Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No lahna ny on...Lahna.
Apaattinen elämäänsä kyllästyneen näkönen mullalta maistuva lettu.

Harkitsen vakavasti kilauttamista Maxille, jos tuo perkele huomenna kiskoo jonkun taimenen ylös.
Huomenna tarkoitus koluta erään syvänteen reunoja, siitä on tullut kesäolosuhteissa kuhaa, joten siihen voisi olla teoreettinen mahdollisuus.

Taimenta ei ko. vesistöstä kyllä löydy.
 
Viimeisen jalkaliikkeen viimeisen sarjan viimeisellä toistolla iski ponnistuspäänsärky.

Maailma on paska paikka.
 
Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Enää ei ollut mielenkiintoa viikata lakanoita tiukalle rullalle, vaan menivät nopeasti taiteltuna kaappiin..
 
Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Enää ei ollut mielenkiintoa viikata lakanoita tiukalle rullalle, vaan menivät nopeasti taiteltuna kaappiin..

On varaa pudota. Pohjalla on yksi lakana, joka pestään aamulla ja illalla laitetaan takaisin sänkyyn. Varalakanat vielä muoveissa.
 
Mulla se tulee yleensä ihan ekoilla toistoilla. Se olla mahtavaa.
Ja paskamainen homma kun mulla ainakin se tuppaa uusimaan herkästi. Tarkoittaa yleensä kevennystä ja lyhempiä sarjoja jos meinaa ylipäänsä jotain ponnistelua harrastaa. Ja yks juttu, mikä auttaa jos meinaa alkaa särkemään niin sarjan jälkeen kun menee reiluun etukumaraan, päätä alaspäin roikottaa niin helpottaa.


Sorry offtopik
 
Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Enää ei ollut mielenkiintoa viikata lakanoita tiukalle rullalle, vaan menivät nopeasti taiteltuna kaappiin..
Lakanathan ruukataan silittään minttiin ja sit taitellaan oikeaoppiset tiukaksi paketiksi. On sit viimisen päälle särmät ojennuksessa kun pääsee sänkyä petaamaan.

Kaikki muut vaihtoehtoiset tavat on teeskentelyä.
 
:unsure: Se on kuulkaas toivo menetetty ja alamäki alkanut.
Enää ei ollut mielenkiintoa viikata lakanoita tiukalle rullalle, vaan menivät nopeasti taiteltuna kaappiin..
Mä otan ton nykyään salitreeniin verrattavana suorituksena. Sen rullauksen siis.

Forkut rullaa, takahartiat kiristää sitä rullaa. Jopa selässä tulee hieman tuntemusta jos oikein tiukkaan vääntää.

Tarviitko varmistajaa?
 
Lakanathan ruukataan silittään minttiin ja sit taitellaan oikeaoppiset tiukaksi paketiksi. On sit viimisen päälle särmät ojennuksessa kun pääsee sänkyä petaamaan.

Kaikki muut vaihtoehtoiset tavat on teeskentelyä.

Minä silitän ja rullaan!
Silittämättömillä lakanoilla nukkuminen on brutaalia 😖
 
Back
Ylös Bottom