Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riittääköhän tuo

Minä ymmärsin, että tuo pullo viinaa oli tuon päälle tonnin

ja Te jonkinlaisena ammattilaisena vamaan osaatte antaa kannan tähän: jos pienessä pöhnässä tilaa stamppanjaa niin kuinka suuri ero maussa siinä vaiheessa enää on, että jos ostaa tonnin pullon nii onko se makuaisti jo turrutettuna enää niin paljon parempaa kun parinsadan pullo?
 
Minä ymmärsin, että tuo pullo viinaa oli tuon päälle tonnin

ja Te jonkinlaisena ammattilaisena vamaan osaatte antaa kannan tähän: jos pienessä pöhnässä tilaa stamppanjaa niin kuinka suuri ero maussa siinä vaiheessa enää on, että jos ostaa tonnin pullon nii onko se makuaisti jo turrutettuna enää niin paljon parempaa kun parinsadan pullo?
Niin, domppahan on alkossa "vain" parin sadan pullo, että sinänsä voi ollakin että ravintolassa pullo on sen tonnin, muistelen nähneeni sitä viinilistoilla kumminkin ihan jollain 4-500e:llä.. No, mutta ei. En ole koskaan tilannut pöhnässä pulloa pöytään. Enkä varmaan muutenkaan koskaan ravintolassa tilannut pullollista viiniä..juåppojen hommia. Mutta muutenkaan en usko että hirveästi siinä vaiheessa merkitystä muulla kuin että maistuu alkoholi.

e: perus vintage domppa savoyssa näyttää olevan sen 500e/pullo

e2: alkopa vähän suu napsaa, pitäsköhän poksauttaa joku puteli auki tänään..
 
Viimeksi muokattu:
nyt kun luin, lähes, koko jutun niin voi jee rupesi kuullostamaan jonkun ceecin touhuilta
Itse en klikannut linkkiä, kiitos selvennyksestä.

arvoitus on etelleen suuri, miksi pitää Elvistellä
En jummarra.
sehän nyt olisi selvä jos hän olisi poikaMies, NAIStahan silloin olisi saatava, mutta NAISvaimo kun löytyy jo niin laajempaa kauteuttako hän vain haluaa aikaansaada?
Jos NAISEN haluaa, eikä mitään bimboa, niin silloin sen saa puhumalla ja olemalla.

Varmaan jotain pienimunaisen itsetuntobuustaustahan tuon täytyy olla. "Kattokaa kaikki, mullon sentäs musta LUOTTOkortti!"
Enkä varmaan muutenkaan koskaan ravintolassa tilannut pullollista viiniä..juåppojen hommia.
Juu ei, kahdestaan. Eri asia, jos kuuden hengen seurueella ja kaikkien valitsemaan menuun on sovitettu se kyseinen viini.
e2: alkopa vähän suu napsaa, pitäsköhän poksauttaa joku puteli auki tänään..
Ehänsolekko...
 
hehe

aika paksua

Turkulainen Uoti antaa omansa auliisti toimittajan hypisteltäväksi ja kaataa lasiinsa helsinkiläistislaamon viskiä. Uoti on yksi parhaillaan kypsyvän tynnyrisatsin osaomistajista. Vain siksi, että hänellä on musta Amex. Osaomistajuuden hinta oli 4 000 euroa



ei tuony perkeles voi luottokortista olla kiinni, voihan stuon summan maksaa vaikka käteisellä, vai mitä Herra @MÖYKKYNEN
Olipa sakeaa. Lienee provokatiivisessa mielessä vedetty oikein kunnolla överiksi. Nuukana kuntina aloin voida pahoin kun luin tuollaisesta ylettömästä rahan haaskauksesta. Harmi, että Janne on naimisissa, minulla nimittäin olisi tarjota Jannelle aivan täydellisen yhteensopiva minkki.
 
Minulla ei ole kauheasti varaa nauraa, koska aikanaan sain laittaa tuohon vielä piin kertoimeksi eteen. Siis niinä kuukausina, kun selvisin vähällä, hehe. Se oli kyllä mukavaa aikaa.
Selviääkös nyt alle tonnilla kun pitää munan omissa housuissa?
 
Selviääkös nyt alle tonnilla kun pitää munan omissa housuissa?
1.5k "pakollisiin menoihin", koska "naisilla on enemmän pakollisia menoja kuin miehillä". Näin se asia minulle perusteltiin hyvin päättäväiseen sävyyn.

Tulipa vaan mieleen, että monella ihmisellä Suomessa tuo summa pitää riittää kaikkeen, ml. vuokrat sun muut.
 
Minulla ei ole kauheasti varaa nauraa, koska aikanaan sain laittaa tuohon vielä piin kertoimeksi eteen. Siis niinä kuukausina, kun selvisin vähällä, hehe. Se oli kyllä mukavaa aikaa.

onhan tuola noita piilokuluja muissakin osastoissa, tuo tonni oli vaan kukat ym. hankinnat


  • Ravintolaillallisia 4 kpl / 2 000 eur
  • Louis Vuittonilla vierailu (hajuvesiä, huiveja) / 1 000 eur
  • Vaimolle viikkokimput yms. yllätykset / 1 000eur
  • Muut satunnaiset kulut (bisneskumppanien kanssa spontaanit vierailut kahviloihin yms, tarjoamiset, vaimon vaateostoksia, Woltit) / 1 000 eur
  • Granitista sisustustarvikkeita / 500 eur
 
Raha on hyödyllistä ja silleen, mut ite en pidä ketään yhtään minään, omisti ne mitä tahansa. Ei vaikuta muhun mitenkään. Status symbolit, ja niillä elvistely on vaan noloa. Hyvä jos sentään käyttävät fyffensä, eikä mätäne pankissa ikuisuutta. Se vasta turhuutta on.
 
Back
Ylös Bottom