Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kait kesällä ollaan joko työvaatteissa ja vapaiden koittaessa mahdollisimman alasti:unsure:
giphy.gif
 
Täällähän piipahtelet sillooin tällöin.

junalla: tunti!

tuonne perähikiälle ei valtion rautatie kuljeta siedettävässä ajassa

myös hellsinki on jo melko sietämättömän taipaleen takana

kolme tuntia istumista, huhhuhuh
 
junalla: tunti!

se on vaan sillälailla, että #degröna valtion rautateiden vöhöriäänen politiikka on nostanut sjoki-tre välin lapon hintaa: marraskuussa maksoi 26e tänään 39e

ei hirveästi enää houkuta huvikseen junailu, henkilöautolla ajelee halvemmalla
 
Korjaan: 24 euroa, tarkistin oikein arkistosta, ostopäivä 10.11

raaka on hinnankorotus
 
On kyllä juuri tuota. 😁

Helkkaristi biisejä, joilla pääsee vaivattomasti matkoille, niin ajassa kuin paikassakin.
Juu, saa musiikillisesti irtauduttua nykyajasta hetkeksi, kun tuota kuuntelee.
Ja LOTR aiheena sopii aika täydellisesti äänimaailmaan. Toki sanatkin on enimmäkseen Tolkienin runoja jne.
paikoitellen meno on suorastaan sensuelli as fuck.
Tuo on kyllä totta, tässä loistava esimerkki!

View: https://youtu.be/5k77B0hardI
 
Sijoituksista kun ollu puhetta, niin lopetin eilen mun ETF-seikkailut. Ei vaikuttanu järkevältä noin pienillä summilla, jos osingot oli luokkaa muutama euro viime vuodelta ja satuin vielä ostamaan tuota vähän huonoon hetkeen.

Tilalle taas uutta indeksirahastoa, tällä kertaa jenkkien markkinoille, niin ei ois kaikki täällä Euroopassa kiinni.
 
Sijoituksista kun ollu puhetta, niin lopetin eilen mun ETF-seikkailut. Ei vaikuttanu järkevältä noin pienillä summilla, jos osingot oli luokkaa muutama euro viime vuodelta ja satuin vielä ostamaan tuota vähän huonoon hetkeen.

Tilalle indeksirahastoa, tällä kertaa jenkkien markkinoille, niin ei ois kaikki täällä Euroopassa kiinni.

olisit vaan sinäkin ostanut sampoa #ostosuositus

Minulla sitä: runsaasti
 
olisit vaan sinäkin ostanut sampoa #ostosuositus

Minulla sitä: runsaasti

Mulla ei oo oikein mielenkiintoa lähteä arpomaan noiden suorien osakesijoitusten kanssa. Eikä jaksa ruveta mitään oppirahoja maksamaan. Noi indeksirahastot iisejä ja turvallisia. Jotain korkosijoituksia oon koittanu miettiä, vähän onkin, mutta pitäs vielä perehtyä niihinkin enemmän.
 
Back
Ylös Bottom