, joka on mellastanut koko yön. Olen jo kahdesti hälyttänyt hoitsut paikalle, kun pappa on meinannut tulla sängynlaitojen yli lattialle.

Aamulla esitän tietysti palkkavaatimukseni tehdystä työstä.

Täytyy todeta, että yksi harvinaisen vittumainen hoitajatäti on tällä osastolla. Minulla on kuitenkin toistakymmentä vuotta työkokemusta tästä firmasta, joten kokemusperäistä vertailupohjaa on. Mistähän Mengele-opistosta se on valmistunut. Yksi toinen hoitaja jopa tuli pahoitelemaan minulle limanuljaskan käytöstä 😮

Ihan periaatteesta lähtee huomautus potilasasiamiehen kautta, kunhan kotiudun.

Sylville EI vittuilla.
 
Miks imisillä on out of office viesti jos ovat töissä? Heti aamusta on pommitettu sähköpostilla, joihin kerrankin on aikaa vastata. Takasin paukkuu out of officea. 🤷‍♀️
 
Miks imisillä on out of office viesti jos ovat töissä? Heti aamusta on pommitettu sähköpostilla, joihin kerrankin on aikaa vastata. Takasin paukkuu out of officea. 🤷‍♀️

Kuka niitä nyt muistaa aina tarkistella?

Minäkin olen ollut slackin statuksen mukaan varmaan kuukauden lounaalla.
 
Kuka niitä nyt muistaa aina tarkistella?

Minäkin olen ollut slackin statuksen mukaan varmaan kuukauden lounaalla.

Kaikki statukset on mintissä. Päivämäärät oikein. Työpöytä on millilleen järjestyksessä. Jos joku ei sovi, niin sitten se laitetaan pois. Postit laputkin rivissä ja vaaterissa.

Mutta mulla onkin diagnosoitu vaativa persoonallisuus ja obsessio.

Ja seksiaddiktio toki
 
Minä katselen tuulilasitonta, lähellä olisi eräs varteenotettava

pyöreällä etuvalaisimella: tottakai
 
Back
Ylös Bottom