Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on muuten Suomessa suuri vääryys, että Alko ei myy sveitsiläistä Kirschiä. Se on (mulle) ainoa oikea, kun siellä asuessaan siihen tottui. On pehmeämpää tuohon saksalaiseen verrattuna.Viikon duunikiertue takana ja sen (päättymisen) kunniaksi kaapissa liian pitkään lojunut Kirschwasser-pullo auki.
Gebrannt aus kleinen, süssen Schweizer Kirschen aus unserer Region Zug.Se on muuten Suomessa suuri vääryys, että Alko ei myy sveitsiläistä Kirschiä. Se on (mulle) ainoa oikea, kun siellä asuessaan siihen tottui. On pehmeämpää tuohon saksalaiseen verrattuna.
Tone King MKII tuli liipaistua. Oli tosi lupaava ensivaikutelma. Suoraan paketista mainiota soundia ainakin ton telen kanssa.Prkl että menitkin muistuttamaan.
En taida viittiä ostaa, muutenkin liikaa sälää vst kansiossa ja kaikki sekasin siellä ja täällä, vaikka piti pitää niin järjestyksessä....
Mein Gott! Ei siis ole Alkon hyllystä.Gebrannt aus kleinen, süssen Schweizer Kirschen aus unserer Region Zug.
Sveitsi on niitä harvoja maita, joissa haluaisin joskus pitää pari viikkoa lomaa koska se vaikuttaa niin hienolta paikalta. Olen käynyt siellä ties miten monta kertaa, mutta en ikinä niin että olisi jäänyt omaa aikaa pakollisilta kuvioilta.
Paloi ja tsupolutta kuin palstan jäsenillä
Mein Gott! Ei siis ole Alkon hyllystä.
Pikkuriikkinen pöhnä. Jos jaksaisi etsiä kengät niin voisi lähteä snagarille purilaiselle.
Mikä Laartin paikallinen purilaismesta?
. A man who stood up against the scum
Mielenterveysongelmainen kaappihomo?, the cunts,
the dogs,
Siivousintoilija?the filth
En osaa edes kuvitella, kuka alkaisi pöntöllä riehumaan sinne laskemiensa kikkareiden kanssa., the shit.
Varmaan aika outo tyyppi kaikkinensa.Here is a man who stood up! Here is...
Tarkenna merkitystä niin mietitään sitten lisää:
1
a
extraneous matter or impurities risen to or formed on the surface of a liquid often as a foul filmy covering compare POND SCUM sense 2
b
: the scoria of metals in a molten state : DROSS
c
: a slimy film on a solid or gelatinous object
2
a
: REFUSE
b
: a low, vile, or worthless person or group of people
Mielenterveysongelmainen kaappihomo?
Eläinrääkkääjä?
Siivousintoilija?
En osaa edes kuvitella, kuka alkaisi pöntöllä riehumaan sinne laskemiensa kikkareiden kanssa.
Varmaan aika outo tyyppi kaikkinensa.
No joo, voi oppia kyllä, itse siitä elävä esimerkki, mutta se ero eri kantoneiden murteiden välillä on kertaluokkaa isompi kuin vaikka meillä Suomessa. Pari sataa kilsaa johonkin suuntaan niin on jo todella eri murre. Hochdeutschilla kyllä pärjää.schwyzerdütschistä (tai itävaltalaisista lähimurteista) ei kyllä voi oppia ikinä ymmärtämään hevon helvettiäkään mutta onneksi porukka osaa yleensä halutessaan puhua myös normaalia saksaa