Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käskystä.

Ei mutta, ei vaan ole osunut silimään koskaan töllöstä.

Eikä enää ole koko töllötintä.

Kai tuo pitäisi jostain netistä ettiä ja ostaa joskus.

älä

mene mieluummin katselemaan vaikka aurinkorannalle analogisia tissjejä

ja pyllyjä
 
Minä olen käynyt koskella, tissejä ei hirvittävästi ole näkynyt

rahaa olen heille kantanut tänä Suvena 6x8e innehåller kolme piipahdusta(to,pe,ma)
 
Kaveri postaili tovi sitten kuvia työkeikalta kalliovuorilta, jossa Cliffhanger on kuvattu. On niin hienoa mestaa, että pakko joskus mennä itekin tsiigailemaan.
 
FBssä joku mainostaa treenipaitoja 😅

drc6dcK.png
 
ihan hyvä vaan, säästyn siltä ahdistavalta tunteelta, että mitä sillä rahalla tekisi

tilillä kun en pysty makuuttamaan!
 
ehkä olisin ostanut nestettä, oli osta suosituksella
 
Luojalle kiitos, mopo mitä vähän digitalista katselin, en edes jaksanut käydä analogisesti paikalla, on myyty

ja toienkin, mutta se oli Esbossa eli ei minkäänlainen reaalinen vaihtoehto, sinne asti en ikinä jaksa lähteä katsomaan

nyt ei olekkaan ensimmäistäkään vaihtoehtoa niin ei tarvi haaveilla kun naisesta
 
Hyvin alkanut päivä kääntyi jälleen epäonneksi. Lompakko kadonnut. Epätoivoinen fiilis, kun yrittää muistaa tilannetta että olisiko laittanut johonkin tiettyyn paikkaan mutta ei mitään muistikuvaa.
 
Hyvin alkanut päivä kääntyi jälleen epäonneksi. Lompakko kadonnut. Epätoivoinen fiilis, kun yrittää muistaa tilannetta että olisiko laittanut johonkin tiettyyn paikkaan mutta ei mitään muistikuvaa.

Muistele nämä klassiset ensin. Oletko käynyt julkisessa vessassa ja nostanut lompakon vessapaperirullatelineen päälle, käsienpesualtaan reunalle tms.
Tankannut autoa ja nostanut auton katolle. Onko ollut eilen eri laukku/takki/housut kuin nyt on. Kävit ravintolassa/kahvilassa ja "palautit" lompakon tarjottimen mukana?
 
Back
Ylös Bottom