Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Metästikö täällä joku? Eihän noita kauriita niin vaikea ole saavuttaa?

Screenshot_20230517_135800_QuickPic.jpg
 

Vain yksi M. Minullakin oli vain yksi M...se oli toki se paras arvosana viidestä..
Yks L, loput M:ää ja C:tä. Vähän jäi ehkä harmittamaan, kun yks C ja M ois ollu helposti pykälän parempia, kun ois yhtään viittiny lukea ennen kokeita.. Mutta eipä noita oo kukaan kyselly sen jälkeen, kun kahden, kolmen illan lukemisella säkällä yliopistoon.
 
Kolmen ällän ylioppilas; lukematta lukio läpi.

Oikeesti tais tulla A, B ja 2xC. Kerran taisin selata reaalin kirjat läpi. Ei olis tosin kannattanut, kun siitä tuli sitten se A.
 
Sain muistaakseni pitkästä matikasta M, englannista C ja kaikki loput oli A. En pääsy yliopistoihin, amk koneinssi oli ainoa mikä avautu. Valmistumisen jälkeen oon päässy lukemaa DI, mutta keskeytin. Ylempi amk, mutta keskeytyin ja toisen kerran toisen linjan ylempi amk, mutta keskeytin senki :D Mahtaako olla opiskelu mua varten. Kiinnostais silti ylempi korkeakoulututkinto jossain kohtaa. Oon vaan laiska lukemaa.

Tosin koneinssinäki pääsin suoraan koulusta töihin, jo ennen valmistumista. Työeläkeotteen mukaan 2009 jälkeen saanu verotettavia ansiotuloja pitkälti yli miltsin ni on tällä pärjänny. Mitäköhän oliskaan tienannu jos olis saanu Di paperit.
 
Tämän viikon jälkeen kuusi viikkoa kesälomaan. En laske. Mutta vähän tuntuu, kun ei ole ollut lomaa tänä vuonna, onneksi alkuvuoteen osunut pitkiä viikonloppuja pyhien vuoksi.
Ensi viikolla to, pe vapaat, koska Rukalle juoksentelemaan! Käy minilomasta. Hyvällä tuurilla saikulla tuon reissun jälkeen.

Puolison kanssa pohdittiin (ennen ku tiedettiin minun tämän vuoden työkuvioiden muuttumista...) tälle kesälle Japanin reissua. Nyt voikin miettiä, mikä päivä menee Kuopijossa viinifestivaaleille. Melkein sama asia.

Mulla tässä kans yksi ilta ja yksi yövuoro ja alkaa pitkä loma. Ei oo kyl viel yhtää mikää lomafiilis mut onneksi saa oltua viikon eka huilimassa kotimaassa ja sitten vasta reissu japaniin.
 

Vain yksi M. Minullakin oli vain yksi M...se oli toki se paras arvosana viidestä..

3x E (äikkä, ruotsi, englanti) + 3 x L (matikka, reaali, saksa) ja TKK:n koneelle sisään suoraan papereilla. Ja vitunko arvoa niillä yo-papereilla eikä diplomi-idiootin todistuksella varmaan juuri sen enempää.

Olisin halutessani voinut yhden E:n vielä korvata helposti L:llä kirjoittamalla B-ruotsin, minkä olin lukiossa käynyt, mutta päätin että otan mieluummin E:n A-tason kokeesta.
 
Oli kuva Narasta ja oli pipareita, en ostanut (olisin kumminkin syöny ite) ja oli paljonkin sarvipäitä.
Noh pari kuukautta sitten oli 0 sarvipäätä, mutta kerkeäähän niitä kasvatella jo siinä parissa kuukaudessa. 🤷‍♂️
Ahneita mulkeroita kyllä jos pipareita huomasivat. Joku muija hölmönä avasi paketin vieressä ja 4 poroa piiritti saman tien. (itse pidin laukussa jemmassa).
 
Back
Ylös Bottom