Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
natosauna #lämpiää"Niinistö sivalsi tilaisuuden lopulla presidentti Putinin Venäjää, joka on pelotellut Suomea Nato-jäsenyyden seurauksilla.
– Sen tulokset näkyvät tänään, Niinistö kuittasi." Iltasanomat
Tuu hakee leipäs päälle voita!
No lahna ny on...Lahna.^Eikös se palstan ennätyslahna kuitenkin ollut yli puolet tuosta?
12/12
tosin kysymykset ala-asteen tasoa
Tunnistatko nämä 12 muuttolintua yhden kuvan perusteella? Jos saat yli 9 oikein, olet melkoinen tirppatietäjä
Kevät on täällä, ja se tuo mukanaan myös muuttolinnut. Testaa, kuinka hyvin tunnet paluumuuttajat!www.is.fi
natosauna #lämpiää
ja lonkeroa #on
kilauttamista Maxille
Huomenna tarkoitus koluta erään syvänteen reunoja, siitä on tullut kesäolosuhteissa kuhaa, joten siihen voisi olla teoreettinen mahdollisuus.No lahna ny on...Lahna.
Apaattinen elämäänsä kyllästyneen näkönen mullalta maistuva lettu.
Harkitsen vakavasti kilauttamista Maxille, jos tuo perkele huomenna kiskoo jonkun taimenen ylös.
Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Enää ei ollut mielenkiintoa viikata lakanoita tiukalle rullalle, vaan menivät nopeasti taiteltuna kaappiin..
Mulla se tulee yleensä ihan ekoilla toistoilla. Se olla mahtavaa.Viimeisen jalkaliikkeen viimeisen sarjan viimeisellä toistolla iski ponnistuspäänsärky.
Maailma on paska paikka.
Ja paskamainen homma kun mulla ainakin se tuppaa uusimaan herkästi. Tarkoittaa yleensä kevennystä ja lyhempiä sarjoja jos meinaa ylipäänsä jotain ponnistelua harrastaa. Ja yks juttu, mikä auttaa jos meinaa alkaa särkemään niin sarjan jälkeen kun menee reiluun etukumaraan, päätä alaspäin roikottaa niin helpottaa.Mulla se tulee yleensä ihan ekoilla toistoilla. Se olla mahtavaa.
Lakanathan ruukataan silittään minttiin ja sit taitellaan oikeaoppiset tiukaksi paketiksi. On sit viimisen päälle särmät ojennuksessa kun pääsee sänkyä petaamaan.Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Enää ei ollut mielenkiintoa viikata lakanoita tiukalle rullalle, vaan menivät nopeasti taiteltuna kaappiin..
Mä otan ton nykyään salitreeniin verrattavana suorituksena. Sen rullauksen siis.Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Lakanathan ruukataan silittään minttiin ja sit taitellaan oikeaoppiset tiukaksi paketiksi. On sit viimisen päälle särmät ojennuksessa kun pääsee sänkyä petaamaan.
Kaikki muut vaihtoehtoiset tavat on teeskentelyä.
Ja minä kun luulin että lapinmiehet on helvetin kovia panomiehiä.Mulla se tulee yleensä ihan ekoilla toistoilla. Se olla mahtavaa.