Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon tossa, ku mun puhelimen muisti on täynnä, yritän poistaa kakkaa ja tehä tilaa,
mutta masiinan kuvatus ilmottaa ettei oo tarpeeks muistia tehdä niin. Soitan poliisit.
336811958_1236047140365962_7779705986020828367_n.jpg
 
Oispa kuivat kadut, että pääsisi lenkille.
Olisipa kalsarit, jota ei jyystä nivusia verille.

Mä meinasin ehdottaa sulle naisten reisisuojia mut sit tajusin et puhuit nivusista.



Siis ihan vitsillä mennään, älä pahastu.
 
Kahvimukina tuommonen vähän isompi kiulu, johon menee tarvittaessa 4 keittimen kupillista pienellä maitolirulla. 3 keittimen kupillista + lehmä normaali kerta-annos. Toistetaan tarpeen mukaan 2-3 kertaa aamupäivällä.
 
mitäs siihen sanotte, että Minun nikotiinin tarve on tarvittaessa onely ykis cup of coffee

semmonen pieni koiramuki

tuota se on vuosilomisin, en juo kun aamukahvin
 
Enemmän se on itellä oikeasti kyse tavasta kuin tarpeesta. Sama oli nikotiinin kanssa mitä nykyään kahvin. Aika vähän vaikutusta eloon loppuviimein, jos päättääkin olla ilman, mutta tapojaan joutuu muuttamaan.

Kahvista ei tuu paskaa oloa, mukava lähinnä hörppiä töiden lomasssa, mutta röökistä rupes tulemaan vaan huono olo, niin tuumasin, että vttuako sitä enää vetämään.
 
Onko salaisuus 10h yöuniin näin yksinkertainen, mitä sanoo palstan paras nukkuja?

saattaa olla, nimittäin: joskus jos menee pe ja la iltoina aamuun asti niin en juo sunnuntaina cuppiakaan niin VoiVeljet nukuttaa su ehtoona jo aikaisin ja saa käännettyä rytmin vaivatomasti takaisin arkeen

joskus panen tuolla tecniikalla sunnuntaina jo seitsemän jälkeen maata, ja siitä maanantai aamuun yhtäsoittoa
 
Onko salaisuus 10h yöuniin näin yksinkertainen, mitä sanoo palstan paras nukkuja?

ja työMiehen elämää eläessä kun nikotiinia kuluu noin viisi kuppia päivässä niin viimeinen annos on kahtelta iltapäivällä, sen jälkeen ei anneta ruumiille mitään piristystä, päinvastoin liikunnalla väsytetään ja illalla syömällä tulee se viimeinen väsymys
 
Onko salaisuus 10h yöuniin näin yksinkertainen, mitä sanoo palstan paras nukkuja?

ja vielä se, että olen juonut säännöllisesti kahvia vasta alle 10v, sitä ennen se oli semmoista satunnais, ehkä jopa viihdekäyttöksi voisi kutsua

lavvantaina jos joi kahvilassa kupin ja santsikupin niin VoiKuntit minkä tärinän sillä sai aikaan!
 
se toimi tuohonaikaan jopa rohkaisuna, viina ei ole toiminut ikinä!

kerran(1) kysyin yhtä tyttöstä kanssani tapaamiseen ja kävin juomassa rohkaisukahvit ennen sitä

ei lähteny
 
Back
Ylös Bottom