Riittääköhän tuo kun Naisen synttäreiden kunniaksi menemme syömään kesällä? Veikkaan: ei. (e: menu 320e+viinit 210e/naama voi riittääkin)illallislaskun elokuulta 2022: 1 146 euroa.
Kortti: valkoinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittääköhän tuo kun Naisen synttäreiden kunniaksi menemme syömään kesällä? Veikkaan: ei. (e: menu 320e+viinit 210e/naama voi riittääkin)illallislaskun elokuulta 2022: 1 146 euroa.
Riittääköhän tuo
Niin, domppahan on alkossa "vain" parin sadan pullo, että sinänsä voi ollakin että ravintolassa pullo on sen tonnin, muistelen nähneeni sitä viinilistoilla kumminkin ihan jollain 4-500e:llä.. No, mutta ei. En ole koskaan tilannut pöhnässä pulloa pöytään. Enkä varmaan muutenkaan koskaan ravintolassa tilannut pullollista viiniä..juåppojen hommia. Mutta muutenkaan en usko että hirveästi siinä vaiheessa merkitystä muulla kuin että maistuu alkoholi.Minä ymmärsin, että tuo pullo viinaa oli tuon päälle tonnin
ja Te jonkinlaisena ammattilaisena vamaan osaatte antaa kannan tähän: jos pienessä pöhnässä tilaa stamppanjaa niin kuinka suuri ero maussa siinä vaiheessa enää on, että jos ostaa tonnin pullon nii onko se makuaisti jo turrutettuna enää niin paljon parempaa kun parinsadan pullo?
Itse en klikannut linkkiä, kiitos selvennyksestä.nyt kun luin, lähes, koko jutun niin voi jee rupesi kuullostamaan jonkun ceecin touhuilta
En jummarra.arvoitus on etelleen suuri, miksi pitää Elvistellä
Jos NAISEN haluaa, eikä mitään bimboa, niin silloin sen saa puhumalla ja olemalla.sehän nyt olisi selvä jos hän olisi poikaMies, NAIStahan silloin olisi saatava, mutta NAISvaimo kun löytyy jo niin laajempaa kauteuttako hän vain haluaa aikaansaada?
Juu ei, kahdestaan. Eri asia, jos kuuden hengen seurueella ja kaikkien valitsemaan menuun on sovitettu se kyseinen viini.Enkä varmaan muutenkaan koskaan ravintolassa tilannut pullollista viiniä..juåppojen hommia.
Ehänsolekko...e2: alkopa vähän suu napsaa, pitäsköhän poksauttaa joku puteli auki tänään..
Siinä vaiheessa epäilyttää kun yksi viini on sovitettu koko menuun..menuun on sovitettu se kyseinen viini.
Mutta muutenkaan en usko että hirveästi siinä vaiheessa merkitystä muulla kuin että
pitäsköhän
Olipa sakeaa. Lienee provokatiivisessa mielessä vedetty oikein kunnolla överiksi. Nuukana kuntina aloin voida pahoin kun luin tuollaisesta ylettömästä rahan haaskauksesta. Harmi, että Janne on naimisissa, minulla nimittäin olisi tarjota Jannelle aivan täydellisen yhteensopiva minkki.hehe
aika paksua
Turkulainen Uoti antaa omansa auliisti toimittajan hypisteltäväksi ja kaataa lasiinsa helsinkiläistislaamon viskiä. Uoti on yksi parhaillaan kypsyvän tynnyrisatsin osaomistajista. Vain siksi, että hänellä on musta Amex. Osaomistajuuden hinta oli 4 000 euroa
Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti – kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
On salaista tietoa, miten monella suomalaisilla on vain rikkaille myönnettävä luksusluottokortti – mutta tuskinpa kovin monella. Janne Uoti, 35, on yksi sellaisen haltijoista. Leveä elämä on hänelle arkea.www.is.fi
ei tuony perkeles voi luottokortista olla kiinni, voihan stuon summan maksaa vaikka käteisellä, vai mitä Herra @MÖYKKYNEN
täydellisen yhteensopiva minkki
Ostaisin minäkin
Kai tuohonkin ilmatyynyt saisi viriteltyä
Minulla ei ole kauheasti varaa nauraa, koska aikanaan sain laittaa tuohon vielä piin kertoimeksi eteen. Siis niinä kuukausina, kun selvisin vähällä, hehe. Se oli kyllä mukavaa aikaa.NAISen yllätyslahjoihin 1000e/kk, luottokortilla! #hehe
Selviääkös nyt alle tonnilla kun pitää munan omissa housuissa?Minulla ei ole kauheasti varaa nauraa, koska aikanaan sain laittaa tuohon vielä piin kertoimeksi eteen. Siis niinä kuukausina, kun selvisin vähällä, hehe. Se oli kyllä mukavaa aikaa.
1.5k "pakollisiin menoihin", koska "naisilla on enemmän pakollisia menoja kuin miehillä". Näin se asia minulle perusteltiin hyvin päättäväiseen sävyyn.Selviääkös nyt alle tonnilla kun pitää munan omissa housuissa?
Minulla ei ole kauheasti varaa nauraa, koska aikanaan sain laittaa tuohon vielä piin kertoimeksi eteen. Siis niinä kuukausina, kun selvisin vähällä, hehe. Se oli kyllä mukavaa aikaa.
Tähän sopisi tarina Armas Puolimatkasta mutta eijjaksa työajalla ryhtyä kirjoittamaan.saa Elvistellä naapuripöytiin