Minä ostin, ei tuo nyt niin pahaa ollut. Toisaalta en ole kyllä toista kertaa ostanut.
Näyttää aivan Listerine-suuvedeltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ostin, ei tuo nyt niin pahaa ollut. Toisaalta en ole kyllä toista kertaa ostanut.
: lähtiskö
Maistuu myös hieman siltä.Näyttää aivan Listerine-suuvedeltä.
Maistuu myös hieman siltä.
Tästä taisi olla aijemmin puhetta. Menit kuitenkin maistamaan.SAIN pullon minttu-lime pepsiä. En ostanut ite.
Enkä osta.
Vain koska SAIN pullon.Tästä taisi olla aijemmin puhetta. Menit kuitenkin maistamaan.
Pitää olla kilpailijan jäljillä, coca colallakin on vaikka mitä keinotekoisen makuisia juomia. Vanilja ehkä ainoa hyvä.Minä en ymmärrä, miksi Pepsimaxiin yleensäkään työnnetään näitä makuvivahteita.
#ennenkaikkioliparemmin
Tippaleivät olivat ALE-myynnissä ostin.
Normi, zero ja kofeiinittomatkin menee. Muut jää auttamatta kauppaan.coca cola
Zamppis: J. Charpentier 2015 Milllesime
atkona vielä edelliseen, ehkä onkin Zamppis mestari @TJJ lle tuttua tavaraa (?), mutta alle 50€ Suomessa hintaluokassa omaan makuun aika lailla kärkikahinoihin nouseva. Jos siis tykkää paahteisista ja vaffan makuisista.
Miksi pepsiin ylipäätään piti työntää ylimakeutettu keinotekoinen max...Minä en ymmärrä, miksi Pepsimaxiin yleensäkään työnnetään näitä makuvivahteita.
#ennenkaikkioliparemmin