olisit vaan sinäkin ostanut sampoa #ostosuositus
Minulla sitä: runsaasti
Onkos jäsen V perehtynyt tähän Mandatumin irtoamiseen Sammosta? Ilmeisesti kohta omistetaan kahta eri osaketta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olisit vaan sinäkin ostanut sampoa #ostosuositus
Onkos jäsen V perehtynyt tähän Mandatumin irtoamiseen Sammosta? Ilmeisesti kohta omistetaan kahta eri osaketta.
arpomaan
pidetään keskustelu asiallisen
Tuo on kyllä totta, lihallista on.
Löytyy myös. Pää märkänä tankkasin Nordeaakin tuossa.olisit vaan sinäkin ostanut sampoa #ostosuositus
Se on tosiaan ihan sama mitä ne siellä maksaa, ja ihan sama rysis siellä myyntipisteillä on."Tänä vuonna 0,33 litran oluttölkki areenalla maksaa siis 9,2 euroa.
– Kyllä siitä varmasti sanomista tulee, mutta kyllä se kauppa käy siitä huolimatta aika varmasti."
Se on tosiaan ihan sama mitä ne siellä maksaa
No tää nivoutuu oikeastaan vähän tohon osakekommenttiinkin sillä, että se on ihan sama, mitä sää teet, jos 25000 muuta tekee toisin.ei välttämättä
ostin inmittäin viimevuonna vauhtiajoilla vain yhden oluen, koska: Minusta kymmenen euroa nollanelosesta kolmoskaljaa nyt vaan on aivan kamala hinta
Miksi pitää saada pää se8? En ole koskaan ymmärtänyt enkä kokenut positiivisena asiana.Miksei jengi vois vaikka pyöriä ympyrää. Saa vielä halvemmalla pään sekaisin.