Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ kun huuteli tossa sukunimeään, niin oiskohan sama Viro kuin täällä pyöri kesä pari sitten.. Naamakin vois natsata. Samanlainen sirkus aina ja ihme, jos ei putkaan päätynyt, jos kylille lähti.

Editoin koko nimen veks, mutta sama tuo kai ois ollu.. sen verran häilännyt ympäriinsä, jos on sama mies.
 
Eikä löytynyt vetoaisan mutteriin tarpeeksi isoa avainta🤦‍♂️

Saatana ite pitäisi nämä vaunutkin siirtää.
 
Joo, saa ilmeisesti tottua kuolemaan aika monta kertaa. Varsinkin noita pomotaistoja opetellessa.

Sen verran muistan videoista tota aluetta, että Margittia ei tarvii ihan vielä lähteä haastamaan, vaan ilmeisesti tarvis lähteä koluamaan niitä lähialueen luolastoja, että saa noita aseita päivitetyksi ja hahmoa ylös..

Katotaan, en oo ihan vakuuttunu, että tuo tulee menemään lävitte asti :D
Kyllä, saa tottua. Ei kannata hillota riimuja jemmassa, heti käyttöön kun saa leveliä ylöspäin niin säästyy vähän siltä vitutukselta mikä tulee kun menettää ne.

Kannattaa alkuun penkoa se Limgraven alue niiltä osin kun siellä pärjää ja sen jälkeen sinne etelään Weeping Peninsulaan, ennen Margittia...olisi minun ehdotus.
 
Ah täällä puhutaan Elden Ringistä. Liian helppo peli niin meni vähän mielenkiinto, tosin vasta kaadoin Godrickin.
Toiset vaan osaa, minä en osannut.

Tai no, ei se Godrick esim mikään kovin ihmeellinen ollut nyt jälkikäteen kattoen vaikka sillon alkuun tuntuikin vähän noh..niin. :LOL:
 
Jotenki tuntu ER:ssä että vaikka pomotappelut olikin nyt mitä oli, niin ne nyt oppi aika nopeesti. Rune bearit alussa (ja lopussa), Crucible Knightit ja Revenantit aiheutti joskus ihan jäätävää vitutusta.

Kun taas jossain paikoissa kirotaan Caelidin lintuja ja koiria niin mua ne ei häirinny yhtään.
 
Tampereen ikkunansärkijän aherruksen tulosta kun katsoo, niin melkoinen tuuri käynyt, ettei ravintolan asiakkaat ole loukkaantuneet lasista. Voisi olettaa, että esim silmiin lentävät sirut voisivat aiheuttaa pysyvän vamman.
 
Oon aika vakuuttunu, että tuo on sama sälli, joka täälläkin heilui. Nykyään fabossa asuinpaikkana Tampere ja käytös samaa spedeilyä kuin täälläkin (oon edelleen yhdessä ryhmässä, jossa kuulee noita paikallisen ravintolaelämän ottamuksia).
 
Soitin tänään hoitoneuvotteluaikaa psykiatrian erikoissairaanhoitoon, koska kokeiltu hoitomenetelmä ei valitettavasti tuottanut vastetta.

Aika tuli. Heti 17.5. 👍

Onko sellaisen räjähdepommin teko kovin vaikeaa?
 
LJLJL.JPG
 
Back
Ylös Bottom